Dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Byczynie

Data publikacji 2019-07-05
Data zakończenia 2019-07-15 00:00:00
Instytucja Gmina Dobre
Miejscowość Dobre
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble różne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569922-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391510005, 397110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Byczynie w zakresie;
- meble
- sprzęt AGD
Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i objęte min. dwuletnią gwarancją. Musi posiadać wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty, a urządzenia także dokumentację techniczno-ruchową i instrukcję obsługi w języku polskim.
Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem do pomieszczeń, złożeniem, ustawieniem, podłączeniem, montażem, instalację, uruchomieniem.
Zamówienie jest podzielone na dwie części.

Szczegółowy wykaz wyposażenia

CZĘŚĆ I – MEBLE

Kod produktu wg CPV; 39151000-5



Lp.
Rodzaj mebli Jedn. miary Ilość
1. Stół drewniany o długości 160-200 cm, szerokości 90-110 cm, wysokości 75-80 cm, grubość blatu min. 3 cm, dopuszcza się blat z płyty meblowej/laminowanej, stół w kolorze ciemnego brązu.
Szt. 16
2. Krzesło drewniane bez wybić tapicerowanych o szerokości siedziska 35-45 cm, wysokości siedziska 43-47 cm, głębokości siedziska 38-42 cm, wysokości całkowitej 90-100 cm, w kolorze ciemnego brązu.
Szt. 100
3. Aneks meblowy kuchenny o długości 240 cm składający się z trzech szafek wiszących o szerokości 80 cm i głębokości 30-40 cm (w tym z dwóch szafek z drzwiami podwójnymi przeszklonymi i jednej szafki z drzwiami podwójnymi pełnymi) i z trzech szafek stojących o szerokości 80 cm i głębokości 60 cm z blatem (w tym jedna szafka pod zlewozmywak, jedna szafka z min. 3 szufladami, jedna szafka z drzwiami podwójnymi pełnymi), aneks w odcieniach beżu/brązu, szuflady na prowadnicach, cichy domyk, metalowe uchwyty, meble wykonane z płyty meblowej/laminowanej, obrzeża wykończone okleiną PCV, blat z płyty MDF.
Szt. 1


CZESC II – SPRZĘT AGD

Kod produktu wg CPV; 39710000-9

Lp. Rodzaj sprzętu RTV/AGD Jedn. miary Ilość
1. Kuchnia gazowo-elektryczna o klasie energetycznej min. A, o szerokości 60 cm, z funkcją grill, o płycie gazowej, piekarniku elektrycznym, w kolorze białym.
Szt. 1
2.
Lodówka z położeniem dolnym zamrażalnika o wysokości 181-190 cm, szerokości 60 cm, pojemności chłodziarki od 198 do 254 l, klasy energetycznej co najmniej A, z systemem no frost, w kolorze białym.
Szt. 1
3.
Zmywarka o szerokości min. 59 cm o klasie energetycznej min. A, o zużyciu wody dla 1 mycia poniżej 11 l, z możliwością zmywania 12 kompletów naczyń, w kolorze białym.
Szt. 1

Zgodnie z art. 29 ust. 3 pzp Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów/urządzeń równoważnych do opisanych w SIWZ, w zakresie, w jakim SIWZ wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem zasad i przy spełnieniu wymogów opisanych w SIWZ. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia), zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. W przypadku zaoferowania równoważności, Wykonawca jest zobowiązany wykazać w przygotowanym przez siebie w tym celu formularzu „Opis równoważności”, że oferowane przez niego wyposażenie spełnia parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności oprócz nazwy i producenta oferowanego materiału powinien zawierać opis materiałów sporządzony przez Wykonawcę lub wykorzystać karty katalogowe (załączone jako integralna część formularza Opis równoważności) oferowanych materiałów. W przypadku powoływania się na normy równoważne, Wykonawca powinien podać ich nazwę oraz wykazać w ww. formularzu opis równoważności, że oferowane przez niego normy spełniają parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisywane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności winien zatem zawierać informacje, które pozwolą Zamawiającemu na dokonanie porównania parametrów materiałów/norm z parametrami materiałów/norm opisanych w SIWZ. Instalacje, w których Wykonawca zastosuje materiały/normy równoważne winny osiągać co najmniej te same parametry funkcjonalne i eksploatacyjne, co opisane w SIWZ; Opis równoważności stanowi treść oferty Wykonawcy. Opis równoważności winien zostać podpisany przez Wykonawcę. UWAGA! Wszędzie tam, gdzie w SIWZ pojawiają się określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy uznać, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Niniejsze dotyczy także wskazania norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bb21f699-f8fb-4970-bb6d-0e03f1b78d46
Biuletyn 569922-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Dobre
Regon 91086664300000
Zamawiajacy adres ulica Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Dobre
Zamawiajacy kod pocztowy 88-210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 850 125
Zamawiajacy fax 542 850 660
Zamawiajacy email tomczak.r@ugdobre.pl
Adres strony url www.bip.ugdobre.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.ugdobre.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej pocztą, kurierem, osobiście do siedziby zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Byczynie
Numer referencyjny KRGIK.271.6.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Byczynie w zakresie; - meble - sprzęt AGD Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i objęte min. dwuletnią gwarancją. Musi posiadać wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty, a urządzenia także dokumentację techniczno-ruchową i instrukcję obsługi w języku polskim. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem do pomieszczeń, złożeniem, ustawieniem, podłączeniem, montażem, instalację, uruchomieniem. Zamówienie jest podzielone na dwie części. Szczegółowy wykaz wyposażenia CZĘŚĆ I – MEBLE Kod produktu wg CPV; 39151000-5 Lp. Rodzaj mebli Jedn. miary Ilość 1. Stół drewniany o długości 160-200 cm, szerokości 90-110 cm, wysokości 75-80 cm, grubość blatu min. 3 cm, dopuszcza się blat z płyty meblowej/laminowanej, stół w kolorze ciemnego brązu. Szt. 16 2. Krzesło drewniane bez wybić tapicerowanych o szerokości siedziska 35-45 cm, wysokości siedziska 43-47 cm, głębokości siedziska 38-42 cm, wysokości całkowitej 90-100 cm, w kolorze ciemnego brązu. Szt. 100 3. Aneks meblowy kuchenny o długości 240 cm składający się z trzech szafek wiszących o szerokości 80 cm i głębokości 30-40 cm (w tym z dwóch szafek z drzwiami podwójnymi przeszklonymi i jednej szafki z drzwiami podwójnymi pełnymi) i z trzech szafek stojących o szerokości 80 cm i głębokości 60 cm z blatem (w tym jedna szafka pod zlewozmywak, jedna szafka z min. 3 szufladami, jedna szafka z drzwiami podwójnymi pełnymi), aneks w odcieniach beżu/brązu, szuflady na prowadnicach, cichy domyk, metalowe uchwyty, meble wykonane z płyty meblowej/laminowanej, obrzeża wykończone okleiną PCV, blat z płyty MDF. Szt. 1 CZESC II – SPRZĘT AGD Kod produktu wg CPV; 39710000-9 Lp. Rodzaj sprzętu RTV/AGD Jedn. miary Ilość 1. Kuchnia gazowo-elektryczna o klasie energetycznej min. A, o szerokości 60 cm, z funkcją grill, o płycie gazowej, piekarniku elektrycznym, w kolorze białym. Szt. 1 2. Lodówka z położeniem dolnym zamrażalnika o wysokości 181-190 cm, szerokości 60 cm, pojemności chłodziarki od 198 do 254 l, klasy energetycznej co najmniej A, z systemem no frost, w kolorze białym. Szt. 1 3. Zmywarka o szerokości min. 59 cm o klasie energetycznej min. A, o zużyciu wody dla 1 mycia poniżej 11 l, z możliwością zmywania 12 kompletów naczyń, w kolorze białym. Szt. 1 Zgodnie z art. 29 ust. 3 pzp Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów/urządzeń równoważnych do opisanych w SIWZ, w zakresie, w jakim SIWZ wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem zasad i przy spełnieniu wymogów opisanych w SIWZ. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia), zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. W przypadku zaoferowania równoważności, Wykonawca jest zobowiązany wykazać w przygotowanym przez siebie w tym celu formularzu „Opis równoważności”, że oferowane przez niego wyposażenie spełnia parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności oprócz nazwy i producenta oferowanego materiału powinien zawierać opis materiałów sporządzony przez Wykonawcę lub wykorzystać karty katalogowe (załączone jako integralna część formularza Opis równoważności) oferowanych materiałów. W przypadku powoływania się na normy równoważne, Wykonawca powinien podać ich nazwę oraz wykazać w ww. formularzu opis równoważności, że oferowane przez niego normy spełniają parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisywane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności winien zatem zawierać informacje, które pozwolą Zamawiającemu na dokonanie porównania parametrów materiałów/norm z parametrami materiałów/norm opisanych w SIWZ. Instalacje, w których Wykonawca zastosuje materiały/normy równoważne winny osiągać co najmniej te same parametry funkcjonalne i eksploatacyjne, co opisane w SIWZ; Opis równoważności stanowi treść oferty Wykonawcy. Opis równoważności winien zostać podpisany przez Wykonawcę. UWAGA! Wszędzie tam, gdzie w SIWZ pojawiają się określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy uznać, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Niniejsze dotyczy także wskazania norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia).
Cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione wypełniony formularz ofertowy, oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
IV 4 4 data 2019-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W URZĘDZIE GMINY DOBRE Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre; • kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Dobre: e-mail; iod@ugdobre.pl, tel. 54 2850125; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na “Dostawę wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Byczynie” nr KRGIK.271.6.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do świetlicy wiejskiej w Byczynie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Byczynie w zakresie; - meble Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i objęte min. dwuletnią gwarancją. Musi posiadać wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty, Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem do pomieszczeń, złożeniem, ustawieniem, montażem Zamówienie jest podzielone na dwie części. Szczegółowy wykaz wyposażenia CZĘŚĆ I – MEBLE Lp. Rodzaj mebli Jedn. miary Ilość 1. Stół drewniany o długości 160-200 cm, szerokości 90-110 cm, wysokości 75-80 cm, grubość blatu min. 3 cm, dopuszcza się blat z płyty meblowej/laminowanej, stół w kolorze ciemnego brązu. Szt. 16 2. Krzesło drewniane bez wybić tapicerowanych o szerokości siedziska 35-45 cm, wysokości siedziska 43-47 cm, głębokości siedziska 38-42 cm, wysokości całkowitej 90-100 cm, w kolorze ciemnego brązu. Szt. 100 3. Aneks meblowy kuchenny o długości 240 cm składający się z trzech szafek wiszących o szerokości 80 cm i głębokości 30-40 cm (w tym z dwóch szafek z drzwiami podwójnymi przeszklonymi i jednej szafki z drzwiami podwójnymi pełnymi) i z trzech szafek stojących o szerokości 80 cm i głębokości 60 cm z blatem (w tym jedna szafka pod zlewozmywak, jedna szafka z min. 3 szufladami, jedna szafka z drzwiami podwójnymi pełnymi), aneks w odcieniach beżu/brązu, szuflady na prowadnicach, cichy domyk, metalowe uchwyty, meble wykonane z płyty meblowej/laminowanej, obrzeża wykończone okleiną PCV, blat z płyty MDF. Szt. 1 Zgodnie z art. 29 ust. 3 pzp Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów/urządzeń równoważnych do opisanych w SIWZ, w zakresie, w jakim SIWZ wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem zasad i przy spełnieniu wymogów opisanych w SIWZ. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia), zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. W przypadku zaoferowania równoważności, Wykonawca jest zobowiązany wykazać w przygotowanym przez siebie w tym celu formularzu „Opis równoważności”, że oferowane przez niego wyposażenie spełnia parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności oprócz nazwy i producenta oferowanego materiału powinien zawierać opis materiałów sporządzony przez Wykonawcę lub wykorzystać karty katalogowe (załączone jako integralna część formularza Opis równoważności) oferowanych materiałów. W przypadku powoływania się na normy równoważne, Wykonawca powinien podać ich nazwę oraz wykazać w ww. formularzu opis równoważności, że oferowane przez niego normy spełniają parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisywane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności winien zatem zawierać informacje, które pozwolą Zamawiającemu na dokonanie porównania parametrów materiałów/norm z parametrami materiałów/norm opisanych w SIWZ. Instalacje, w których Wykonawca zastosuje materiały/normy równoważne winny osiągać co najmniej te same parametry funkcjonalne i eksploatacyjne, co opisane w SIWZ; Opis równoważności stanowi treść oferty Wykonawcy. Opis równoważności winien zostać podpisany przez Wykonawcę. UWAGA! Wszędzie tam, gdzie w SIWZ pojawiają się określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy uznać, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Niniejsze dotyczy także wskazania norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu AGD do świetlicy wiejskiej w Byczynie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Byczynie w zakresie; - sprzęt AGD Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i objęte min. dwuletnią gwarancją. Musi posiadać wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty, a urządzenia także dokumentację techniczno-ruchową i instrukcję obsługi w języku polskim. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem do pomieszczeń, złożeniem, ustawieniem, podłączeniem, montażem, instalację, uruchomieniem. CZESC II – SPRZĘT AGD Lp. Rodzaj sprzętu RTV/AGD Jedn. miary Ilość 1. Kuchnia gazowo-elektryczna o klasie energetycznej min. A, o szerokości 60 cm, z funkcją grill, o płycie gazowej, piekarniku elektrycznym, w kolorze białym. Szt. 1 2. Lodówka z położeniem dolnym zamrażalnika o wysokości 181-190 cm, szerokości 60 cm, pojemności chłodziarki od 198 do 254 l, klasy energetycznej co najmniej A, z systemem no frost, w kolorze białym. Szt. 1 3. Zmywarka o szerokości min. 59 cm o klasie energetycznej min. A, o zużyciu wody dla 1 mycia poniżej 11 l, z możliwością zmywania 12 kompletów naczyń, w kolorze białym. Szt. 1 Zgodnie z art. 29 ust. 3 pzp Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów/urządzeń równoważnych do opisanych w SIWZ, w zakresie, w jakim SIWZ wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem zasad i przy spełnieniu wymogów opisanych w SIWZ. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia), zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. W przypadku zaoferowania równoważności, Wykonawca jest zobowiązany wykazać w przygotowanym przez siebie w tym celu formularzu „Opis równoważności”, że oferowane przez niego wyposażenie spełnia parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności oprócz nazwy i producenta oferowanego materiału powinien zawierać opis materiałów sporządzony przez Wykonawcę lub wykorzystać karty katalogowe (załączone jako integralna część formularza Opis równoważności) oferowanych materiałów. W przypadku powoływania się na normy równoważne, Wykonawca powinien podać ich nazwę oraz wykazać w ww. formularzu opis równoważności, że oferowane przez niego normy spełniają parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisywane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności winien zatem zawierać informacje, które pozwolą Zamawiającemu na dokonanie porównania parametrów materiałów/norm z parametrami materiałów/norm opisanych w SIWZ. Instalacje, w których Wykonawca zastosuje materiały/normy równoważne winny osiągać co najmniej te same parametry funkcjonalne i eksploatacyjne, co opisane w SIWZ; Opis równoważności stanowi treść oferty Wykonawcy. Opis równoważności winien zostać podpisany przez Wykonawcę. UWAGA! Wszędzie tam, gdzie w SIWZ pojawiają się określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy uznać, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Niniejsze dotyczy także wskazania norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia).
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)