MENADŻER PROJEKTU „MODERNIZACJA SPZOZ W LUBARTOWIE W ZAKRESIE PRZENIESIENIA BLOKU OPERACYJNEGO DO NOWEJ LOKALIZACJI WRAZ Z WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC MODERNIZACYJNYCH ORAZ DOPOSAŻENIEM TEGO OBSZARU”

Data publikacji 2019-07-08
Data zakończenia 2019-07-15 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Lubartów
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570366-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Modernizacja SPZOZ w Lubartowie w zakresie przeniesienia Bloku Operacyjnego do nowej lokalizacji wraz z wykonaniem niezbędnych prac modernizacyjnych oraz doposażeniem tego obszaru”.
2. Dofinansowanie w ramach działania 13.1.”Infrastruktura ochrony zdrowia” Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer Projektu RPLU.13.01.00-06.0011/1800

Zakres obowiązków Menadżera projektu jest m.in.:

1. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014:
- postęp rzeczowy,
- postęp rzeczowy realizacji projektu,
- wskaźnik produktu,
- wskaźnik rezultatu,
- problemy napotkane w trakcie realizacji projektu,
- postęp finansowy,
- nadzór nad harmonogramem,
- rozliczanie zaliczek,
- rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek),
- nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków,
- weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej
zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie,
- informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanego projektu,
- inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację, rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności końcowej,
- przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy,
- zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe i finansowe realizacji określono na dn. 30.06.2020 r., z możliwością przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na uzasadniony wniosek Beneficjenta.
2. Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji.
3. Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej.
4. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu.

3) Pozostałe dane dotyczące przedmiotu zamówienia:

1. Kod CPV: 72224000-1 Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b5d6acd-4434-40a6-8e21-c20c296e8226
Biuletyn 570366-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 43121995700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Cicha
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Lubartów
Zamawiajacy kod pocztowy 21-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 855 66 08
Zamawiajacy fax 81 855 66 08
Zamawiajacy email przetargi@spzoz-lubartow.pl
Adres strony url www.spzoz-lubartow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dofinansowanie w ramach działania 13.1.”Infrastruktura ochrony zdrowia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer Projektu RPLU.13.01.00-06.0011/1800
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-lubartow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagane jest przesłanie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczone osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 21-100 Lubartów, ul. Cicha 14, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu MENADŻER PROJEKTU „MODERNIZACJA SPZOZ W LUBARTOWIE W ZAKRESIE PRZENIESIENIA BLOKU OPERACYJNEGO DO NOWEJ LOKALIZACJI WRAZ Z WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC MODERNIZACYJNYCH ORAZ DOPOSAŻENIEM TEGO OBSZARU”
Numer referencyjny SZP/15/2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Modernizacja SPZOZ w Lubartowie w zakresie przeniesienia Bloku Operacyjnego do nowej lokalizacji wraz z wykonaniem niezbędnych prac modernizacyjnych oraz doposażeniem tego obszaru”. 2. Dofinansowanie w ramach działania 13.1.”Infrastruktura ochrony zdrowia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer Projektu RPLU.13.01.00-06.0011/1800 Zakres obowiązków Menadżera projektu jest m.in.: 1. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014: - postęp rzeczowy, - postęp rzeczowy realizacji projektu, - wskaźnik produktu, - wskaźnik rezultatu, - problemy napotkane w trakcie realizacji projektu, - postęp finansowy, - nadzór nad harmonogramem, - rozliczanie zaliczek, - rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek), - nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków, - weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie, - informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanego projektu, - inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację, rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności końcowej, - przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy, - zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe i finansowe realizacji określono na dn. 30.06.2020 r., z możliwością przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na uzasadniony wniosek Beneficjenta. 2. Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji. 3. Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej. 4. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu. 3) Pozostałe dane dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV: 72224000-1 Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Cpv glowny przedmiot 72224000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1: a. nie podlegają wykluczeniu, b. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SIWZ. 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: A) posiadają kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności, wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem), B) posiadają wiedzę i doświadczenie, przez co Zamawiający rozumie posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia w realizacji i zarządzaniu projektami dofinansowanymi w ramach Funduszu Europejskiego - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Menadżera projektu obejmującej zarządzanie i rozliczanie projektu inwestycyjnego na rzecz placówki służby zdrowia, zawierającego roboty budowlane na obiekcie kubaturowym o minimalnej wartości całkowitej projektu w wysokości brutto 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych), C)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co Zamawiający rozumie: • posiadanie przez Wykonawcę zasobów ludzkich o niezbędnych do zarządzania projektem kwalifikacjach zawodowych, • znajomość regulacji prawnych z zakresu zamówień publicznych, polityki społecznej UE, • znajomość przepisów prawnych i zagadnień związanych z przepisami UE, • posiadanie wiedzy i umiejętności posługiwania się podstawowymi narzędziami promocji i zarządzania informacją, • umiejętność prowadzenia konferencji, spotkań, • posiadanie zdolności organizacyjnych, • osobę kierownika zespołu/project manager - minimum 1 osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe obejmujące pełnienie funkcji kierowniczej (koordynacyjnej) przy realizacji w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jednego ukończonego projektu (kontraktu) na rzecz placówki służby zdrowia, o wartości całkowitej projektu nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN, obejmującego zakresem prace budowlane w ramach obiektu kubaturowego, • osobę specjalisty ds. rozliczeń - minimum 1 osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE obejmujące udział w rozliczaniu co najmniej 3 projektów współfinansowanych w ramach funduszy strukturalnych, w tym 1 projekt inwestycyjny (obejmujący roboty budowlane) o wartości całkowitej (brutto) projektu minimum 5 000 000,00 PLN, • osobę specjalisty ds. zamówień publicznych - minimum 1 osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań z zakresu PZP na rzecz inwestycji celu publicznego, obejmujące co najmniej 2 usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o PZP, w tym co najmniej 1 postępowanie dotyczące robót budowlanych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen • Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, jeżeli Zamawiający posiada dokumenty tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 570 z późn. zm.).
Zakresie warunkow udzialu 1. Potwierdzenie opłaty polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). 2. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wg Załącznika nr 5 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych usług – należy wykazać co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Menadżera projektu obejmującej zarządzanie i rozliczanie projektu inwestycyjnego na rzecz placówki służby zdrowia, zawierającego roboty budowlane na obiekcie kubaturowym o minimalnej wartości całkowitej projektu w wysokości brutto 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych) wg Załącznika nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Doświadczenie
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)