„Budowa Przedszkola w Młynarach – wyposażenie”

Data publikacji 2019-07-03
Data zakończenia 2019-07-11 00:00:00
Instytucja Gmina Młynary
Miejscowość Młynary
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566609-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W związku z podziałem zamówienia na pakiety, opis przedstawiono w "Informacji Dotyczącej Ofert Częściowych" stanowiących załączniki do niniejszego ogłoszenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e3ce7aef-7d1c-4e66-9bf4-4071f52a6641
Biuletyn 566609-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Młynary
Regon 17074813000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Młynary
Zamawiajacy kod pocztowy 14-420
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 55 2486082 w. 39
Zamawiajacy fax 552 486 400
Zamawiajacy email zamowienia@mlynary.pl
Adres strony url http://bip.mlynary.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.mlynary.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tradycyjną pocztą, kurierem lub osobiście
Nazwa nadana zamowieniu „Budowa Przedszkola w Młynarach – wyposażenie”
Numer referencyjny RG.271.15.II.2019.MS
Rodzaj zamowienia 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Jednemu Wykonawcy mogą zostać udzielone wszystkie części zaówienia.
Okreslenie przedmiotu W związku z podziałem zamówienia na pakiety, opis przedstawiono w "Informacji Dotyczącej Ofert Częściowych" stanowiących załączniki do niniejszego ogłoszenia.
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku Nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez złożenie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż dla: - Pakietu I – 37 000,00 złotych, - Pakietu IV – odstępuje się od tego warunku. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę co przedmiot zamówienia określony w danym pakiecie i minimalnej wartości dla: - Pakietu I – 37 000,00 złotych, - Pakietu IV – odstępuje się od tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; b) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przekazane Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. c), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) dokumenty i oświadczenia określone w lit a)-d) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących warunków, o których mowa rozdz. V. pkt. 2. SIWZ Zamawiający będzie żądał: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku Nr 3 do SIWZ, b) Sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez złożenie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż dla: - Pakietu I – 37 000,00 złotych, - Pakietu IV – odstępuje się od tego warunku. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. c) Zdolności technicznej i zawodowej - Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę co przedmiot zamówienia określony w danym pakiecie i minimalnej wartości dla: - Pakietu I – 37 000,00 złotych, - Pakietu IV – odstępuje się od tego warunku.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca wraz z dostawą przedmiotu umowy zobowiązany jest przedłożyć kopie wymaganych atestów i certyfikatów dopuszczających wyposażenie meblowe i bytowo socjalnego do używania zgodnie z jego przeznaczeniem.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, wzór załącznik Nr 3 i 4, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VII pkt.1 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII pkt. 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) formularz ofertowy (załącznik Nr 2 do SIWZ), b) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. c) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w rozdz. XI. 6. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zajścia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1 lub zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy (np. w zakresie podatku VAT). Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy. 3. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania pod warunkiem: a) strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia ceny przedmiotu zamówienia, b) ilekroć następuje zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiana stawki podatku VAT – wówczas cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian, natomiast zmianie ulegnie tylko cena jednostkowa brutto. 4. W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego zamienić dotychczasowy wyrób na nowy produkt o tych samych właściwościach  i parametrach lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, chyba że Wykonawca wykaże, że brak jest wyrobu zamiennego.
IV 4 4 data 2019-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I - wyposażenie meblowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,94
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego 317 szt. zgodnie z wykazem Pakietu nr I opisanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiett IV - wyposażenie socjalno bytowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia socjalno – bytowego tj. zakup pojemników do segregacji śmieci szt.12, apteczki szt. 5, wieszaka ściennego szt.1, dozowników do mydła szt.17 i dozownika ręczników papierowych szt.12
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)