Dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz narzędzi z przeznaczeniem do realizacji zajęć edukacji przedszkolnej w szkole podstawowej i zespole szkół na terenie Gminy Słupsk w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 03.01. Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska

Data publikacji 2019-07-05
Data zakończenia 2019-07-15 00:00:00
Instytucja Wójt Gminy Słupsk
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569928-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 375200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Określenie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚĆ NR 1 :Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć wyrównujących szanse edukacyjne dzieci w zakresie stwierdzonych deficytów (terapia logopedyczna, terapia pedagogiczna z elementami integracji sensorycznej oraz gimnastyka korekcyjna)

37520000-9 Zabawki
37524000-7 Gry
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
39162000-5 Pomoce naukowe
30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe

Określenie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚĆ NR 2 :Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć artystyczno-teatralnych i plastycznych

37520000-9 Zabawki
30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
37521000-6 Instrumenty muzyczne do zabawy
37000000-8 Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
Określenie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚĆ NR 3 :Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć matematyczno-przyrodniczych

37520000-9 Zabawki
37524000-7 Gry
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
39162000-5 Pomoce naukowe
Określenie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚĆ NR 4 :Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć z języka angielskiego

39162100-6 Pomoce dydaktyczne
Określenie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚĆ NR 5 :Zakup i dostawa sprzętu, narzędzi oraz oprogramowania technologiczno-informacyjno-komunikacyjnego

32322000-6 Urządzenia multimedialne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3defcc3b-a4a8-4377-bc5f-c43cfc8e69a5
Biuletyn 569928-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wójt Gminy Słupsk
Regon 55137800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sportowa
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-59 842 84 60, 842 92 54
Zamawiajacy fax 598 429 254
Zamawiajacy email info@slupsk.ug.gov.pl
Adres strony url http://bip.gminaslupsk.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 03.01. Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.gminaslupsk.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gminaslupsk.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z wymaganymi załacznikami należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie, uniemozliwiającej jej odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania - osobiście, pocztą, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz narzędzi z przeznaczeniem do realizacji zajęć edukacji przedszkolnej w szkole podstawowej i zespole szkół na terenie Gminy Słupsk w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 03.01. Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska
Numer referencyjny ZP.271.25.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Określenie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚĆ NR 1 :Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć wyrównujących szanse edukacyjne dzieci w zakresie stwierdzonych deficytów (terapia logopedyczna, terapia pedagogiczna z elementami integracji sensorycznej oraz gimnastyka korekcyjna) 37520000-9 Zabawki 37524000-7 Gry 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 39162000-5 Pomoce naukowe 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe Określenie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚĆ NR 2 :Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć artystyczno-teatralnych i plastycznych 37520000-9 Zabawki 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 37521000-6 Instrumenty muzyczne do zabawy 37000000-8 Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne Określenie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚĆ NR 3 :Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć matematyczno-przyrodniczych 37520000-9 Zabawki 37524000-7 Gry 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 39162000-5 Pomoce naukowe Określenie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚĆ NR 4 :Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć z języka angielskiego 39162100-6 Pomoce dydaktyczne Określenie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚĆ NR 5 :Zakup i dostawa sprzętu, narzędzi oraz oprogramowania technologiczno-informacyjno-komunikacyjnego 32322000-6 Urządzenia multimedialne
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Do ofert należy dołączyć formularz ofertowy, załączniki wymienione w SIWZ. pełnomocnictwa jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik, Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, tj. 1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek: a) zaistnienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, b) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, c) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, d) zawieszenia i wstrzymania dostawy, e) zmian, o których mowa w pkt 6 niniejszego ustępu 2) zmian wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron, 3) zmiany zakresu dostawy powierzonej podwykonawcom, 4) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 7) wykonawcę, któremu Zmawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy.
IV 4 4 data 2019-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć wyrównujących szanse edukacyjne dzieci w zakresie stwierdzonych deficytów (terapia logopedyczna, terapia pedagogiczna z elementami integracji sensorycznej oraz gimnastyka korekcyjna)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Określenie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚĆ NR 1 :Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć wyrównujących szanse edukacyjne dzieci w zakresie stwierdzonych deficytów (terapia logopedyczna, terapia pedagogiczna z elementami integracji sensorycznej oraz gimnastyka korekcyjna) 37520000-9 Zabawki 37524000-7 Gry 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 39162000-5 Pomoce naukowe 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć artystyczno-teatralnych i plastycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Określenie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚĆ NR 2 :Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć artystyczno-teatralnych i plastycznych 37520000-9 Zabawki 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 37521000-6 Instrumenty muzyczne do zabawy 37000000-8 Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć matematyczno-przyrodniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Określenie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚĆ NR 3 :Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć matematyczno-przyrodniczych 37520000-9 Zabawki 37524000-7 Gry 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 39162000-5 Pomoce naukowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć z języka angielskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Określenie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚĆ NR 4 :Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć z języka angielskiego 39162100-6 Pomoce dydaktyczne
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)