GuidZP400 |
489642e7-2c27-46e4-8b72-d0355cc96011
|
Biuletyn |
558233-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie
|
Regon |
19891800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
344
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wejherowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 722 415,
|
Zamawiajacy fax |
586 722 095
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zspg4.wejher.pl,
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.pzs4.wejher.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projektu 4.1 RPO WP 2014-2020 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych: Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez rozbudowę i doposażenie infrastruktury publicznych ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Zamówienie nie ogranicza w żadnym stopniu dostępności dla oferentów zgodnie z zasadą równością szans i niedyskryminacji, a także równości szans kobiet i mężczyzn, zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pzs4.wejher.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera, 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 344, sekretariat , I piętro.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa stanowisk ćwiczebnych i urządzeń do pracowni montażu i obsługi peryferyjnych instalacji samochodowych w Powiatowym Zespole Szkół nr 4 w Wejherowie
|
Numer referencyjny |
PZS4.070.3.2.2.2.2019.EC
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie wprowadza ograniczenia co do ilości części zamówienia, na które może złożyć ofertę jeden Wykonawca.
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowisk ćwiczebnych i urządzeń do pracowni montażu i obsługi peryferyjnych instalacji samochodowych w Powiatowym Zespole Szkół nr 4 w Wejherowie w ramach projektu 4.1 RPO WP 2014-2020 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych: Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez rozbudowę i doposażenie infrastruktury publicznych ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, poszczególnych elementów każdej z części zamówienia znajduje się odpowiednio dla cz.I i II w załączniku nr 2a i 2b do specyfikacji.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wykonany zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich.
4. Zamawiający wymaga, aby instrukcje obsługi, karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego dostarczone były w języku polskim.
5. Minimalne parametry techniczne poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym – opisie przedmiotu zamówienia (złącznik nr 2a i 2b do specyfikacji). Wykonawca może dostarczyć produkty o lepszych parametrach technicznych. Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne użyte ze względu na specyfikę zamawianych urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, to znaczy posiadania nie gorszych parametrów technicznych i spełniania tych samych funkcji oraz współpracy z oprogramowaniem i innymi urządzeniami (jeśli dotyczy, jeśli jest to zawarte w opisie przedmiotu zamówienia).
6. Wykonawca jest zobowiązany do oferty dołączyć podpisany, odpowiedni dla danej części formularz cenowy stanowiący zał. nr 2a lub 2b do specyfikacji oraz karty katalogowe produktu lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego. W przedmiotowym formularzu Wykonawca winien przedstawić następujące informacje: nazwę producenta oraz model lub symbol (kod) produktu oraz cenę brutto.
7. Formularz cenowy będący odpowiednio załącznikiem nr 2a i 2b do specyfikacji stanowi integralną część oferty odpowiednio dla cz. I i II. Stanowi on oświadczenie woli Wykonawcy co do oferowanych przez niego produktów, a tym samym jako treść oferty nie może być uzupełniany w trybie art. 26 ust. 3 ustawy.
8. Zamawiający wymaga dostarczenia kart katalogowych produktów lub innych dokumentów, o których mowa w pkt. 4.6 specyfikacji na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Na podstawie kart katalogowych Zamawiający będzie oceniał oferty pod kątem zgodności treści oferty z treścią specyfikacji.
9. Zarówno w przypadku cz. I jak i II Zamawiający przewiduje możliwość realizowania zamówienia w jednej, jak również w kilku mniejszych partiach.
10. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczone produkty na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji będzie zależał od deklaracji wykonawcy w ofercie. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie przez zamawiającego w ramach kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 20.2 specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiej samej gwarancji na wszystkie dostarczone produkty w danej części.
11. Oferta wykonawcy, który zaproponuje krótszy termin gwarancji niż ten określony w pkt. 4.12 specyfikacji zostanie odrzucona, ponieważ jej treść nie będzie odpowiadała treści specyfikacji.
12. Zamawiający, w czasie trwania gwarancji wymaga, przyjazdu serwisu w ciągu najpóźniej 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii urządzenia, lub odebrania urządzenia posiadającego usterkę z siedziby Zamawiającego do serwisu przez kuriera lub przedstawiciela Wykonawcy również w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia awarii.
13. Wszelkie koszty związane z przyjazdem serwisu, jak również z wysyłką urządzeń do punktów serwisowych w czasie trwania gwarancji leżą po stronie Wykonawcy.
14. Koszt dostawy i rozładunku towaru oraz montażu i szkolenia (tam, gdzie montaż i szkolenie wymagane jest w opisie przedmiotu zamówienia) leży po stronie Wykonawcy (w tym wniesienie do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego).
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
90
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wymaga dostarczenia kart katalogowych produktów lub innych dokumentów, o których mowa w pkt 4.6 specyfikacji na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (załącznik nr 4 do specyfikacji). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) zmiany wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom, przy zachowaniu ceny netto,
2) końcowego terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołów, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej,
3) typu urządzeń stanowiących przedmiot umowy, w przypadku:
a) wprowadzenia na rynek zmodyfikowanego lub udoskonalonego urządzenia o parametrach równych lub wyższych niż określone w umowie – przy zachowaniu zaoferowanych cen,
b) wycofania z produkcji lub dystrybucji oferowanego sprzętu i zaproponowanie innego – przy zachowaniu parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż urządzeń przyjętych do oferty, przy zachowaniu zaoferowanych cen, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia, zawartych w specyfikacji; Wykonawca zapewni pisemnie Zamawiającego, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji – przy zachowaniu zaoferowanych cen,
4) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów – przy zachowaniu zaoferowanych cen,
2. Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przekłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa stanowisk ćwiczebnych do pracowni montażu i obsługi peryferyjnych instalacji samochodowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
• termin dostawy nie może być dłuższy niż 90 dni i nie krótszy niż 30 dni. Oferta wykonawcy, które zaproponuje dłuższy termin dostawy zostanie odrzucona, ponieważ jej treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. Jeśli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 30 dni, Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio termin 30 dni, natomiast wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zamówienie w terminie wskazanym w ofercie;
• Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym. Okres udzielonej gwarancji musi być taki sam dla wszystkich urządzeń zaoferowanych w danej części. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
• Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio okres 60 miesięcy, natomiast wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na zadeklarowany okres. Oferta wykonawcy, który zaproponuje krótszy termin gwarancji zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji.
|
Zalacznik krotki opis |
Na część I składają się następujące stanowiska dydaktyczne:
- stanowisko dydaktyczne magistrali CAN BUS, LIN, FLEX REY, MOST – 1 szt.
- stanowisko dydaktyczne systemu klimatronik – 1 szt.,
- stanowisko systemu ogrzewań powietrznych – 1szt.
- stanowisko dydaktyczne systemów SRS do pracowni montażu i obsługi peryferyjnych instalacji samochodowych – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku 2a do specyfikacji: Formularzu cenowym- opisie przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń do pracowni montażu i obsługi peryferyjnych instalacji samochodowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
• termin dostawy nie może być dłuższy niż 90 dni i nie krótszy niż 30 dni. Oferta wykonawcy, które zaproponuje dłuższy termin dostawy zostanie odrzucona, ponieważ jej treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. Jeśli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 30 dni, Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio termin 30 dni, natomiast wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zamówienie w terminie wskazanym w ofercie;
• Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym. Okres udzielonej gwarancji musi być taki sam dla wszystkich urządzeń zaoferowanych w danej części. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
• Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio okres 60 miesięcy, natomiast wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na zadeklarowany okres. Oferta wykonawcy, który zaproponuje krótszy termin gwarancji zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji.
|
Zalacznik krotki opis |
Na część II składają się następujące urządzenia:
- urządzenie do programownia/mapowania sterowników – 1 szt.,
- rama probiercza – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2b do specyfikacji- Formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia.
|
| |