Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadania: Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii

Data publikacji 2019-07-05
Data zakończenia 2019-07-15 00:00:00
Instytucja Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
Miejscowość Olsztynek
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569975-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowych 37 sztuk ulicznych lamp solarnych
i ich montaż na terenie Gminy Olsztynek w miejscowościach wskazanych przez Zamawiającego w ramach realizacja zadania pn. „Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadania: Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii”.

2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i montażu lampy o następujących parametrach:

1) Oprawa oświetleniowa uliczna LED montowana na wysięgniku:
a) moc oprawy min. 20W,
b) strumień świetlny min. 2000 lm,
c) temperatura barwowa 4000K,
d) wydajność świetlna 100-140lm/W,
e) współczynnik oddawania barw min 70,
f) stopień ochrony IP66,
g) odporność na uderzenia IK08,
h) klasa ochronności II,
i) średni okres trwałości znamionowej L80 min. 70000 godzin,
j) możliwość regulacji mocy oprawy w zależności od poziomu naładowania akumulatora,
k) regulacja kąta nachylenia oprawy 0-15 st,
l) rozsył światła szeroki ,
ł) montaż oprawy na wysokości min. 5,0m

2) Akumulator:
a) żelowy do instalacji solarnych,
b) uszczelniony,
c) pełny głęboki cykl rozładowania,
d) bezobsługowy,
e) montaż na słupie lub w ziemi w skrzynce baterii/obudowie,
f) czas autonomii baterii akumulatorów dla 4 ciągłych pochmurnych i deszczowych dni,
g) posiadający wymagane atesty, deklaracje, certyfikaty.

3) Obudowa/skrzynka akumulatora:
a) z materiały PVC,
b) wodoodporna,
c) antywłamaniowa,
d) rozpraszająca ciepło,
e) umożliwiająca łatwą konserwację akumulatorów ,
f) w komplecie z rurą PVC na kable.

4) Panel fotowoltaiczny:
a) Panel fotowoltaiczny polikrystaliczny,
b) o mocy min. 2x130W,
c) gwarancja producenta 25lat (25 lat – 80%).

5) Kontroler:
a) kontroler typu MPPT,
b) z czujnikiem zmierzchu,
c) automatyczne odłączenie zasilanego obciążenia,
d) możliwość programowania trybów świecenia.

6) Słup oświetleniowy:
a) stalowy,
b) ocynkowany ogniowo,
c) wysokość min. 6m,
d) grubość ścianki min. 3mm,
e) wyposażony w mocowanie wysięgnika i panelu fotowoltaicznego,
f) profil okrągły lub sześciokątny zwężający się ku górze.

7) Fundament słupa:
a) prefabrykowany, certyfikowany,
b) dostosowany do słupa, oprawy i panelu fotowoltaicznego,
c) przystosowany do I i II strefy wiatrowej.

8) Parametry zestawu:
a) autonomia min. 4 dni,
b) czas pracy 8-14godzin / dzień (pełnej mocy),
c) temperatura pracy -25oC do 55oC
d) obliczenia obciążenia ze względu na ciężar urządzeń montowanych na słupie oraz obciążenia wiatrem na cały system tj. słup, panel, oprawa, akumulator w przypadku montażu na słupie,
e) posiadający wymagane atesty, deklaracje, certyfikaty,
f) system przystosowany do strefy wiatrowej I i II.

3. Zamawiający przekazania Wykonawcy informację o dokładnej lokalizacji lamp najpóźniej w dniu podpisania umowy.
4. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy przedstawi harmonogram dostaw i prac montażowych.
5. Przed przystąpieniem do montażu Wykonawca uzyska pisemną akceptację Zamawiającego co do przedstawionego rozwiązania. Wykonawca dostarczy do akceptacji:
1) karty katalogowe całego zestawu z charakterystycznymi danymi technicznymi,
2) rysunki montażowe i wymiarowe zestawu,
3) pełne zestawienie elementów składowych zestawu,
4) obliczenia obciążenia ze względu na ciężar urządzeń montowanych na słupie oraz obciążenia wiatrem na cały system tj. słup, panel, oprawa, akumulator w przypadku montażu na słupie,
5) obliczenia ładowania i czasu autonomii zestawu,
6) deklarację zgodności producenta z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej, lub certyfikat uprawniający do znakowania wyrobów znakiem bezpieczeństwa ”B”,
7) deklarację, że lampy solarne (komplet urządzeń) będący przedmiotem dostawy są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 65b31eff-ad66-48b6-bb38-e47886015ee5
Biuletyn 569975-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
Regon 52933800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ratusz
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztynek
Zamawiajacy kod pocztowy 11-015
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 51954 50
Zamawiajacy fax 895 195 457
Zamawiajacy email ratusz@olsztynek.pl
Adres strony url www.bip.olsztynek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.olsztynek.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.olsztynek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem lub przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Olsztynku, Ratusz 1 , 11-015 Olsztynek, pokój 11 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadania: Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
Numer referencyjny ZBI.271.1.10.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowych 37 sztuk ulicznych lamp solarnych i ich montaż na terenie Gminy Olsztynek w miejscowościach wskazanych przez Zamawiającego w ramach realizacja zadania pn. „Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadania: Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii”. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i montażu lampy o następujących parametrach: 1) Oprawa oświetleniowa uliczna LED montowana na wysięgniku: a) moc oprawy min. 20W, b) strumień świetlny min. 2000 lm, c) temperatura barwowa 4000K, d) wydajność świetlna 100-140lm/W, e) współczynnik oddawania barw min 70, f) stopień ochrony IP66, g) odporność na uderzenia IK08, h) klasa ochronności II, i) średni okres trwałości znamionowej L80 min. 70000 godzin, j) możliwość regulacji mocy oprawy w zależności od poziomu naładowania akumulatora, k) regulacja kąta nachylenia oprawy 0-15 st, l) rozsył światła szeroki , ł) montaż oprawy na wysokości min. 5,0m 2) Akumulator: a) żelowy do instalacji solarnych, b) uszczelniony, c) pełny głęboki cykl rozładowania, d) bezobsługowy, e) montaż na słupie lub w ziemi w skrzynce baterii/obudowie, f) czas autonomii baterii akumulatorów dla 4 ciągłych pochmurnych i deszczowych dni, g) posiadający wymagane atesty, deklaracje, certyfikaty. 3) Obudowa/skrzynka akumulatora: a) z materiały PVC, b) wodoodporna, c) antywłamaniowa, d) rozpraszająca ciepło, e) umożliwiająca łatwą konserwację akumulatorów , f) w komplecie z rurą PVC na kable. 4) Panel fotowoltaiczny: a) Panel fotowoltaiczny polikrystaliczny, b) o mocy min. 2x130W, c) gwarancja producenta 25lat (25 lat – 80%). 5) Kontroler: a) kontroler typu MPPT, b) z czujnikiem zmierzchu, c) automatyczne odłączenie zasilanego obciążenia, d) możliwość programowania trybów świecenia. 6) Słup oświetleniowy: a) stalowy, b) ocynkowany ogniowo, c) wysokość min. 6m, d) grubość ścianki min. 3mm, e) wyposażony w mocowanie wysięgnika i panelu fotowoltaicznego, f) profil okrągły lub sześciokątny zwężający się ku górze. 7) Fundament słupa: a) prefabrykowany, certyfikowany, b) dostosowany do słupa, oprawy i panelu fotowoltaicznego, c) przystosowany do I i II strefy wiatrowej. 8) Parametry zestawu: a) autonomia min. 4 dni, b) czas pracy 8-14godzin / dzień (pełnej mocy), c) temperatura pracy -25oC do 55oC d) obliczenia obciążenia ze względu na ciężar urządzeń montowanych na słupie oraz obciążenia wiatrem na cały system tj. słup, panel, oprawa, akumulator w przypadku montażu na słupie, e) posiadający wymagane atesty, deklaracje, certyfikaty, f) system przystosowany do strefy wiatrowej I i II. 3. Zamawiający przekazania Wykonawcy informację o dokładnej lokalizacji lamp najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy przedstawi harmonogram dostaw i prac montażowych. 5. Przed przystąpieniem do montażu Wykonawca uzyska pisemną akceptację Zamawiającego co do przedstawionego rozwiązania. Wykonawca dostarczy do akceptacji: 1) karty katalogowe całego zestawu z charakterystycznymi danymi technicznymi, 2) rysunki montażowe i wymiarowe zestawu, 3) pełne zestawienie elementów składowych zestawu, 4) obliczenia obciążenia ze względu na ciężar urządzeń montowanych na słupie oraz obciążenia wiatrem na cały system tj. słup, panel, oprawa, akumulator w przypadku montażu na słupie, 5) obliczenia ładowania i czasu autonomii zestawu, 6) deklarację zgodności producenta z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej, lub certyfikat uprawniający do znakowania wyrobów znakiem bezpieczeństwa ”B”, 7) deklarację, że lampy solarne (komplet urządzeń) będący przedmiotem dostawy są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę wraz z montażem lamp solarnych (komplet urządzeń) o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto. W przypadku wykazania kilku dostaw ich łączna wartość musi wynosić 200 000,00 zł brutto. b) Wykonawca musi udowodnić, iż dysponuje lub w celu wykonania przedmiotu zamówienia będzie dysponował minimum 1 osobą do nadzorowania montażu, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W przypadku uprawnień dla osób dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z zastrzeżeniem przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013, poz. 1409 tekst jednolity) oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz.65).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu 1) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz Ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (Zobowiązanie w formie oryginału należy przedłożyć wraz z ofertą). Skuteczne udostępnienie potencjału w postaci doświadczenia w zakresie robót budowlanych będzie wymagało faktycznej realizacji prac przez podmiot udostępniający potencjał. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne o których mowa w niniejszej SIWZ. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp. zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów o których mowa w rozdziale VII ust. 2 punkt 1) niniejszej SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt. 2 punkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Zamawiający ustala projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 14 Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny (ceny całkowitej brutto podanej w ofercie).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający ustala projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W projekcie umowy przewidziano i opisano jej możliwe istotne zmiany.
IV 4 4 data 2019-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Olsztynek, z siedzibą przy ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Olsztynek jest Pani/Pani Maciej Żołnowski, maciej.zolnowski@cbi24.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadania: Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii” w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. **skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)