GuidZP400 |
5b5d6acd-4434-40a6-8e21-c20c296e8226
|
Biuletyn |
570366-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
43121995700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Cicha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubartów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 855 66 08
|
Zamawiajacy fax |
81 855 66 08
|
Zamawiajacy email |
przetargi@spzoz-lubartow.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz-lubartow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dofinansowanie w ramach działania 13.1.”Infrastruktura ochrony zdrowia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer Projektu RPLU.13.01.00-06.0011/1800
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz-lubartow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wymagane jest przesłanie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczone osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
21-100 Lubartów, ul. Cicha 14, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
MENADŻER PROJEKTU „MODERNIZACJA SPZOZ W LUBARTOWIE W ZAKRESIE PRZENIESIENIA BLOKU OPERACYJNEGO DO NOWEJ LOKALIZACJI WRAZ Z WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC MODERNIZACYJNYCH ORAZ DOPOSAŻENIEM TEGO OBSZARU”
|
Numer referencyjny |
SZP/15/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Modernizacja SPZOZ w Lubartowie w zakresie przeniesienia Bloku Operacyjnego do nowej lokalizacji wraz z wykonaniem niezbędnych prac modernizacyjnych oraz doposażeniem tego obszaru”.
2. Dofinansowanie w ramach działania 13.1.”Infrastruktura ochrony zdrowia” Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer Projektu RPLU.13.01.00-06.0011/1800
Zakres obowiązków Menadżera projektu jest m.in.:
1. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014:
- postęp rzeczowy,
- postęp rzeczowy realizacji projektu,
- wskaźnik produktu,
- wskaźnik rezultatu,
- problemy napotkane w trakcie realizacji projektu,
- postęp finansowy,
- nadzór nad harmonogramem,
- rozliczanie zaliczek,
- rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek),
- nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków,
- weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej
zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie,
- informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanego projektu,
- inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację, rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności końcowej,
- przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy,
- zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe i finansowe realizacji określono na dn. 30.06.2020 r., z możliwością przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na uzasadniony wniosek Beneficjenta.
2. Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji.
3. Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej.
4. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu.
3) Pozostałe dane dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Kod CPV: 72224000-1 Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
|
Cpv glowny przedmiot |
72224000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1:
a. nie podlegają wykluczeniu,
b. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SIWZ.
1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
A) posiadają kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności, wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem),
B) posiadają wiedzę i doświadczenie, przez co Zamawiający rozumie posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia w realizacji i zarządzaniu projektami dofinansowanymi w ramach Funduszu Europejskiego - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Menadżera projektu obejmującej zarządzanie i rozliczanie projektu inwestycyjnego na rzecz placówki służby zdrowia, zawierającego roboty budowlane na obiekcie kubaturowym o minimalnej wartości całkowitej projektu w wysokości brutto 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych),
C)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co Zamawiający rozumie:
• posiadanie przez Wykonawcę zasobów ludzkich o niezbędnych do zarządzania projektem kwalifikacjach zawodowych,
• znajomość regulacji prawnych z zakresu zamówień publicznych, polityki społecznej UE,
• znajomość przepisów prawnych i zagadnień związanych z przepisami UE,
• posiadanie wiedzy i umiejętności posługiwania się podstawowymi narzędziami promocji i zarządzania informacją,
• umiejętność prowadzenia konferencji, spotkań,
• posiadanie zdolności organizacyjnych,
• osobę kierownika zespołu/project manager - minimum 1 osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe obejmujące pełnienie funkcji kierowniczej (koordynacyjnej) przy realizacji w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jednego ukończonego projektu (kontraktu) na rzecz placówki służby zdrowia, o wartości całkowitej projektu nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN, obejmującego zakresem prace budowlane w ramach obiektu kubaturowego,
• osobę specjalisty ds. rozliczeń - minimum 1 osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE obejmujące udział w rozliczaniu co najmniej 3 projektów współfinansowanych w ramach funduszy strukturalnych, w tym 1 projekt inwestycyjny (obejmujący roboty budowlane) o wartości całkowitej (brutto) projektu minimum 5 000 000,00 PLN,
• osobę specjalisty ds. zamówień publicznych - minimum 1 osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań z zakresu PZP na rzecz inwestycji celu publicznego, obejmujące co najmniej 2 usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o PZP, w tym co najmniej 1 postępowanie dotyczące robót budowlanych.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
• Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, jeżeli Zamawiający posiada dokumenty tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 570 z późn. zm.).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Potwierdzenie opłaty polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
2. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wg Załącznika nr 5 do SIWZ.
4. Wykaz wykonanych usług – należy wykazać co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Menadżera projektu obejmującej zarządzanie i rozliczanie projektu inwestycyjnego na rzecz placówki służby zdrowia, zawierającego roboty budowlane na obiekcie kubaturowym o minimalnej wartości całkowitej projektu w wysokości brutto 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych) wg Załącznika nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-07-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|