dostawę środków chemicznych do zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.

Data publikacji 2019-07-05
Data zakończenia 2019-07-15 00:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570012-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 240000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa środków chemicznych do zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 24.00.00.00-4 Produkty chemiczne; CPV: 39831240-0 Preparaty czyszczące, CPV: 39831210 - 1 detergenty do zmywarek.
3. Towar będzie dostarczany do cetranlego magazynu gospodarczego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3. Wykonawca zobowiązany jest również dokonać rozładunku dostarczonego towaru i jego wniesienia w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – rodzaj, opis i ilość zamawianych towarów zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ, tj. kalkulacji cenowej, która stanowi jej integralną część.
4. Wykonawca wykona zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
5. Zamawiający, zaznacz, iż wymaga zaoferowania przez Wykonawców produktów firmy, które zostały określone w Załącznik nr 2 wzór kalkulacji cenowej. Zamawiający wymaga oryginalnych produktów desygnowanych przez producenta sprzętu, do którego będą stosowane środki i/lub równoważnych środków pod względem składu oraz działania. Zamawiający zaznacz, iż sprzęt znajdujący się na stanie MCUS posiada gwarancję producenta, w związku z powyższym należy stosować tylko środki desygnowane przez producenta sprzętu w celu zachowania gwarancji.
6. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5583afc3-0025-4edc-ab2f-eea08568efc7
Biuletyn 570012-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Regon 93268454000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mączna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 769 950
Zamawiajacy fax 713 769 905
Zamawiajacy email mzdps@mzdps.wroclaw.pl
Adres strony url https://www.mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat pokój nr 160 - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Nazwa nadana zamowieniu dostawę środków chemicznych do zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Numer referencyjny MCUS.DZP.373-63/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu dostawa środków chemicznych do zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 24.00.00.00-4 Produkty chemiczne; CPV: 39831240-0 Preparaty czyszczące, CPV: 39831210 - 1 detergenty do zmywarek. 3. Towar będzie dostarczany do cetranlego magazynu gospodarczego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3. Wykonawca zobowiązany jest również dokonać rozładunku dostarczonego towaru i jego wniesienia w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – rodzaj, opis i ilość zamawianych towarów zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ, tj. kalkulacji cenowej, która stanowi jej integralną część. 4. Wykonawca wykona zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający, zaznacz, iż wymaga zaoferowania przez Wykonawców produktów firmy, które zostały określone w Załącznik nr 2 wzór kalkulacji cenowej. Zamawiający wymaga oryginalnych produktów desygnowanych przez producenta sprzętu, do którego będą stosowane środki i/lub równoważnych środków pod względem składu oraz działania. Zamawiający zaznacz, iż sprzęt znajdujący się na stanie MCUS posiada gwarancję producenta, w związku z powyższym należy stosować tylko środki desygnowane przez producenta sprzętu w celu zachowania gwarancji. 6. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie: 2) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (odpis aktualny na dzień złożenia); 3) dokumentu lub dokumentów wystawionych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 powyżej, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu, o którym mowa w punkcie 2 i 3 powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, że dokument, o którym mowa w punkcie 2 i 3 powyżej, znajduje się w posiadaniu Zamawiającego (dokumenty przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający zażąda opisów produktów zaoferowanych przez Wykonawcę, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego;
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zapis ten nie ma zastosowania w przypadku, gdy zostanie złożona tylko jedna oferta.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu towaru objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych; 2) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana nazwy własnej towaru, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru oraz pod warunkiem spełnienia równoważności w zakresie składu i działania preparatu z preparatami opisanymi przez Zamawiającego w Kalkulacji cenowej załącznik nr 2, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 3) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 4) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru oraz pod warunkiem spełnienia równoważności w zakresie składu i działania preparatu z preparatami opisanymi przez Zamawiającego w Kalkulacji cenowej załącznik nr 2, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 5) czas trwania umowy wygasa wraz z dniem zrealizowania umowy na wartość, o której mowa w § 2 ust. 1; 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 7) strony dopuszczają możliwość zmian cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmiany są wprowadzane aneksem do umowy. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie; 8) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego: a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy; b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia; c) wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towarów lub rezygnacji z niektórych pozycji, w wyniku czego wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości zamówionego towaru.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotycz
IV 4 4 data 2019-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wysokość kary umownej w %
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)