GuidZP400 |
da3d2a9b-1e97-4f2f-a09a-56434b30b755
|
Biuletyn |
568085-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
|
Regon |
67089737900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
11 Listopada
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37/59
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
483453103
|
Zamawiajacy fax |
483452002
|
Zamawiajacy email |
monika.hernik@ra.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wody mineralnej dla jednostek garnizonu mazowieckiego
|
Numer referencyjny |
39/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Woda mineralna gazowana / lekko gazowana/ niegazowana 1,5 l i 0,5 l średniozmineralizowana o zawartości składników mineralnych od 500 do 1500 mg/l; w opakowaniach bezzwrotnych tj. butelkach plastikowych typu PET o poj. 1,5 l Woda winna być klarowna, bez osadu na dnie butelki, o neutralnym smaku i zapachu. Na etykiecie znajdującej się na butelce winny znajdować się informacje dot. nazwy producenta wraz z adresem, nazwy produktu, nazwy źródła, z którego woda pochodzi i zawartości składników mineralnych oraz informacja, że woda posiada aktualne atesty higieniczne o dopuszczeniu wymagane przez jednostki uprawnione do kontroli jakości wody mineralnej, daty przydatności do spożycia.
Woda musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 31.03.2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, naturalnych wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. z 2011 nr 85 poz. 466) oraz posiadać Świadectwo Państwowego Zakładu Higieny zawierające ocenę i kwalifikację rodzajową wody, ponadto znajdować się w wykazie wód uznanych jako naturalne wody mineralne w obwieszczeniu Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 08.08.2012 r. (Dz. Urz. M.Z. z 2012 r., poz. 62).
Dostawy towaru następować będą transportem własnym Wykonawcy na jego koszt (wraz z rozładunkiem), w miejsce wskazane w zamówieniu otrzymanym od Zamawiającego- zgodnie z wykazem adresowym jednostek – załącznik nr 6
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia z terminem ważności nie krótszym niż 11 miesięcy, licząc od daty jego dostawy.
Ilość zamawianej wody 1,5l będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego, nie mniej jednak
niż 1 paleta (504 szt.), z możliwością zamówienia na jednej palecie dwóch rodzajów wody spośród wody gazowanej, lekko gazowanej i niegazowanej w stosunku 1:1
(252 szt. / 252 szt.)
Ilość zamawianej wody 0,5l będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego, nie mniej jednak niż opakowanie zbiorcze ( max 24 szt.)
|
Cpv glowny przedmiot |
15981000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
e) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Zamawiający uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Pzp wskazuje, iż dla potwierdzenia spełnienia określonego warunku udziału w postępowaniu skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Realizując dyspozycję art. 26 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i wzywając wykonawcę, który złożył ofertę najwyżej ocenioną, do przedstawienia dokumentów zamawiający nie będzie żądać od takiego wykonawcy dokumentów, w takim zakresie, w jakim je posiada lub może samodzielnie pozyskać. Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia
20 sierpnia 1997 r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.).
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów wymienionych w § 2, § 5, §7 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykaz/cennik asortymentowo-ilościowy - załącznik nr 1 który stanowi integralną część formularza ofertowego - należy złożyć w formie oryginału.
2.Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału.
3.W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.
4.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ) - oświadczenie należy złożyć w formie oryginału lub kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewidywane zmiany umowy - dopuszcza się zmianę Umowy w następującym zakresie:
Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej
stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2019-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|