GuidZP400 |
e40ea2e9-f97a-46c8-9370-0719d37c7218
|
Biuletyn |
570107-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Chrzanowski
|
Regon |
27628971300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chrzanów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
326 257 900
|
Zamawiajacy fax |
326 257 955
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiat-chrzanowski.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-chrzanowski.pl
|
Adres strony internetowej |
www.powiat-chrzanowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Chrzanowskiego” dofinansowywanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 2 Cyfrowa Małopolska, Działania 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałania 2.1.4 E- usługi w informacji przestrzennej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiat-chrzanowski.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-chrzanowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy zlożyć w siedzibie Zamawiajacego (Dziennik podawczy)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul.Partyzantów 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Wdrożenie nowych e-usług w informacji przestrzennej Powiatu Chrzanowskiego” w ramach realizacji projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Chrzanowskiego” dofinansowywanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 2 Cyfrowa Małopolska, Działania 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałania 2.1.4 E- usługi w informacji przestrzennej
|
Numer referencyjny |
ZP.272.2.D.PN. 2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie: wdrożenie nowych e-usług w informacji przestrzennej Powiatu Chrzanowskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w załączniku A do SIWZ.
Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ oraz załączniku A do SIWZ w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp mają charakter wzorcowy (przykładowy), Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji. Zamawiający określił minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Wykonawca celem potwierdzenia, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ przedłoży do oferty zestawienie oferowanych rozwiązań .
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował co najmniej 1 dostawę gotowego oprogramowania ,które funkcjonuje co najmniej przez 12 miesięcy w Powiatowym Ośrodku Geodezyjnym i Kartograficznym o wartości minimum 100.000 zł brutto
2.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej:
1 osobą pełniącą rolę Kierownika Projektu, posiadającą co najmniej jeden z certyfikatów zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów wyższych w specjalności: zarządzanie projektami, która brała udział w minimum 1 wdrożeniu systemu informatycznego na stanowisku Kierownika Projektu
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane- zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane , a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wykaz osób, (załącznik nr 7) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wymaga załączenia do oferty:
1. Raportów z realizacji wszystkich przypadków testowych oraz oświadczenia Wykonawcy, że zostały przeprowadzone na oprogramowaniu, stanowiącym przedmiot oferty. Każdy z raportów musi być podpisany przez osobę przeprowadzającą test oraz osobę upoważnioną do złożenia oferty. (Załącznik nr 5 do SIWZ – Wzór raportu z przypadku testowego)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
• wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego (Załącznik nr 1
do SIWZ).
• do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 7.1.oraz w pkt.8 SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy opisano w SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|