GuidZP400 |
cb4f145b-850b-477f-be43-13e051b360f5
|
Biuletyn |
569738-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Grodzisko Dolne
|
Regon |
69058171000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Grodzisko Dolne
|
Zamawiajacy adres numer domu |
125 a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grodzisko Dolne
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-306
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
17 2428265
|
Zamawiajacy fax |
17 2436038
|
Zamawiajacy email |
urzad@grodziskodolne.pl
|
Adres strony url |
www.grodziskodolne.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPO 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.grodziskodolne.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.grodziskodolne.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe Dz. U. 2018r. poz. 2118 ) lub osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Grodzisko Dolne , 37-306 Grodzisko Dolne ( sekretariat Urzedu pok. nr 16 )
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego dla Ośrodka Kultury w Grodzisku Dolnym
|
Numer referencyjny |
RI.271.16.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego dla Ośrodka Kultury w Grodzisku Dolnym
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w specyfikacji oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Dostawa powinna obejmować: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, a także (jeżeli dotyczy) jego instalację i uruchomienie oraz w przypadku sprzętu elektronicznego również wstępne przeszkolenie.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE.
Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy).
Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny.
Do wszystkich ujętych w zamówieniu systemów operacyjnych i programów wymagane jest dołączenia nośników a także instrukcji instalacji i obsługi oraz certyfikatów potwierdzających prawo Zamawiającego do korzystania z Oprogramowania w ramach niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy).
Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników
za pośrednictwem serwisu internetowego (jeżeli dotyczy).
Wykonawca wskaże okres gwarancji udzielonej na zaoferowany sprzęt (jeżeli dotyczy).
Wymagania dotyczące gwarancji: minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru,
W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w siedzibie Zamawiającego lub wymieniać
na nowy, wolny od wad - w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem/mailem.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
18. Miejsce realizacji: budynek Ośrodka Kultury w Grodzisku Dolnym .
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie
spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie
warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia .
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie
spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie
warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia .
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie
spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie
warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia .
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane /informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wzór oferty na dostawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszystkie zmiany postanowień umowy wymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej ( aneksu ) pod rygorem nieważności .
2. Dopuszcza się możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
1) Wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy.
2) Wyniknięcie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,
3) Wystąpienie konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie, przy pomocy
których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy). Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ.
4) Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5) Zmiany Podwykonawcy pod warunkiem spełnienia warunków określonych w
Umowie.
6) Wystąpienie konieczności zmiany osób, przy pomocy których Zamawiający
realizuje przedmiot Umowy (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego).
7) Wystąpienie konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.
8) Zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy, a także z przyczyn określonych w § 2 ust. 3 Umowy.
9) Wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a) siła wyższa (np. klęski żywiołowe, wojny, rewolucje, embarga przewozowe,
katastrofy, strajki generalne lub lokalne) uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z dokumentacją projektową oraz mająca wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy,
b)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu Umowy. Zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy przez Zamawiającego skutkuje jego przedłużeniem o okres przestojów i opóźnień.
c) przestojów i opóźnień nie zawinionych przez Wykonawcę, związanych z nieterminową lub przedłużająca się produkcją lud dostawą zamówionych produktów , mających bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu Umowy. Zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy przez Zamawiającego skutkuje jego przedłużeniem o okres przestojów i opóźnień.
|
IV 4 4 data |
2019-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|