GuidZP400 |
0e066f8a-69bc-46d5-999e-6226696048e6
|
Biuletyn |
569873-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
|
Regon |
41105199900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kościan
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-000
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
655 120 855
|
Zamawiajacy fax |
655 120 707
|
Zamawiajacy email |
zp.spzozkoscian@post.pl
|
Adres strony url |
http://szpital.koscian.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://szpita.koscian.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpital.koscian.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Kościanie, ul. Szpitalna 7, 64-000 Kościan
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi opieki serwisowej szpitalnych systemów informatycznych
|
Numer referencyjny |
SPZOZ.EPII.23.15.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki serwisowej posiadanych systemów informatycznych Eskulap, Simple ERP, Planowanie czasu pracy w modułach posiadanych przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
72267000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi opieki serwisowej szpitalnego systemu informatycznego
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu wykazania spełnianie przez oferowane usługi, wymagań określonych przez Zamawiającego wykonawca składa :
- obowiązującą umowę partnerską z właścicielem majątkowych praw autorskich Systemu Eskulap.
- obowiązującą umowę partnerską z właścicielem majątkowych praw autorskich Systemu Simple.ERP.
- obowiązującą umowę partnerską z właścicielem majątkowych praw autorskich programu Planowanie Pracy.
lub oświadczenie właściciela majątkowych praw autorskich Systemu Eskulap, Simple ERP oraz programu Planowanie Pracy o zawartej umowie partnerskiej z Wykonawcą z której wynika, że Wykonawca jest uprawniony do świadczenia usług opieki serwisowej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej przedmiot zamówienia, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, podstawą do wprowadzenia zmiany będzie dostarczenie Kupującemu dokumentów potwierdzających wprowadzenie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zastosowania waloryzacji cen z tym, że waloryzacja nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy; waloryzacja cen przedmiotu zamówienia może zostać dokonana o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszony przez Prezesa GUS za ostatni rok
c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę o ile mają wpływ na realizację przedmiotu umowy, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę z tym, że zmiana nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy
d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości zmiany stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z tym, że zmiana nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2019-07-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|