GuidZP400 |
36201ee8-b2a1-4d63-ba38-edade4bc5877
|
Biuletyn |
567437-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
|
Regon |
27625530600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chorzów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 165 000
|
Zamawiajacy fax |
32 4165639, 32 4165640
|
Zamawiajacy email |
bzp@chorzow.eu
|
Adres strony url |
www.chorzow.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.chorzow.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 419
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP MEBLI DO URZĘDU MIASTA CHORZÓW
|
Numer referencyjny |
RZP.271.481.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz montaż mebli w pomieszczeniach biurowych Urzędu Miasta ul. Rynek 1. Szczegółowy wykaz zamawianych materiałów stanowią załączniki od nr 2 do 15 do SIWZ.
Dostawa będzie realizowana przez Wykonawcę jego transportem i na jego koszt.
Minimalny okres gwarancji 24 miesiące.
Dostarczone meble zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn.zm.) muszą spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 19 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz Ofertowy wraz ze szczegółowym formularzem cenowym. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3) 5. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
2. Wadium winno być wniesione do upływu terminu składania ofert.
3. Ustala się wadium w wysokości 2.000,00 zł.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach :
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.).
Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez
rozpatrywania.
5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego: ING Bank Śląski Katowice 75 1050 1214 1000 0010 0000 3671.
z dopiskiem Wadium – nr RZP.271.481.2019 Zakup mebli do Urzędu Miasta Chorzów.
Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy zdeponować w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pok. 419A w formie oryginału dokumentu przed upływem terminu składania ofert.
8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z następujących
okoliczności ( art.46 ustawy):
a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania,
z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
z zastrzeżeniem art. 4a,
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert..
9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 20 do SIWZ
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie żąda wniesienia wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia przesłanek ustawowych, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1. Strony dopuszczają również możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1.1 Zmiana Stron umowy.
1.2. Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron. Na podstawie przekazanej pisemnej informacji bez aneksowania mowy.
1.3. Zmiana lub wprowadzenie podwykonawców na warunkach określonych w SIWZ.
2. Zmiana w zakresie zmiany terminu:
2.1. wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej – w tym przypadku termin zostanie wydłużony o okres trwania siły wyższej.
3. Zmiany w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, w takim przypadku wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów.
4. Warunki dokonania zmiany umowy:
1. zmiana musi być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy i być szczegółowo uzasadniona.
2. Zmiana musi być zgodna z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, umowy.
3. Zmiana nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
Zmiana musi być sporządzone aneksem w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pkt 1.2.
|
IV 4 4 data |
2019-07-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|