Reorganizacja pracowni komputerowej w budynku przy ul. Raciborskiej 50 w Katowicach

Data publikacji 2019-07-03
Data zakończenia 2019-07-29 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Sieci multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568087-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324170009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Reorganizacja pracowni komputerowej 212/213 w budynku przy ul. Raciborskiej 50
w Katowicach
Uwarunkowania wykonania zamówienia
Obecnie w budynku na ulicy Raciborskiej 50 w pomieszczeniu 212/213 funkcjonuje sala komputerowa. W Sali komputerowej obecnie pracuje 11 komputerów / stacji graficznych docelowo będzie to maksymalnie 18 komputerów. Sala jest wyposażona
w 9 zestawów gniazd podłogowych i 4 zestawy gniazd zamontowanych na korycie kablowym na ścianie w sąsiedztwie wejścia 213. Każdy zestaw gniazd podłogowych składa się z 4 gniazd sieciowych RJ45 i czterech gniazd elektrycznych. Każdy z 4 zestawów gniazd zamontowanych na korycie kablowym składa się z 2 gniazd elektrycznych i 2 gniazd sieciowych RJ45. Komputery które pracują w Sali komputerowej to Supermicro SYS-7048GR-TR https://www.supermicro.com/products/system/4u/7048/sys-7048gr-tr.cfm
z zamontowaną kartą graficzną Nvidia GEFORCE® GTX 1080 Ti i w obudowach typu Tower. Ze względu na hałas jaki generują wentylatory komputerów praca w sali komputerowej (zwana dalej SK) jest uciążliwa.
W związku z tym, w ramach niniejszego zamówienia, komputery mają zostać przeniesione do sąsiadującego z SK pomieszczenia 209 tzw. Serwerowni Sali Komputerowej (zwanej dalej SSK). Zarówno SK 212/213 jaki i SSK 209 posiadają podłogę techniczną. W pomieszczeniu SSK znajduje się 1 klimatyzator ścienny firmy Fujitsu
Pełen symbol urządzenia:
1. Jednostka wewnętrzna ASYG12LMCA (S)
J.Z. AOYG12LMCA
oraz rozdzielnia elektryczna RPK, z której można pozyskać zasilanie dla SSK.
Rzut pomieszczeń oraz moduł gniazda podłogowego znajduje się w załącznikach
do niniejszej specyfikacji.
Prace będą prowadzone w czynnym - użytkowanym przez Zamawiającego obiekcie.
ZAKRES ZAMÓWIENIA
I. W ramach zamówienia Wykonawca winien opracować rozwiązanie projektowe, które pozwoli na usytuowanie w pomieszczeniu SSK (209) 18 komputerów, a także przeniesie 11 komputerów z SK 212/213 do SSK 209 i zapewni prawidłowe funkcjonowanie 18 komputerów w SSK. Wykonawca winien zrealizować to zadanie
z uwzględnieniem następujących wytycznych/wymagań:
1. Komputery (11 szt.), które zostaną przeniesione z SK powinny zostać zainstalowane
w SSK w szafach teleinformatycznych, które dostarcza Wykonawca w ilości zapewniającej prawidłowe działanie 18 stacji roboczych.
Przy doborze szaf należy uwzględnić wagę komputerów (wszystkich 18 komputerów) i to że 11 szt. jest obecnie w obudowach typu Tower (np. półki, zmiana obudowy na Rack).
Szafy teleinformatyczne powinny:
 posiadać przestrzeń na montaż okablowania,
 być wyposażone w dwie listwy zasilające, z których każda powinna być podłączona do innego źródła zasilania,
Zamawiający posiada obecnie 11 komputerów, ale zakłada zwiększenie tej ilości
do 18 sztuk. W związku z tym Wykonawca winien zaproponować rozwiązanie i wykonać zamówienie, uwzględniając docelową ilość komputerów (18 sztuk).
2. Z komputerów należy zapewnić przesyłanie/przeniesienie obrazu w jakości UHD 4K 60 Hz, 4 gniazda USB 3.0, włącznik zasilania, sygnalizację stanu komputera (włączony/wyłączony) do SK 212/213.
3. Z jednego komputera (dla prowadzącego zajęcia należy również wyprowadzić przenieść do SK sygnał wyjściowy i wejściowy audio.
4. Wszystkie przenoszone gniazda (video, usb, audio dla jednego komputera) należy zakończyć w modułach gniazd podłogowych.
5. Należy przewidzieć i wykonać połączenie światłowodowe jednomodowe na 16 włóknach pomiędzy pomieszczeniem SSK 209 a głównym punktem dystrybucyjnym (GPD) tzw. serwerownią pomieszczenie 105, zakończone po obu stronach panelem z 8 gniazdami SC/UPC, SM, DUPLEX.
6. Należy zaproponować i zainstalować oraz skonfigurować w jednej z szaf przełącznik sieciowy sieci Ethernet zarządzalny warstwy drugiej L2 wyposażony w minimum 48 portów RJ-45 (1Gb/s), 2 porty SFP+ (10Gb/s), posiadający przepustowość przełączania minimum 70 Gbps, obsługujący standardy komunikacyjne IEEE 802.1D,IEEE 802.1Q,IEEE 802.1ab,IEEE 802.1p,IEEE 802.1s,IEEE 802.1w,IEEE 802.1x,IEEE 802.3,IEEE 802.3ab,IEEE 802.3ac,IEEE 802.3ad,IEEE 802.3u,IEEE 802.3x (przykładowe urządzenie Ubiquiti ES-48-LITE lub równoważne pod względem funkcjonalności i sposobu działania).
II. Ponadto w celu prawidłowego bezawaryjnego działania stacji komputerowych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca także dostarczył i wykonał w SSK montaż 2 klimatyzatorów typu split wraz ze sterowni¬kiem pracy naprzemiennej
z sygnalizatorem optyczno - akustycznym w pomieszczeniu nr 209 (SSK).
Charakterystyka techniczna klimatyzatorów, które winny być zainstalowane
w pomieszczeniu SSK:
1. Klimatyzator przysufitowy lub przysufitowo - ścienny chłodząco - grzejący,
z technologią inverterową (płynna regulacja mocy).
2. Wymagana minimalna maksymalna wydajność chłodnicza każdego
z klimatyzatorów zdefiniowano jako moc urządzenia pracującego w trybie chłodzenia przy pełnym obciążeniu - 8,0 kW .
3. Urządzenie powinno być wyposażone w opcję „arctic”, która ułatwia pracę urządzenia w trybie grzania w okresach zimowych; w temperaturach < 5°C załączane są dodatkowe grzałki, co zapobiega występowaniu niepożądanych zjawisk (zamarzanie wymiennika jednostki zewnętrznej (skraplacza), zamarzanie tacy ociekowej, gęstnienie oleju).
Skład zestawu: grzałka kartem sprężarki, grzałka tacy ociekowej jednostki zewnętrznej, klixon, dodatkowy zacisk elektryczny.
4. Funkcja auto - restart - której celem jest eliminacja konieczności ponownego programowania klimatyzatora po zaniku napięcia w sieci lub po przełączeniu klimatyzatora przez sterownik pracy naprzemiennej po ponownym uruchomieniu klimatyzatora, poprzednie ustawienia powinny zostać przywrócone automatycznie.
5. Funkcja timer - możliwość zaprogramowania czasu włączenia i wyłączenia urządzenia.
6. Sterowanie bezprzewodowe z opcją sterowania przewodowego - będący na wyposażeniu pilot zdalnego sterowania pozwala kontrolować zarówno podstawowe jak i zaawansowane funkcje klimatyzatora.
7. Wyświetlacz z podstawowymi parametrami pracy klimatyzatora.
8. Klasa energetyczna „A”.
9. Głośność pracy wentylatora i parownika jednostki wewnętrznej - do 48 dB.
10. Uwaga: oba klimatyzatory będące przedmiotem zamówienia oraz zamontowany już w pom. 209 klimatyzator Fujitsu model ASYG 12 LMCA powinny być podłączone do sterownika pracy naprzemiennej, np. SPN i SPN-IR dedykowanego do pracy naprzemiennej (turnusowej) klimatyzatorów, np. takiego jak Ralph Elektronic typ SPN i SPN-IR lub równoważnego pod względem funkcjonalności i sposobu działania.
Wykonawca wykona montaż klimatyzatorów, w tym dokona:
1. Montażu jednostek wewnętrznych w pomieszczeniu na ścianie/pod sufitem na II piętrze budynku i jednostek zewnętrznych na konstrukcji wsporczej usytuowanej na dachu budynku; wysokość instalacji chłodniczej ok. 15 m.
2. Wykona otwory w ścianach i w stropach betonowych o grubości do 45 cm na przewody chłodnicze - do 8 otworów.
3. Podłączy instalację z czynnikiem chłodniczym między jednostkami wewnętrznymi i zewnętrznymi w korytkach montażowych, np. typu „el-plast”; przyjąć długość instalacji ok. 20m, rury miedziane o średnicy prawidłowo dobranej do mocy chłodniczej zgodnie z katalogiem producenta klimatyzatorów (średnicę dobiera Wykonawca) w izolacji termicznej z polietylenu
piankowego o zamkniętych porach o współczynniku odporności na przenikanie pary wodnej n=14000 w zewnętrznej folii polietylenowej.
4. Doprowadzenia zasilania elektrycznego o przekroju przewodów prawidłowo dobranych do mocy chłodniczej klimatyzatorów w korytkach montażowych typu „el-plast” z tablicy elektrycznej z odległości ok. 20 m od jednostki wewnętrznej oraz przy odległości jednostki wewnętrznej od zewnętrznej ok. 20 m i podłączenia obu jednostek klimatyzatorów do instalacji elektrycznej (przekrój przewodów dobiera Wykonawca zgodnie z katalogiem producenta klimatyzatorów).
5. Montażu instalacji odpływu skroplin z pompką z jednostki wewnętrznej na odległość ok. 15m (średnicę przewodów dobiera Wykonawca).
6. Próby szczelności instalacji chłodniczej.
7. Odpompowania powietrza atmosferycznego (wykonanie próżni) z instalacji chłodniczej.
8. Napełnienia instalacji gazem chłodniczym.
9. Podłączy 3 klimatyzatory do sterownika SPN i SPN-IR dedykowanego do pracy naprzemiennej (turnusowej) klimatyzatorów. Charakterystyka funkcji technicznych sterownika powinna odpowiadać sterownikowi typu SPN i SPN-IR dedykowanemu do pracy naprzemiennej (turnusowej) klimatyzatorów, np. takiego jak Ralph Elektronic typ SPN i SPN-IR, sterownik z sygnalizatorem optyczno - akustycznym,
10. Montażu sygnalizatora optyczno - akustycznego w pomieszczeniu recepcji, doprowadzenie przewodów o długości ok. 20 m z pomieszczenia 209 do pomieszczenia recepcji.
III. POZOSTAŁE PRACE
1. Wykonawca w ramach zamówienia winien wykonać projekt proponowanego rozwiązania reorganizacji pracowni, który będzie zawierał opis proponowanego rozwiązania, uwzględniający zakres prac i wymagania Zamawiającego, jak również zestawienie prac, materiałów i urządzeń które występują w projekcie wraz z ich wyceną.
Opracowanie projektowe, o którym mowa wyżej:
- Wykonawca winien wykonać i przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac wchodzących w zakres zamówienia.
- winno uwzględniać i być zgodne z zestawieniem ilości i specyfikacją techniczną sprzętu i urządzeń, którą Wykonawca dołącza do oferty zgodnie z pkt. 10.1. SIWZ.
2. Po zakończeniu prac Wykonawca:
 dokona uruchomienia oraz sprawdzenia automatyki i poprawności pracy urządzeń.
 wykona pomiary instalacji elektrycznej i sieci w części dotyczącej realizowanego zadania - podłączenia stacji roboczych oraz klimatyzatorów oraz światłowodu pomiędzy SSK (pomieszczeniem 209) a serwerownią (pomieszczeniem 105) w budynku Raciborska 50.
3. Sporządzi protokół z pomiarów, o których mowa w pkt. 2 potwierdzający możliwość bezpiecznej eksploatacji instalacji i dopuszczającej ją do użytkowania oraz dokumentację powykonawczą ze schematem obrazującym przebieg tras kablowych.
4. Usunie pozostałe po wykonaniu robót odpady.
5. Do protokołu odbioru końcowego zamówienia Wykonawca powinien dołączy:
> dokumentację techniczno /ruchową producenta zamontowanych urządzeń.
> karty gwarancyjne,
> dokumentację, o której mowa w punkcie 3 z podpisem uprawnionej osoby.
> instrukcje obsługi urządzeń, sterowania instalacją chłodniczą z podpisem uprawnionej osoby.
> potwierdzenie pisemne przekazania „pilota” do klimatyzatorów Użytkownikowi.
7. Gwarancja
Wykonawca musi udzielić Zamawiającemu na wykonane prace i dostarczone urządzenia gwarancji nie mniej niż 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego zamówienia. W trakcie udzielonej gwarancji w zakresie instalacji klimatyzacji Wykonawca będzie nieod¬płatnie wykonywał czynności konserwacji w okresach wskazanych przez producenta urządzeń i zapewni niezbędne do konserwacji materiały, oraz nieodpłatnie naprawy i wymianę niesprawnych części zamontowanych klimatyzatorów.
8. Prace winny być wykonane oraz nadzorowane zgodnie ze sztuka budowlaną przez osoby posiadającymi odpowiednie wymagane prawem uprawnienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 db646653-6495-4445-afcf-23bef55241fa
Biuletyn 568087-N-2019
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
Regon 27762086000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Raciborska
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-074
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 758 77 01
Zamawiajacy fax 32 758 77 01
Zamawiajacy email asp@asp.katowice.pl
Adres strony url www.asp.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Publiczna Szkoła Wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.asp.katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.asp.katowice.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, Dział Administracyjno-Techniczny i Zamówień Publicznych pok nr 001
Nazwa nadana zamowieniu Reorganizacja pracowni komputerowej w budynku przy ul. Raciborskiej 50 w Katowicach
Numer referencyjny ASP-DAT-ZP-03-2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Reorganizacja pracowni komputerowej 212/213 w budynku przy ul. Raciborskiej 50 w Katowicach Uwarunkowania wykonania zamówienia Obecnie w budynku na ulicy Raciborskiej 50 w pomieszczeniu 212/213 funkcjonuje sala komputerowa. W Sali komputerowej obecnie pracuje 11 komputerów / stacji graficznych docelowo będzie to maksymalnie 18 komputerów. Sala jest wyposażona w 9 zestawów gniazd podłogowych i 4 zestawy gniazd zamontowanych na korycie kablowym na ścianie w sąsiedztwie wejścia 213. Każdy zestaw gniazd podłogowych składa się z 4 gniazd sieciowych RJ45 i czterech gniazd elektrycznych. Każdy z 4 zestawów gniazd zamontowanych na korycie kablowym składa się z 2 gniazd elektrycznych i 2 gniazd sieciowych RJ45. Komputery które pracują w Sali komputerowej to Supermicro SYS-7048GR-TR https://www.supermicro.com/products/system/4u/7048/sys-7048gr-tr.cfm z zamontowaną kartą graficzną Nvidia GEFORCE® GTX 1080 Ti i w obudowach typu Tower. Ze względu na hałas jaki generują wentylatory komputerów praca w sali komputerowej (zwana dalej SK) jest uciążliwa. W związku z tym, w ramach niniejszego zamówienia, komputery mają zostać przeniesione do sąsiadującego z SK pomieszczenia 209 tzw. Serwerowni Sali Komputerowej (zwanej dalej SSK). Zarówno SK 212/213 jaki i SSK 209 posiadają podłogę techniczną. W pomieszczeniu SSK znajduje się 1 klimatyzator ścienny firmy Fujitsu Pełen symbol urządzenia: 1. Jednostka wewnętrzna ASYG12LMCA (S) J.Z. AOYG12LMCA oraz rozdzielnia elektryczna RPK, z której można pozyskać zasilanie dla SSK. Rzut pomieszczeń oraz moduł gniazda podłogowego znajduje się w załącznikach do niniejszej specyfikacji. Prace będą prowadzone w czynnym - użytkowanym przez Zamawiającego obiekcie. ZAKRES ZAMÓWIENIA I. W ramach zamówienia Wykonawca winien opracować rozwiązanie projektowe, które pozwoli na usytuowanie w pomieszczeniu SSK (209) 18 komputerów, a także przeniesie 11 komputerów z SK 212/213 do SSK 209 i zapewni prawidłowe funkcjonowanie 18 komputerów w SSK. Wykonawca winien zrealizować to zadanie z uwzględnieniem następujących wytycznych/wymagań: 1. Komputery (11 szt.), które zostaną przeniesione z SK powinny zostać zainstalowane w SSK w szafach teleinformatycznych, które dostarcza Wykonawca w ilości zapewniającej prawidłowe działanie 18 stacji roboczych. Przy doborze szaf należy uwzględnić wagę komputerów (wszystkich 18 komputerów) i to że 11 szt. jest obecnie w obudowach typu Tower (np. półki, zmiana obudowy na Rack). Szafy teleinformatyczne powinny:  posiadać przestrzeń na montaż okablowania,  być wyposażone w dwie listwy zasilające, z których każda powinna być podłączona do innego źródła zasilania, Zamawiający posiada obecnie 11 komputerów, ale zakłada zwiększenie tej ilości do 18 sztuk. W związku z tym Wykonawca winien zaproponować rozwiązanie i wykonać zamówienie, uwzględniając docelową ilość komputerów (18 sztuk). 2. Z komputerów należy zapewnić przesyłanie/przeniesienie obrazu w jakości UHD 4K 60 Hz, 4 gniazda USB 3.0, włącznik zasilania, sygnalizację stanu komputera (włączony/wyłączony) do SK 212/213. 3. Z jednego komputera (dla prowadzącego zajęcia należy również wyprowadzić przenieść do SK sygnał wyjściowy i wejściowy audio. 4. Wszystkie przenoszone gniazda (video, usb, audio dla jednego komputera) należy zakończyć w modułach gniazd podłogowych. 5. Należy przewidzieć i wykonać połączenie światłowodowe jednomodowe na 16 włóknach pomiędzy pomieszczeniem SSK 209 a głównym punktem dystrybucyjnym (GPD) tzw. serwerownią pomieszczenie 105, zakończone po obu stronach panelem z 8 gniazdami SC/UPC, SM, DUPLEX. 6. Należy zaproponować i zainstalować oraz skonfigurować w jednej z szaf przełącznik sieciowy sieci Ethernet zarządzalny warstwy drugiej L2 wyposażony w minimum 48 portów RJ-45 (1Gb/s), 2 porty SFP+ (10Gb/s), posiadający przepustowość przełączania minimum 70 Gbps, obsługujący standardy komunikacyjne IEEE 802.1D,IEEE 802.1Q,IEEE 802.1ab,IEEE 802.1p,IEEE 802.1s,IEEE 802.1w,IEEE 802.1x,IEEE 802.3,IEEE 802.3ab,IEEE 802.3ac,IEEE 802.3ad,IEEE 802.3u,IEEE 802.3x (przykładowe urządzenie Ubiquiti ES-48-LITE lub równoważne pod względem funkcjonalności i sposobu działania). II. Ponadto w celu prawidłowego bezawaryjnego działania stacji komputerowych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca także dostarczył i wykonał w SSK montaż 2 klimatyzatorów typu split wraz ze sterowni¬kiem pracy naprzemiennej z sygnalizatorem optyczno - akustycznym w pomieszczeniu nr 209 (SSK). Charakterystyka techniczna klimatyzatorów, które winny być zainstalowane w pomieszczeniu SSK: 1. Klimatyzator przysufitowy lub przysufitowo - ścienny chłodząco - grzejący, z technologią inverterową (płynna regulacja mocy). 2. Wymagana minimalna maksymalna wydajność chłodnicza każdego z klimatyzatorów zdefiniowano jako moc urządzenia pracującego w trybie chłodzenia przy pełnym obciążeniu - 8,0 kW . 3. Urządzenie powinno być wyposażone w opcję „arctic”, która ułatwia pracę urządzenia w trybie grzania w okresach zimowych; w temperaturach < 5°C załączane są dodatkowe grzałki, co zapobiega występowaniu niepożądanych zjawisk (zamarzanie wymiennika jednostki zewnętrznej (skraplacza), zamarzanie tacy ociekowej, gęstnienie oleju). Skład zestawu: grzałka kartem sprężarki, grzałka tacy ociekowej jednostki zewnętrznej, klixon, dodatkowy zacisk elektryczny. 4. Funkcja auto - restart - której celem jest eliminacja konieczności ponownego programowania klimatyzatora po zaniku napięcia w sieci lub po przełączeniu klimatyzatora przez sterownik pracy naprzemiennej po ponownym uruchomieniu klimatyzatora, poprzednie ustawienia powinny zostać przywrócone automatycznie. 5. Funkcja timer - możliwość zaprogramowania czasu włączenia i wyłączenia urządzenia. 6. Sterowanie bezprzewodowe z opcją sterowania przewodowego - będący na wyposażeniu pilot zdalnego sterowania pozwala kontrolować zarówno podstawowe jak i zaawansowane funkcje klimatyzatora. 7. Wyświetlacz z podstawowymi parametrami pracy klimatyzatora. 8. Klasa energetyczna „A”. 9. Głośność pracy wentylatora i parownika jednostki wewnętrznej - do 48 dB. 10. Uwaga: oba klimatyzatory będące przedmiotem zamówienia oraz zamontowany już w pom. 209 klimatyzator Fujitsu model ASYG 12 LMCA powinny być podłączone do sterownika pracy naprzemiennej, np. SPN i SPN-IR dedykowanego do pracy naprzemiennej (turnusowej) klimatyzatorów, np. takiego jak Ralph Elektronic typ SPN i SPN-IR lub równoważnego pod względem funkcjonalności i sposobu działania. Wykonawca wykona montaż klimatyzatorów, w tym dokona: 1. Montażu jednostek wewnętrznych w pomieszczeniu na ścianie/pod sufitem na II piętrze budynku i jednostek zewnętrznych na konstrukcji wsporczej usytuowanej na dachu budynku; wysokość instalacji chłodniczej ok. 15 m. 2. Wykona otwory w ścianach i w stropach betonowych o grubości do 45 cm na przewody chłodnicze - do 8 otworów. 3. Podłączy instalację z czynnikiem chłodniczym między jednostkami wewnętrznymi i zewnętrznymi w korytkach montażowych, np. typu „el-plast”; przyjąć długość instalacji ok. 20m, rury miedziane o średnicy prawidłowo dobranej do mocy chłodniczej zgodnie z katalogiem producenta klimatyzatorów (średnicę dobiera Wykonawca) w izolacji termicznej z polietylenu piankowego o zamkniętych porach o współczynniku odporności na przenikanie pary wodnej n=14000 w zewnętrznej folii polietylenowej. 4. Doprowadzenia zasilania elektrycznego o przekroju przewodów prawidłowo dobranych do mocy chłodniczej klimatyzatorów w korytkach montażowych typu „el-plast” z tablicy elektrycznej z odległości ok. 20 m od jednostki wewnętrznej oraz przy odległości jednostki wewnętrznej od zewnętrznej ok. 20 m i podłączenia obu jednostek klimatyzatorów do instalacji elektrycznej (przekrój przewodów dobiera Wykonawca zgodnie z katalogiem producenta klimatyzatorów). 5. Montażu instalacji odpływu skroplin z pompką z jednostki wewnętrznej na odległość ok. 15m (średnicę przewodów dobiera Wykonawca). 6. Próby szczelności instalacji chłodniczej. 7. Odpompowania powietrza atmosferycznego (wykonanie próżni) z instalacji chłodniczej. 8. Napełnienia instalacji gazem chłodniczym. 9. Podłączy 3 klimatyzatory do sterownika SPN i SPN-IR dedykowanego do pracy naprzemiennej (turnusowej) klimatyzatorów. Charakterystyka funkcji technicznych sterownika powinna odpowiadać sterownikowi typu SPN i SPN-IR dedykowanemu do pracy naprzemiennej (turnusowej) klimatyzatorów, np. takiego jak Ralph Elektronic typ SPN i SPN-IR, sterownik z sygnalizatorem optyczno - akustycznym, 10. Montażu sygnalizatora optyczno - akustycznego w pomieszczeniu recepcji, doprowadzenie przewodów o długości ok. 20 m z pomieszczenia 209 do pomieszczenia recepcji. III. POZOSTAŁE PRACE 1. Wykonawca w ramach zamówienia winien wykonać projekt proponowanego rozwiązania reorganizacji pracowni, który będzie zawierał opis proponowanego rozwiązania, uwzględniający zakres prac i wymagania Zamawiającego, jak również zestawienie prac, materiałów i urządzeń które występują w projekcie wraz z ich wyceną. Opracowanie projektowe, o którym mowa wyżej: - Wykonawca winien wykonać i przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac wchodzących w zakres zamówienia. - winno uwzględniać i być zgodne z zestawieniem ilości i specyfikacją techniczną sprzętu i urządzeń, którą Wykonawca dołącza do oferty zgodnie z pkt. 10.1. SIWZ. 2. Po zakończeniu prac Wykonawca:  dokona uruchomienia oraz sprawdzenia automatyki i poprawności pracy urządzeń.  wykona pomiary instalacji elektrycznej i sieci w części dotyczącej realizowanego zadania - podłączenia stacji roboczych oraz klimatyzatorów oraz światłowodu pomiędzy SSK (pomieszczeniem 209) a serwerownią (pomieszczeniem 105) w budynku Raciborska 50. 3. Sporządzi protokół z pomiarów, o których mowa w pkt. 2 potwierdzający możliwość bezpiecznej eksploatacji instalacji i dopuszczającej ją do użytkowania oraz dokumentację powykonawczą ze schematem obrazującym przebieg tras kablowych. 4. Usunie pozostałe po wykonaniu robót odpady. 5. Do protokołu odbioru końcowego zamówienia Wykonawca powinien dołączy: > dokumentację techniczno /ruchową producenta zamontowanych urządzeń. > karty gwarancyjne, > dokumentację, o której mowa w punkcie 3 z podpisem uprawnionej osoby. > instrukcje obsługi urządzeń, sterowania instalacją chłodniczą z podpisem uprawnionej osoby. > potwierdzenie pisemne przekazania „pilota” do klimatyzatorów Użytkownikowi. 7. Gwarancja Wykonawca musi udzielić Zamawiającemu na wykonane prace i dostarczone urządzenia gwarancji nie mniej niż 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego zamówienia. W trakcie udzielonej gwarancji w zakresie instalacji klimatyzacji Wykonawca będzie nieod¬płatnie wykonywał czynności konserwacji w okresach wskazanych przez producenta urządzeń i zapewni niezbędne do konserwacji materiały, oraz nieodpłatnie naprawy i wymianę niesprawnych części zamontowanych klimatyzatorów. 8. Prace winny być wykonane oraz nadzorowane zgodnie ze sztuka budowlaną przez osoby posiadającymi odpowiednie wymagane prawem uprawnienia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Cpv glowny przedmiot 32417000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli: 1/ w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykaże należyte wykonanie przynajmniej 2 zadań, w tym: - co najmniej 1 zadania polegającego na dostawie szaf serwerowych oraz wykonaniu połączenia światłowodowego oraz połączenia umożliwiającego przesyłanie obrazu i dźwięku (audio/video) o wartości minimum 100.000 złotych brutto, - co najmniej 1 zadania polegającego na dostawie i instalacji klimatyzacji o wartości minimum 15.000 złotych brutto. 2/ wykaże dysponowanie co najmniej 2 osobami, skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia i kierującymi robotami budowlanymi, w tym co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w ograniczonym zakresie, - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych bez ograniczeń
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokument potwierdzający brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1): odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zakresie warunkow udzialu WYKAZ DOSTAW - gdzie Wykonawca winien wykazać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie, należyte wykonanie, przynajmniej 2 zadań, w tym: - co najmniej 1 zadania polegającego na dostawie szaf serwerowych oraz wykonaniu połączenia światłowodowego oraz połączenia umożliwiającego przesyłanie obrazu i dźwięku (audio/video) o wartości minimum 100.000 złotych brutto, - co najmniej 1 zadania polegającego na dostawie i instalacji klimatyzacji o wartości minimum 15.000 złotych brutto. wraz z załączeniem DOWODÓW określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami tymi mogą być referencje, protokół odbioru lub inny dokument wystawiony przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Dokumenty te powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz powinien być sporządzony według załącznika nr 3 do SIWZ). Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. WYKAZ OSÓB, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, gdzie Wykonawca wykaże dysponowanie, co najmniej 2 osobami, skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia i kierującymi robotami budowlanymi, w tym co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w ograniczonym zakresie, - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych bez ograniczeń. Wykaz powinien być sporządzony według załącznika nr 4 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty zestawienie ilości i specyfikacją techniczną sprzętu i urządzeń, odnoszącej się i uwzględniającej, co najmniej wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Załącznik, o którym mowa stanowi cześć oferty i w trakcie postępowania nie podlega uzupełnieniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 14 w postępowaniu wniesienie zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa jedynie w przypadku, gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje zmianę osób, skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, w uzasadnionych przypadkach na wniosek Wykonawcy pod warunkiem posiadania przez nowe - wskazane przez Wykonawcę osoby, kwalifikacji i uprawnień, co najmniej w zakresie określonym w warunkach udziału w postępowaniu w niniejszej SIWZ. Z uwagi na przyjęte kryterium oceny w zakresie terminu wykonania zamówienia, wskazany przez Wykonawcę w ofercie termin jest wiążący dla Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany tego terminu jedynie w przypadku zaistnienia przeszkody leżącej po stronie Zamawiającego i wyłącznie o czas trwania tej przeszkody. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sprzętu i urządzeń określonych w załączonym przez Wykonawcę do oferty ZESTAWIENIU (pkt. 10 SIWZ) pod warunkiem zamiany na sprzęt i urządzenia, spełniające wymagania określone w SIWZ oraz o równoważnych parametrach, właściwościach i sposobie działania.
IV 4 4 data 2019-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)