Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem do żłobka „Tęczowa Kraina” w miejscowości Konikowo, gmina Świeszyno.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na każdą z następujących części zamówienia oddzielnie lub łącznie na wszystkie:
Część 1. Wyposażenie łazienek.
Kody CPV: 39000000-2 – Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czystości; 44410000-7 – Artykuły łazienkowe i kuchenne
Dostawa wyposażenia do łazienek wraz z montażem:
1. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik na papier – 4 szt.
2. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik mydła w płynie – 6 szt.
3. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik na ręczniki papierowe – 6 szt.
4. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Kosz na śmieci z ruchomą pokrywką – 6 szt.
5. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- kosz na śmieci – zwierzątko – 3 szt.
6. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- kosz na pieluchy – 1 szt.
7. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- lustro – 4 szt.
8. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- szczotka toaletowa – 4 szt.
Część 2. Wyposażenie pomieszczeń (sale zabaw, sypialnie, magazynek, pokój dyrekcji, pokój higienistki, pom. socjalne, jadalnia, szatnia).
Kody CPV:39000000-2 – Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czystości; 39161000-8 – Meble przedszkolne; 39130000-2 – Meble biurowe; 39130000-2 Meble domowe
Dostawa wyposażenie do pomieszczeń (sale zabaw, sypialnie, magazynek, pokój dyrekcji, pokój higienistki, pom. socjalne, jadalnia, szatnia) wraz z montażem:
1. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) z montażem – stoliki - 6 szt.
2. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – krzesło z siedziskiem – 16 szt.
3. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – krzesło z siedziskiem – 8 szt.
4. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał wysoki – 1 szt.
5. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - krzesło z pełnym oparciem – 2 szt.
6. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał – 2 szt.
7. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał – 1 szt.
8. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) -regał – 1 szt.
9. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał wysoki – 2 szt.
10. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – biurko – 2 szt.
11. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał ścienny - 2 szt.
12. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – szafa – 2 szt.
13. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – namiot – 1 szt.
14. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – dekoracje ścienne – 1 szt.
15. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – tabliczki w kształcie zwierzątek – 1 szt.
16. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – ścianka manipulacyjna – 2 szt.
17. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – pojemnik na kółkach min. 45 l – 3 szt.
18. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – skrzynia na kółkach min. 70 l – 2 szt.
19. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – pojemnik na kółkach min. 29 l – 3 szt.
20. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – pojemnik do przechowywania zabawek min. 12 l – 8 szt.
21. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – pojemnik do przechowywania zabawek min. 30 l – 4 szt.
22. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – półko-przewijak – 1 komplet
23. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – tablica korkowa – 6 szt.
24. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – mata piankowa – zadaniowa – 2 komplety
25. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – Leżaczek dla dzieci od urodzenia do 18 kg – 5 szt.
26. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – Dywan do w rozmiarze 3.00 x 4.00 m - niebieski ocean - 3 szt.
27. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – Dywan do w rozmiarze 3.00x4.00 m - zielony 2 szt.
28. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – Ochrona na ściany narożne i narożniki – 4 szt.
29. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) – ławeczka do karmienia – 1 szt.
30. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) – Stół prostokątny regulowany – 8 szt.
31. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) – Krzesło z siedziskiem i oparciem, Wysokość siedziska 31 cm – 20 szt.
32. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) –Krzesło z siedziskiem i oparciem, Wysokość siedziska 26 cm – 12 szt.
33. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) –Kredens na kółkach – biały – 2 szt.
34. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) – Tablica Magnetyczna – 2 szt.
35. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) – Pojemniki do segregacji odpadów – 1 kpl.
36. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) – Mata wejściowa 1 – 1 szt.
37. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) – Mata wejściowa 2 – 1 szt.
38. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – dziecięcy leżaczek – 5 szt.
39. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Łóżeczko dla niemowlaka - 2 szt.
40. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Materac do łóżeczka niemowlęcego – 2 szt.
41. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Pokrowiec na leżaczki – 3 szt.
42. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Łóżeczko jasnoniebieskie – 24 szt.
43. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Łóżeczko żółte (leżaczek) – 24 szt.
44. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Materace bawełniane - kolor niebieski – 24 szt.
45. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Materace bawełniane - kolor żółty – 24 szt.
46. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Metalowa konstrukcja pozwalająca na łatwe przemieszczanie łóżeczek – 3 szt.
47. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Szafa na pościel i 8 materacy – 6 szt.
48. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Biblioteczka – 2 szt.
49. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnia) – Fotel – 2 szt.
50. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(szatnia) – Wieszak podwójny – 48 szt.
51. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Wieszak na ubrania – 3 szt.
52. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Szafki do szatni – 48 szt.
53. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Siedzisko – 2 szt.
54. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Aluminiowa rama zatrzaskowa – 6 szt.
55. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Kosz na śmieci – 1 szt.
56. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Ławka tapicerowana – 1 szt.
57. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Przewijak wolnostojący – 1 szt.
58. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) – zamykana szafka – 5 szt.
59. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) – krzesła – 4 szt.
60. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) – stolik okrągły – 1 szt.
61. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (magazynek) – regał 1 – 1 szt.
62. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – regał 2 – 1 szt.
63. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – kozetka – 1 szt.
64. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – szafa na cokole – 1 szt.
65. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – szafa 2-drzwiowa – 1 szt.
66. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – biurko – 1 szt.
67. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – krzesło – 1 szt.
68. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – krzesło – 1 szt.
69. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – biurko narożne 1 szt.
70. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – szafa ubraniowa biurowa duża – 1 szt.
71. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – szafa biurowa regał z półkami - 1 szt.
72. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – szafa biurowa niska – 1 szt.
73. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – regał biurowy 1 - 1 szt.
74. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – regał biurowy 2 – 1 szt.
75. Zakup wyposażenia pomieszczeń (pokój dyrekcji) – szafka biurowa – 1 szt.
76. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – stolik biurowy okrągły - 1 szt.
77. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – białe krzesło biurowe – 2 szt.
Część 3 – Wyposażenie zaplecza kuchennego
Kody CPV:39000000-2 – Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czystości; Kody CPV: 39710000-2 – Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
Dostawa wyposażenia do zaplecza kuchennego wraz z montażem:
1. Wózek 3-półkowy - 1 szt.
2. Wózek 2-półkowy – 1 szt.
3. Podgrzewacz do posiłków – 1 szt.
4. Lodówka – 1 szt.
Część 4 – Pozostałe wyposażenie
Kody CPV: CPV:39000000-2 – Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czystości; 31515000-9 – Lampy ultrafioletowe; 34911100-7 - Wózki.
Dostawa pozostałego wyposażenia wraz z montażem:
1. Pozostałe wyposażenie - lampa bakteriobójcza – 2 szt.
2. Pozostałe wyposażenie - wózek 6-osobowy – 1 komplet
3. Pozostałe wyposażenie -wózek 4-osobowy – 1 komplet
4. Pozostałe wyposażenie - parawan żłobkowy narożny – 1 komplet
Część 5 – Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego.
Kody CPV: 32000000-3 – Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny; 30200000-1 Urządzenia komputerowe
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego wraz z montażem:
1. Urządzenie Wielofunkcyjne – 1 komplet
2. Drukarka laserowa – 1 komplet
3. Laptop – 2 komplety
4. Zestaw nagłaśniający – 1 komplet
5. Zestaw multimedialny – 1 komplet
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).
Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż całego wyposażenia. Wraz z dostawą Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu komplety atestów, certyfikatów i kart gwarancyjnych, skompletowanych w dwóch 2 egz. (oryginały i kopie).
Wykonawca ma obowiązek wykonywania montażu w uzgodnieniu z wykonawcą zadania pn.: „Budowa żłobka w miejscowości Konikowo”.
|
GuidZP400 |
750f68fc-733d-416f-a132-716498b51778
|
Biuletyn |
570276-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Świeszyno
|
Regon |
33092070700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Świeszyno
|
Zamawiajacy adres numer domu |
71
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świeszyno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-024
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 31 60 120
|
Zamawiajacy fax |
94 31 61 491
|
Zamawiajacy email |
e.jacewicz@swieszyno.pl
|
Adres strony url |
http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Rynek pracy dostępny dla rodziców – Gmina Świeszyno stawia na żłobek!” realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 6.6. Program zapewnienia i zwiększenia dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesantów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wyposażenia do żłobka w m. Konikowo”.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.157.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem do żłobka „Tęczowa Kraina” w miejscowości Konikowo, gmina Świeszyno.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na każdą z następujących części zamówienia oddzielnie lub łącznie na wszystkie:
Część 1. Wyposażenie łazienek.
Kody CPV: 39000000-2 – Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czystości; 44410000-7 – Artykuły łazienkowe i kuchenne
Dostawa wyposażenia do łazienek wraz z montażem:
1. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik na papier – 4 szt.
2. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik mydła w płynie – 6 szt.
3. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik na ręczniki papierowe – 6 szt.
4. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Kosz na śmieci z ruchomą pokrywką – 6 szt.
5. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- kosz na śmieci – zwierzątko – 3 szt.
6. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- kosz na pieluchy – 1 szt.
7. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- lustro – 4 szt.
8. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- szczotka toaletowa – 4 szt.
Część 2. Wyposażenie pomieszczeń (sale zabaw, sypialnie, magazynek, pokój dyrekcji, pokój higienistki, pom. socjalne, jadalnia, szatnia).
Kody CPV:39000000-2 – Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czystości; 39161000-8 – Meble przedszkolne; 39130000-2 – Meble biurowe; 39130000-2 Meble domowe
Dostawa wyposażenie do pomieszczeń (sale zabaw, sypialnie, magazynek, pokój dyrekcji, pokój higienistki, pom. socjalne, jadalnia, szatnia) wraz z montażem:
1. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) z montażem – stoliki - 6 szt.
2. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – krzesło z siedziskiem – 16 szt.
3. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – krzesło z siedziskiem – 8 szt.
4. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał wysoki – 1 szt.
5. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - krzesło z pełnym oparciem – 2 szt.
6. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał – 2 szt.
7. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał – 1 szt.
8. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) -regał – 1 szt.
9. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał wysoki – 2 szt.
10. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – biurko – 2 szt.
11. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał ścienny - 2 szt.
12. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – szafa – 2 szt.
13. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – namiot – 1 szt.
14. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – dekoracje ścienne – 1 szt.
15. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – tabliczki w kształcie zwierzątek – 1 szt.
16. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – ścianka manipulacyjna – 2 szt.
17. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – pojemnik na kółkach min. 45 l – 3 szt.
18. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – skrzynia na kółkach min. 70 l – 2 szt.
19. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – pojemnik na kółkach min. 29 l – 3 szt.
20. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – pojemnik do przechowywania zabawek min. 12 l – 8 szt.
21. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – pojemnik do przechowywania zabawek min. 30 l – 4 szt.
22. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – półko-przewijak – 1 komplet
23. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – tablica korkowa – 6 szt.
24. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – mata piankowa – zadaniowa – 2 komplety
25. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – Leżaczek dla dzieci od urodzenia do 18 kg – 5 szt.
26. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – Dywan do w rozmiarze 3.00 x 4.00 m - niebieski ocean - 3 szt.
27. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – Dywan do w rozmiarze 3.00x4.00 m - zielony 2 szt.
28. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – Ochrona na ściany narożne i narożniki – 4 szt.
29. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) – ławeczka do karmienia – 1 szt.
30. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) – Stół prostokątny regulowany – 8 szt.
31. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) – Krzesło z siedziskiem i oparciem, Wysokość siedziska 31 cm – 20 szt.
32. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) –Krzesło z siedziskiem i oparciem, Wysokość siedziska 26 cm – 12 szt.
33. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) –Kredens na kółkach – biały – 2 szt.
34. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) – Tablica Magnetyczna – 2 szt.
35. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) – Pojemniki do segregacji odpadów – 1 kpl.
36. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) – Mata wejściowa 1 – 1 szt.
37. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) – Mata wejściowa 2 – 1 szt.
38. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – dziecięcy leżaczek – 5 szt.
39. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Łóżeczko dla niemowlaka - 2 szt.
40. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Materac do łóżeczka niemowlęcego – 2 szt.
41. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Pokrowiec na leżaczki – 3 szt.
42. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Łóżeczko jasnoniebieskie – 24 szt.
43. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Łóżeczko żółte (leżaczek) – 24 szt.
44. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Materace bawełniane - kolor niebieski – 24 szt.
45. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Materace bawełniane - kolor żółty – 24 szt.
46. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Metalowa konstrukcja pozwalająca na łatwe przemieszczanie łóżeczek – 3 szt.
47. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Szafa na pościel i 8 materacy – 6 szt.
48. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Biblioteczka – 2 szt.
49. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnia) – Fotel – 2 szt.
50. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(szatnia) – Wieszak podwójny – 48 szt.
51. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Wieszak na ubrania – 3 szt.
52. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Szafki do szatni – 48 szt.
53. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Siedzisko – 2 szt.
54. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Aluminiowa rama zatrzaskowa – 6 szt.
55. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Kosz na śmieci – 1 szt.
56. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Ławka tapicerowana – 1 szt.
57. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Przewijak wolnostojący – 1 szt.
58. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) – zamykana szafka – 5 szt.
59. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) – krzesła – 4 szt.
60. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) – stolik okrągły – 1 szt.
61. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (magazynek) – regał 1 – 1 szt.
62. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – regał 2 – 1 szt.
63. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – kozetka – 1 szt.
64. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – szafa na cokole – 1 szt.
65. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – szafa 2-drzwiowa – 1 szt.
66. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – biurko – 1 szt.
67. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – krzesło – 1 szt.
68. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – krzesło – 1 szt.
69. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – biurko narożne 1 szt.
70. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – szafa ubraniowa biurowa duża – 1 szt.
71. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – szafa biurowa regał z półkami - 1 szt.
72. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – szafa biurowa niska – 1 szt.
73. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – regał biurowy 1 - 1 szt.
74. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – regał biurowy 2 – 1 szt.
75. Zakup wyposażenia pomieszczeń (pokój dyrekcji) – szafka biurowa – 1 szt.
76. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – stolik biurowy okrągły - 1 szt.
77. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – białe krzesło biurowe – 2 szt.
Część 3 – Wyposażenie zaplecza kuchennego
Kody CPV:39000000-2 – Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czystości; Kody CPV: 39710000-2 – Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
Dostawa wyposażenia do zaplecza kuchennego wraz z montażem:
1. Wózek 3-półkowy - 1 szt.
2. Wózek 2-półkowy – 1 szt.
3. Podgrzewacz do posiłków – 1 szt.
4. Lodówka – 1 szt.
Część 4 – Pozostałe wyposażenie
Kody CPV: CPV:39000000-2 – Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czystości; 31515000-9 – Lampy ultrafioletowe; 34911100-7 - Wózki.
Dostawa pozostałego wyposażenia wraz z montażem:
1. Pozostałe wyposażenie - lampa bakteriobójcza – 2 szt.
2. Pozostałe wyposażenie - wózek 6-osobowy – 1 komplet
3. Pozostałe wyposażenie -wózek 4-osobowy – 1 komplet
4. Pozostałe wyposażenie - parawan żłobkowy narożny – 1 komplet
Część 5 – Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego.
Kody CPV: 32000000-3 – Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny; 30200000-1 Urządzenia komputerowe
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego wraz z montażem:
1. Urządzenie Wielofunkcyjne – 1 komplet
2. Drukarka laserowa – 1 komplet
3. Laptop – 2 komplety
4. Zestaw nagłaśniający – 1 komplet
5. Zestaw multimedialny – 1 komplet
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).
Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż całego wyposażenia. Wraz z dostawą Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu komplety atestów, certyfikatów i kart gwarancyjnych, skompletowanych w dwóch 2 egz. (oryginały i kopie).
Wykonawca ma obowiązek wykonywania montażu w uzgodnieniu z wykonawcą zadania pn.: „Budowa żłobka w miejscowości Konikowo”.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt od 1 muszą być złożone oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej.
DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH:
Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. B niniejszej SIWZ składa:
1) dokument nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Informacja i dokumenty o których mowa w pkt.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (z zachowaniem terminu odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed terminem składania ofert).
Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
C. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT A-B WYMAGANE OD WYKONAWCY(dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty).
1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ;
2. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów.
4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje);
5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ
o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Uwaga!
Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach,
- przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Formularz (załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający wyposażenie po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta), należy załączyć do oferty.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Część 2: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych i 00/100); Część 1, 3, 4 ,5 -nie dotyczy
5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert.
5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP.
5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001
z opisem „Wadium na znak sprawy – ZP.271.157.2019”.
Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty
5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek przewidzianych w art. 144 Pzp oraz wystąpienia następujących zdarzeń:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także w wyniku podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie ww. inwestycji.
3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
4) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT
2. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu.
|
IV 4 4 data |
2019-07-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie łazienek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia do łazienek wraz z montażem:
1. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik na papier – 4 szt.
2. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik mydła w płynie – 6 szt.
3. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik na ręczniki papierowe – 6 szt.
4. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Kosz na śmieci z ruchomą pokrywką – 6 szt.
5. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- kosz na śmieci – zwierzątko – 3 szt.
6. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- kosz na pieluchy – 1 szt.
7. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- lustro – 4 szt.
8. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- szczotka toaletowa – 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).
Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż całego wyposażenia. Wraz z dostawą Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu komplety atestów, certyfikatów i kart gwarancyjnych, skompletowanych w dwóch 2 egz. (oryginały i kopie).
Wykonawca ma obowiązek wykonywania montażu w uzgodnieniu z wykonawcą zadania pn.: „Budowa żłobka w miejscowości Konikowo”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2. Wyposażenie pomieszczeń (sale zabaw, sypialnie, magazynek, pokój dyrekcji, pokój higienistki, pom. socjalne, jadalnia, szatnia)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia do pomieszczeń (sale zabaw, sypialnie, magazynek, pokój dyrekcji, pokój higienistki, pom. socjalne, jadalnia, szatnia) wraz z montażem:
1. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) z montażem – stoliki - 6 szt.
2. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – krzesło z siedziskiem – 16 szt.
3. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – krzesło z siedziskiem – 8 szt.
4. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał wysoki – 1 szt.
5. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - krzesło z pełnym oparciem – 2 szt.
6. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał – 2 szt.
7. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał – 1 szt.
8. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) -regał – 1 szt.
9. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał wysoki – 2 szt.
10. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – biurko – 2 szt.
11. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – regał ścienny - 2 szt.
12. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – szafa – 2 szt.
13. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – namiot – 1 szt.
14. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – dekoracje ścienne – 1 szt.
15. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – tabliczki w kształcie zwierzątek – 1 szt.
16. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – ścianka manipulacyjna – 2 szt.
17. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – pojemnik na kółkach min. 45 l – 3 szt.
18. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – skrzynia na kółkach min. 70 l – 2 szt.
19. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – pojemnik na kółkach min. 29 l – 3 szt.
20. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – pojemnik do przechowywania zabawek min. 12 l – 8 szt.
21. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – pojemnik do przechowywania zabawek min. 30 l – 4 szt.
22. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – półko-przewijak – 1 komplet
23. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – tablica korkowa – 6 szt.
24. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – mata piankowa – zadaniowa – 2 komplety
25. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – Leżaczek dla dzieci od urodzenia do 18 kg – 5 szt.
26. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – Dywan do w rozmiarze 3.00 x 4.00 m - niebieski ocean - 3 szt.
27. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – Dywan do w rozmiarze 3.00x4.00 m - zielony 2 szt.
28. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) – Ochrona na ściany narożne i narożniki – 4 szt.
29. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) – ławeczka do karmienia – 1 szt.
30. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) – Stół prostokątny regulowany – 8 szt.
31. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) – Krzesło z siedziskiem i oparciem, Wysokość siedziska 31 cm – 20 szt.
32. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) –Krzesło z siedziskiem i oparciem, Wysokość siedziska 26 cm – 12 szt.
33. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) –Kredens na kółkach – biały – 2 szt.
34. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) – Tablica Magnetyczna – 2 szt.
35. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) – Pojemniki do segregacji odpadów – 1 kpl.
36. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) – Mata wejściowa 1 – 1 szt.
37. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) – Mata wejściowa 2 – 1 szt.
38. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – dziecięcy leżaczek – 5 szt.
39. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Łóżeczko dla niemowlaka - 2 szt.
40. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Materac do łóżeczka niemowlęcego – 2 szt.
41. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Pokrowiec na leżaczki – 3 szt.
42. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Łóżeczko jasnoniebieskie – 24 szt.
43. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Łóżeczko żółte (leżaczek) – 24 szt.
44. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Materace bawełniane - kolor niebieski – 24 szt.
45. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Materace bawełniane - kolor żółty – 24 szt.
46. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Metalowa konstrukcja pozwalająca na łatwe przemieszczanie łóżeczek – 3 szt.
47. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Szafa na pościel i 8 materacy – 6 szt.
48. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) – Biblioteczka – 2 szt.
49. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnia) – Fotel – 2 szt.
50. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(szatnia) – Wieszak podwójny – 48 szt.
51. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Wieszak na ubrania – 3 szt.
52. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Szafki do szatni – 48 szt.
53. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Siedzisko – 2 szt.
54. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Aluminiowa rama zatrzaskowa – 6 szt.
55. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Kosz na śmieci – 1 szt.
56. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Ławka tapicerowana – 1 szt.
57. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) – Przewijak wolnostojący – 1 szt.
58. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) – zamykana szafka – 5 szt.
59. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) – krzesła – 4 szt.
60. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) – stolik okrągły – 1 szt.
61. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (magazynek) – regał 1 – 1 szt.
62. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – regał 2 – 1 szt.
63. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – kozetka – 1 szt.
64. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – szafa na cokole – 1 szt.
65. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – szafa 2-drzwiowa – 1 szt.
66. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – biurko – 1 szt.
67. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) – krzesło – 1 szt.
68. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – krzesło – 1 szt.
69. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – biurko narożne 1 szt.
70. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – szafa ubraniowa biurowa duża – 1 szt.
71. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – szafa biurowa regał z półkami - 1 szt.
72. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – szafa biurowa niska – 1 szt.
73. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – regał biurowy 1 - 1 szt.
74. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – regał biurowy 2 – 1 szt.
75. Zakup wyposażenia pomieszczeń (pokój dyrekcji) – szafka biurowa – 1 szt.
76. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – stolik biurowy okrągły - 1 szt.
77. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) – białe krzesło biurowe – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).
Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż całego wyposażenia. Wraz z dostawą Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu komplety atestów, certyfikatów i kart gwarancyjnych, skompletowanych w dwóch 2 egz. (oryginały i kopie).
Wykonawca ma obowiązek wykonywania montażu w uzgodnieniu z wykonawcą zadania pn.: „Budowa żłobka w miejscowości Konikowo”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie zaplecza kuchennego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia do zaplecza kuchennego wraz z montażem:
1. Wózek 3-półkowy - 1 szt.
2. Wózek 2-półkowy – 1 szt.
3. Podgrzewacz do posiłków – 1 szt.
4. Lodówka – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).
Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż całego wyposażenia. Wraz z dostawą Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu komplety atestów, certyfikatów i kart gwarancyjnych, skompletowanych w dwóch 2 egz. (oryginały i kopie).
Wykonawca ma obowiązek wykonywania montażu w uzgodnieniu z wykonawcą zadania pn.: „Budowa żłobka w miejscowości Konikowo”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pozostałe wyposażenie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pozostałego wyposażenia wraz z montażem:
1. Pozostałe wyposażenie - lampa bakteriobójcza – 2 szt.
2. Pozostałe wyposażenie - wózek 6-osobowy – 1 komplet
3. Pozostałe wyposażenie -wózek 4-osobowy – 1 komplet
4. Pozostałe wyposażenie - parawan żłobkowy narożny – 1 komplet
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).
Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż całego wyposażenia. Wraz z dostawą Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu komplety atestów, certyfikatów i kart gwarancyjnych, skompletowanych w dwóch 2 egz. (oryginały i kopie).
Wykonawca ma obowiązek wykonywania montażu w uzgodnieniu z wykonawcą zadania pn.: „Budowa żłobka w miejscowości Konikowo”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego wraz z montażem:
1. Urządzenie Wielofunkcyjne – 1 komplet
2. Drukarka laserowa – 1 komplet
3. Laptop – 2 komplety
4. Zestaw nagłaśniający – 1 komplet
5. Zestaw multimedialny – 1 komplet
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWIZ oraz załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).
Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż całego wyposażenia. Wraz z dostawą Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu komplety atestów, certyfikatów i kart gwarancyjnych, skompletowanych w dwóch 2 egz. (oryginały i kopie).
Wykonawca ma obowiązek wykonywania montażu w uzgodnieniu z wykonawcą zadania pn.: „Budowa żłobka w miejscowości Konikowo”.
|
| |