Dostawa serwerów na potrzeby Międzynarodowego Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie

Data publikacji 2019-07-08
Data zakończenia 2019-07-17 00:00:00
Instytucja Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569638-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488210009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów na potrzeby Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie. Postępowanie zostało podzielone na 2 części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad28d596-e02c-4729-9a4f-715b7e180e5f
Biuletyn 569638-N-2019
Zamawiajacy nazwa Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej Warszawa
Regon 01308279800000
Zamawiajacy adres ulica Ks. Trojdena
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-109
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 5970790
Zamawiajacy fax 022 5970715
Zamawiajacy email akarbowska@iimcb.gov.pl, przetargi@iimcb.gov.pl
Adres strony url https://www.iimcb.gov.p
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut naukowy
Dostep dokumentow zamowienia https://www.iimcb.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.iimcb.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, na adres pocztowy Zamawiajacego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Ks. Trojdena 4, 02-109 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa serwerów na potrzeby Międzynarodowego Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie
Numer referencyjny Znak sprawy ADZ.261.18.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów na potrzeby Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie. Postępowanie zostało podzielone na 2 części.
Cpv glowny przedmiot 48821000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi min. 7 dni, maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy, przy czym termin ten stanowi kryterium oceny ofert dla każdej części
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: • dla części I - Serwer dla Laboratorium Biologii Strukturalnej wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonali, co najmniej 1 dostawę serwera o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych, 00/100). UWAGA: W przypadku podania wartości dostawy w walucie innej niż zł, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na zł według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. • dla część II - Serwer dla Laboratorium Bimolekularnych Interakcji i Transportu wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonali, co najmniej 1 dostawę serwera o wartości brutto nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych, 00/100). UWAGA: W przypadku podania wartości dostawy w walucie innej niż zł, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na zł według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na dwie części wystarczy żeby w celu wykazania spełnienia warunków wskazał dostawę wyłącznie dla części, w której wartość jest najwyższa.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; Wykaz wraz z dowodami ma potwierdzać spełnianie warunku opisanego w sekcji V. pkt 1.2. SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, określone w niniejszej Specyfikacji, Wykonawca przedstawi w stosunku do oferowanej dostawy wypełnioną oraz podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy matrycę zgodności według wzorów stanowiących Załącznik nr 3a, Załącznik 3b do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca bez wezwania Zamawiającego terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w formie aneksu na podstawie art. 144 Ustawy Pzp, a w szczególności, gdy: 1.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (w tym nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, która będzie powodowała zmianę Ceny Umowy), a. w takim wypadku Strony uzgodnią zmiany Umowy wymuszone nowymi przepisami; b. zmiana Ceny Umowy w przypadku zmiany podatku VAT obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie tych zmian; 1.2. w wypadku zmiany stawki podatku VAT cena Umowy netto nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony o ile nie ulegnie zmianie ogólny charakter Umowy do charakteru Umowy w pierwotnym brzmieniu, zmiana nie wprowadza warunków, które gdyby były przyjęte w postępowaniu powodowałaby możliwość ubiegania się o zamówienie innych podmiotów lub też przyjęto by ofertę innej treści, nie narusza równowagi ekonomicznej Umowy na korzyść Wykonawcy, nie rozszerza i nie zmniejsza zakresu świadczenia i zobowiązania wynikającego z Umowy i nie polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, poza przypadkami o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 4. ustawy Pzp. 1.3. zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. W takim przypadku Strony zgodnie ustalą zasadność i możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy o czas faktycznego wstrzymania realizacji ze względu na zaistnienie zdarzeń o charakterze siły wyższej. 1.4. zostanie zakończona produkcja Serwera/Serwerów* wyspecyfikowanego w Załączniku nr 2 do Umowy w trakcie realizacji Umowy, Wykonawca, po uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego, może dostarczyć Serwer/Serwery* o parametrach nie gorszych niż określone w Umowie oraz cenie nie wyższej niż określona w Umowie.
IV 4 4 data 2019-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – Dostawa serwera dla Laboratorium Biologii Strukturalnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48821000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi min. 7 dni, maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy, przy czym termin ten stanowi kryterium oceny ofert dla każdej części
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera do obliczeń zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ, w tym Istotnymi warunkami umowy stanowiącymi Załącznik nr 5 do SIWZ oraz Załącznik nr 1 do SIWZ – Opisem przedmiotu zamówienia. Miejsce dostawy i instalacji: Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie, ul. Księcia Trojdena 4, 01-102 Warszawa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – Dostawa serwera dla Laboratorium Biomolekularnych Interakcji i Transportu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48821000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi min. 7 dni, maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy, przy czym termin ten stanowi kryterium oceny ofert dla każdej części
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera do obliczeń zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ, w tym Istotnymi warunkami umowy stanowiącymi Załącznik nr 5 do SIWZ oraz Załącznik nr 1 do SIWZ – Opisem przedmiotu zamówienia.  Miejsce dostawy i instalacji: Instytut Biologii Molekularnej i Biotechnologii Wydział Biologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza ul. Umultowska 89, 61-618 Poznań
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia ( min. 7 dni maks. 30 dni )
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto („C”)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)