Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania

Data publikacji 2019-07-08
Data zakończenia 2019-07-19 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570747-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 302313000, 302000001, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Cześć 1 – Oprogramowanie MS Office 2019 PRO ( 14 sztuk) i oprogramowanie MS Office 2019 STD
(14 sztuk).
Cześć 2 – Oprogramowanie Adobe Acrobat 2017 Pro PL (3 sztuki) i oprogramowanie na Photoshop,
Illustrator, InDesing (2 sztuki).
Część 3 – Monitor 24” (25 sztuk).
Część 4 – Monitory graficzny 27”(4 sztuki).
Cześć 5 - Komputer AIO (1) 24” (12 sztuk).
Cześć 6 – Komputer AIO (2) 27”- stacja graficzna (4 sztuki).
Część 7 – Komputer AIO (3) – stacja przetwarzania danych (9 sztuk).
Część 8 – Urządzenia wielofunkcyjne (25 sztuk) – drukarka-skaner-kserokopiarka

Dodatkowe informacje

GuidZP400 782eaafa-d86d-4d16-90d8-8185a559d928
Biuletyn 570747-N-2019
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Regon 00000001021100
Zamawiajacy adres ulica Alojzego Felińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2B
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-513
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5618000, 5618017, 5618018,
Zamawiajacy fax 22 5618093
Zamawiajacy email kancelaria.ias.440000@mf.gov.pl , przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl
Adres strony url http://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Warszawie, ul. Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny PN/15/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Cześć 1 – Oprogramowanie MS Office 2019 PRO ( 14 sztuk) i oprogramowanie MS Office 2019 STD (14 sztuk). Cześć 2 – Oprogramowanie Adobe Acrobat 2017 Pro PL (3 sztuki) i oprogramowanie na Photoshop, Illustrator, InDesing (2 sztuki). Część 3 – Monitor 24” (25 sztuk). Część 4 – Monitory graficzny 27”(4 sztuki). Cześć 5 - Komputer AIO (1) 24” (12 sztuk). Cześć 6 – Komputer AIO (2) 27”- stacja graficzna (4 sztuki). Część 7 – Komputer AIO (3) – stacja przetwarzania danych (9 sztuk). Część 8 – Urządzenia wielofunkcyjne (25 sztuk) – drukarka-skaner-kserokopiarka
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast powyższego dokumentu składa dokumenty zgodnie z dyspozycja § 7 ust. 1 pkt 1 i § 8 ust. 1 Rozporządzenia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualny na dzień składania odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast powyższego dokumentu składają dokumenty zgodnie z dyspozycja § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b Rozporządzenia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności łub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast powyższego dokumentu składa dokumenty zgodnie z dyspozycją § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a Rozporządzenia, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast powyższego dokumentu składa dokumenty zgodnie z dyspozycją § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a Rozporządzenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne na dzień składania oświadczenia wykonawcy, o braku: 1) wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – przedłożenia dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) wydania wobec niego orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 3) zaległości w opłacaniu podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 z późn. zm.).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W części V zamówienia: 1) Certyfikat Energy Star w wersji co najmniej 6.1 dla oferowanego modelu komputera. 2) Deklarację zgodności CE dla dostarczanego urządzenia. 3) Certyfikat RoHS compliant. 4) Certyfikat TCO AIO Computer. 5) Jeżeli Wykonawca wykazuje punktację w kryterium „Certyfikat MIL-STD-810G” – dokumenty potwierdzające posiadanie ww. certyfikatu wraz z dołączonym dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku co najmniej 8 metod z wynikiem pozytywnym. 6) Jeżeli Wykonawca wykazuje punktację w kryterium „głośność” – dokumenty potwierdzające, że głośność jednostki AIO mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) < 20dB. W części VI zamówienia: 1) Certyfikat Energy Star w wersji co najmniej 6.1 dla oferowanego modelu komputera. 2) Deklarację zgodności CE dla dostarczanego urządzenia. 3) Certyfikat RoHS compliant. W części VII zamówienia: 1) Certyfikat Energy Star w wersji co najmniej 6.1 dla oferowanego modelu komputera stacjonarnego typu biznesowego. 2) Deklarację zgodności CE dla dostarczanego urządzenia. 3) Certyfikat RoHS compliant.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: Część I – Oprogramowanie – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 0/100 zł), Część III – Monitor – 500,00 zł (słownie: pięćset 0/100 zł), Część V – Komputer AIO 24” – 1 500, 00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 0/100 zł), Część VI – Komputer AIO 27” – 900,00 zł(słownie: dziewięćset 0/100 zł), Część VII – Komputer AIO- stacja robocza – 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset 0/100 zł), Część VIII – Urządzenia wielofunkcyjne – 700,00 zł (słownie: siedemset 0/100 zł).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dostarczania produktów o nie gorszych lub wyższych parametrach w przypadku niezawinionego braku możliwości sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu produktów zgodnych z przedłożoną ofertą, za zgodą Zamawiającego pod warunkiem, że cena nie będzie wyższa niż cena pierwotnie zaoferowanych produktów. W takiej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji potwierdzającej właściwości produktów. Okoliczność wykazania braku dostępności na rynku obciąża Wykonawcę.
IV 4 4 data 2019-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Oprogramowanie MS Office 2019 PRO ( 14 sztuk) i oprogramowanie MS Office 2019 STD (14 sztuk)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie MS Office 2019 PRO (14 sztuk) i oprogramowanie MS Office 2019 STD (14 sztuk).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Oprogramowanie Adobe Acrobat 2017 Pro PL (3 sztuki) i oprogramowanie na Photoshop, Illustrator, InDesing (2 sztuki)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie Adobe Acrobat 2017 Pro PL (3 sztuki) i oprogramowanie na Photoshop, Illustrator, InDesing (2 sztuki)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Monitor 24” (25 sztuk)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Monitor 24” (25 sztuk)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Monitor graficzny 27”(4 sztuki)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Monitor graficzny 27”(4 sztuki)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Komputer AIO (1) 24” (12 sztuk)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Komputer AIO (1) 24” (12 sztuk)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Komputer AIO (2) 27”- stacja graficzna (4 sztuki)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Komputer AIO (2) 27”- stacja graficzna (4 sztuki)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Komputer AIO (3)– stacja przetwarzania danych (9 sztuk)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Komputer AIO (3)– stacja przetwarzania danych (9 sztuk)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Urządzenia wielofunkcyjne (25 sztuk) – drukarka-skaner-kserokopiarka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Urządzenia wielofunkcyjne (25 sztuk) – drukarka-skaner-kserokopiarka
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)