Dostawa sprzętu serwerowego w podziale na dwie części. a) Część nr 1: Macierz dyskowa do bezpośredniej replikacji sprzętowej z posiadaną przez Zamawiającego macierzą Fujitsu ETERNUS DX200 S4. – 1 szt. b) Część nr 2: Rozbudowa istniejącego systemu klastrowego opartego o Fujitsu RX-2530 M4 poprzez dostawę serwerów – 2 szt.

Data publikacji 2019-07-08
Data zakończenia 2019-07-16 00:00:00
Instytucja Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570772-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302330001, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu serwerowego obejmująca:
Część nr 1: Macierz dyskowa do bezpośredniej replikacji sprzętowej z posiadaną przez Zamawiającego macierzą Fujitsu ETERNUS DX200 S4. – 1 szt.
Część nr 2: Rozbudowa istniejącego systemu klastrowego opartego o Fujitsu RX-2530 M4 poprzez dostawę serwerów – 2 szt.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wzór umowy zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0bc7d9ff-8e45-4f1c-9757-e7d3947b6e2e
Biuletyn 570772-N-2019
Zamawiajacy nazwa Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Regon 01095603800000
Zamawiajacy adres ulica Stanisława Kostki Potockiego
Zamawiajacy adres numer domu 10/16
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-958
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48225442700,
Zamawiajacy fax +48228423116
Zamawiajacy email zamowienia@muzeum-wilanow.pl,
Adres strony url www.wilanow-palac.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 na podstawie umowy nr POPC.02.03.02-00-0009/18-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wilanow-palac.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16 02-958 Warszawa Zamówienia Publiczne Budynek Kordegardy I p
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu serwerowego w podziale na dwie części. a) Część nr 1: Macierz dyskowa do bezpośredniej replikacji sprzętowej z posiadaną przez Zamawiającego macierzą Fujitsu ETERNUS DX200 S4. – 1 szt. b) Część nr 2: Rozbudowa istniejącego systemu klastrowego opartego o Fujitsu RX-2530 M4 poprzez dostawę serwerów – 2 szt.
Numer referencyjny KF.AZ.2401.12.AZ.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu serwerowego obejmująca: Część nr 1: Macierz dyskowa do bezpośredniej replikacji sprzętowej z posiadaną przez Zamawiającego macierzą Fujitsu ETERNUS DX200 S4. – 1 szt. Część nr 2: Rozbudowa istniejącego systemu klastrowego opartego o Fujitsu RX-2530 M4 poprzez dostawę serwerów – 2 szt. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wzór umowy zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Część nr 1: Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy Zakończenie realizacji zamówienia: do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy Część nr 2: Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy Zakończenie realizacji zamówienia: do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: części nr 1 - co najmniej dwie umowy (dostawy) macierzy dyskowej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł netto łącznie, części nr 2 - co najmniej dwie umowy (dostawy) serwerów do rozbudowy systemów klastrowych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto łącznie. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN Wykonawca, a także Zamawiający przeliczy według średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących oświadczeń i dokumentów: 2.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP; z zastrzeżeniem punktu 4 Rozdziału VII SIWZ. 2.2. Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz.1445 z późn. zm.) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8) ustawy PZP - stanowiący załącznik nr 3d do SIWZ; 2.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców wzmiankowane dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.4. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP – stanowiące załącznik nr 3c do SIWZ 2.5. Dokument, o którym mowa powyżej w pkt 2.4., Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 PZP, tj. informacji z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dodatkowe informacje dotyczące oświadczeń i dokumentów. 1) Zamawiający, działając na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, przewiduje dokonanie w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbadanie, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w Rozdziale VII pkt 2.1, 2.2, 3.1, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 700, 730). VII. 5. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII. 2.1, przedkłada: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W takich przypadkach wymaga się aby, ww. oświadczenia były wystawione odpowiednio w terminach o których mowa w pkt. 1). 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących, zdolności technicznych lub zawodowych, Zamawiający będzie żądał następujących oświadczeń i dokumentów: 3.1. wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - o treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo
Czy wadium 1
Wadium 1. Zgodnie z art. 45 ust 2 ustawy PZP wadium jest wymagane. 2. Kwotę wadium ustala się w kwocie: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych i 00/100) część nr 1 – 11 000,00 zł część nr 2 – 7 000,00 zł 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert o którym mowa w rozdziale XIII.2 niniejszego SIWZ. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 110). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 55 1130 1017 0020 1226 4720 0006 z dopiskiem: Wadium – Nr postępowania: KF.AZ.2401.12.AZ.2019 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, wymagane jest złożenie w oryginale jednego lub kilku dokumentów wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt 2) – 5) ustawy PZP. Oryginał dokumentu (lub oryginały dokumentów) należy załączyć do oferty w osobnej kopercie. Do każdego dokumentu wadium sporządzonego w języku innym niż język polski należy załączyć tłumaczenie na język polski. 7. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: a) w przypadku wadium w formie pieniężnej – zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; b) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu wadium (gwarancji lub poręczenia). Dokument ten należy przekazać w następujący sposób: kserokopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Macierz dyskowa do bezpośredniej replikacji sprzętowej z posiadaną przez Zamawiającego macierzą Fujitsu ETERNUS DX200 S4. – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy Zakończenie realizacji zamówienia: do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa macierzy dyskowej do bezpośredniej replikacji sprzętowej z posiadaną przez Zamawiającego macierzą Fujitsu ETERNUS DX200 S4. – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rozbudowa istniejącego systemu klastrowego opartego o Fujitsu RX-2530 M4 poprzez dostawę serwerów – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy Zakończenie realizacji zamówienia: do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Rozbudowa istniejącego systemu klastrowego opartego o Fujitsu RX-2530 M4 poprzez dostawę serwerów – 2 szt.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)