Wyposażenie w sprzęt kinotechniczny dla nowej sali kinowej

Data publikacji 2019-07-08
Data zakończenia 2019-07-17 00:00:00
Instytucja Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju
Miejscowość Krynica-Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570489-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie wyposażenia w sprzęt kinotechniczny dla nowej sali kinowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę:
1) kinowego projektora cyfrowego w standardzie DCI;
2) odpowiedniego serwera kinowego w standardzie DCI;
3) odpowiedniego obiektywu do projektora cyfrowego umożliwiającego projekcje w standardzie DCI w kinie „Jaworzyna II”;
4) dedykowanego komputera lub panel sterujący projektora;
5) lampy o odpowiedniej mocy dla projekcji cyfrowych, w tym 3D, dla sali przeznaczonej do cyfryzacji w kinie „Jaworzyna II”;
6) odpowiedniego stolika pod zestaw cyfrowy.
Sala kinowa nie ma możliwości posiadania kabiny projekcyjnej. Projektor podwieszany na sali kinowej. Odległość projekcyjna – 4 m. Szerokość ekranu – 4,55 m.
Wykonawca musi zaoferować co najmniej 2 letni okres gwarancji jakości na dostarczone urządzenia.
Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7f300a85-dbf7-4565-a529-a9e87179534c
Biuletyn 570489-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju
Regon 96840500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. marszałka Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Krynica-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 33-380
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 471 07 50
Zamawiajacy fax 18 471 07 55
Zamawiajacy email ksiegowosc@ckkrynica.pl
Adres strony url www.ckkrynica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej Rozwój kin 2019
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ckkrynica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ckkrynica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe /tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm./, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 19, 33-380 Krynica-Zdrój, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie w sprzęt kinotechniczny dla nowej sali kinowej
Numer referencyjny CK.271.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie wyposażenia w sprzęt kinotechniczny dla nowej sali kinowej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę: 1) kinowego projektora cyfrowego w standardzie DCI; 2) odpowiedniego serwera kinowego w standardzie DCI; 3) odpowiedniego obiektywu do projektora cyfrowego umożliwiającego projekcje w standardzie DCI w kinie „Jaworzyna II”; 4) dedykowanego komputera lub panel sterujący projektora; 5) lampy o odpowiedniej mocy dla projekcji cyfrowych, w tym 3D, dla sali przeznaczonej do cyfryzacji w kinie „Jaworzyna II”; 6) odpowiedniego stolika pod zestaw cyfrowy. Sala kinowa nie ma możliwości posiadania kabiny projekcyjnej. Projektor podwieszany na sali kinowej. Odległość projekcyjna – 4 m. Szerokość ekranu – 4,55 m. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 2 letni okres gwarancji jakości na dostarczone urządzenia. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-11-30T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnik może udzielać dalszych pełnomocnictw, jeżeli wynika to z treści udzielonego pełnomocnictwa (w przypadku udzielenia pełnomocnictwa dalszemu pełnomocnikowi, należy przedłożyć nieprzerwany ciąg pełnomocnictw wraz z dokumentami wskazującymi na upoważnienie do działania w imieniu wcześniejszych pełnomocników). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 i nast. ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 540 ze zm./).
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
IV 4 4 data 2019-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)