Dostawa licencji na oprogramowanie wraz z serwerem backupu dla systemu finansowo-księgowego firmy SIMPLE, a także serwis gwarancyjny ww. serwera w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki gwarancji zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, a szczegółową specyfikację techniczną zamówienia – Załącznik nr 1.1 do SIWZ (stanowiący osobny plik).
Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
a) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania,
b) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek na zasadach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ,
c) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie,
d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych lub inny dowód gwarancji oferowany przez producenta urządzenia,
e) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu oraz inne parametry wymagane w szczegółowej specyfikacji technicznej.
Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia muszą spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem, wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak np. instrukcja obsługi, gwarancja lub inny dowód gwarancji oferowany przez producenta urządzeń, deklaracja zgodności ze wszystkimi niezbędnymi dyrektywami (np. CE) i normami oraz wymagane nośniki z oprogramowaniem.
Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu o lepszych parametrach), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia.
|
GuidZP400 |
388ffe61-d4b4-46c5-88dd-a4ec3a634559
|
Biuletyn |
568476-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
18046000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czerniakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-701
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 613 46 19, 623 36 98
|
Zamawiajacy fax |
22 623 36 93
|
Zamawiajacy email |
ilteo@ciop.pl
|
Adres strony url |
www.ciop.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowy Instytut Badawczy
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ciop.pl - BIP - zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przygotować w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oprogramowania wraz z serwerem backupu dla systemu finansowo-księgowego firmy SIMPLE
|
Numer referencyjny |
TA/ZP-13/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa licencji na oprogramowanie wraz z serwerem backupu dla systemu finansowo-księgowego firmy SIMPLE, a także serwis gwarancyjny ww. serwera w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki gwarancji zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, a szczegółową specyfikację techniczną zamówienia – Załącznik nr 1.1 do SIWZ (stanowiący osobny plik).
Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
a) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania,
b) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek na zasadach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ,
c) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie,
d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych lub inny dowód gwarancji oferowany przez producenta urządzenia,
e) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu oraz inne parametry wymagane w szczegółowej specyfikacji technicznej.
Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia muszą spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem, wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak np. instrukcja obsługi, gwarancja lub inny dowód gwarancji oferowany przez producenta urządzeń, deklaracja zgodności ze wszystkimi niezbędnymi dyrektywami (np. CE) i normami oraz wymagane nośniki z oprogramowaniem.
Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu o lepszych parametrach), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia do dwóch tygodni od dnia zawarcia umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołączy do oferty, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, w formie:
Oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 3 do SIWZ)
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie (Załącznik nr 3 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających:
1) brak podstaw do wykluczenia:
a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, samodzielnie pobierze i skorzysta z dokumentów znajdujących się w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w:
a) pkt. 2.1 ppkt a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt. 4 stosuje się.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Strony przewidują możliwość zmiany umowy, w formie pisemnego aneksu, w następujących przypadkach i przy zachowaniu następujących warunków:
1) zmiana terminu realizacji Przedmiotu umowy – z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w momencie przygotowania i prowadzenia postępowania, a także w momencie zawarcia umowy;
2) zmiana sposobu dokonywania rozliczeń z uwagi na zmiany w powszechnie obowiązujących przepisach prawa;
3) zmiany w wymaganych parametrach produktu w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno-technologicznymi, wynikami prowadzonych badań i analiz oraz doświadczeniami eksploatacyjnymi Zamawiającego,
4) inne zmiany wynikające ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
|
IV 4 4 data |
2019-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|