Modernizacja zaplecza gastronomicznego oraz Sali wystawowej w Ośrodku Kultury, Sportu i Rekreacji Gminy Kłodzko - II przertarg

Data publikacji 2019-07-05
Data zakończenia 2019-07-22 00:00:00
Instytucja Gmina Kłodzko
Miejscowość Kłodzko
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570032-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 441600009, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest projekt pn. „Modernizacja zaplecza gastronomicznego oraz sali wystawowej w Ośrodku Kultury, Sportu i Rekreacji Gminy Kłodzko”. Adres inwestycji: Ołdrzychowice Kłodzkie, ul. Kłodzka 20, działka nr 520/2, AM-3, Obręb Ołdrzychowice Kłodzkie, gmina Kłodzko, powiat kłodzki, województwo dolnośląskie. Przedmiot zamówienia ostał podzielony na dwa zadania: Zadanie 1 – Remont kuchni wraz z przyległymi pomieszczeniami i sali wystawowej. Przedmiotem zamówienia jest remont kuchni wraz z przyległymi pomieszczeniami i sali wystawowej. Zadanie 2 – Wyposażenie kuchni i sali wystawowej. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni do zaplecza gastronomicznego oraz sali wystawowej Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji Gminy Kłodzko.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2ef312b5-fb74-48c8-ad9b-d8f23d16a053
Biuletyn 570032-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Kłodzko
Regon 89071796400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okrzei
Zamawiajacy miejscowosc Kłodzko
Zamawiajacy kod pocztowy 57-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 746 474 100
Zamawiajacy fax 746 474 103
Zamawiajacy email przetargi@gmina.klodzko.pl
Adres strony url http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie współfinansowane ze środków zewnętrznych w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie sekretariat Urzędu Gminy Kłodzko
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja zaplecza gastronomicznego oraz Sali wystawowej w Ośrodku Kultury, Sportu i Rekreacji Gminy Kłodzko - II przertarg
Numer referencyjny RO.271.25.2019
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest projekt pn. „Modernizacja zaplecza gastronomicznego oraz sali wystawowej w Ośrodku Kultury, Sportu i Rekreacji Gminy Kłodzko”. Adres inwestycji: Ołdrzychowice Kłodzkie, ul. Kłodzka 20, działka nr 520/2, AM-3, Obręb Ołdrzychowice Kłodzkie, gmina Kłodzko, powiat kłodzki, województwo dolnośląskie. Przedmiot zamówienia ostał podzielony na dwa zadania: Zadanie 1 – Remont kuchni wraz z przyległymi pomieszczeniami i sali wystawowej. Przedmiotem zamówienia jest remont kuchni wraz z przyległymi pomieszczeniami i sali wystawowej. Zadanie 2 – Wyposażenie kuchni i sali wystawowej. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni do zaplecza gastronomicznego oraz sali wystawowej Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji Gminy Kłodzko.
Cpv glowny przedmiot 44160000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Oświadczenie w zakresie posiadania niezbędnych kompetencji i uprawnień do wykonania zamówienia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie w zakresie posiadania niezbędnych kompetencji i uprawnień do wykonania zamówienia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie w zakresie posiadania niezbędnych kompetencji i uprawnień do wykonania zamówienia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wstepne wykonawcy - Załącznik nr 2
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie wstepne wykonawcy - Załącznik nr 2
Inne dokumenty niewymienione Od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona Zamawiający wymaga przedstawienia kosztorysu ofertowego, sporządzonego odpowiednio na podstawie przedmiarów stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ (kosztorys ma dla Zamawiającego charakter pomocniczy przy realizacji i rozliczeniu projektu).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający może przewidzieć możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane klęskami żywiołowymi i warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w tym: b) działania siły wyższej uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie – termin zostanie przedłużony o czas działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania; c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy – termin zostanie przedłużony o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych; b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektora nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), d) zmiany technologiczne, w szczególności konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, e) zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ również będzie wymagała zaakceptowania przez zamawiającego, f) zmiany dot. wykonania robót wynikających ze zmiany dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych, g) zmiana obowiązującej stawki VAT. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.
IV 4 4 data 2019-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2019-08-20T00:00:00+02:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 Remont kuchni wraz z przyległymi pomieszczeniami i sali wystawowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44160000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis :Zadanie 1 – Remont kuchni wraz z przyległymi pomieszczeniami i sali wystawowej. Przedmiotem zamówienia jest remont kuchni wraz z przyległymi pomieszczeniami i sali wystawowej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 – Wyposażenie kuchni i sali wystawowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni do zaplecza gastronomicznego oraz sali wystawowej Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji Gminy Kłodzko.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)