Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2019 roku

Data publikacji 2019-07-10
Data zakończenia 2019-07-18 00:00:00
Instytucja 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Akumulatory ołowiowo-kwasowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567353-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 343000000, 314310006, 343511003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2019 roku w 6 częściach zamówienia. Część zamówienia nr 1 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR (50 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 2 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR (50 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 3 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR (40 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 4 - zakup i dostawa akcesoriów różnych (43 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 5 - zakup i dostawa akumulatorów ołowiowo-kwasowych (10 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 6 - zakup i dostawa opon, dętek, ochraniaczy (8 pozycji asortymentowych). Szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 14f944ad-4d22-4661-85b1-50abf7c2a0cc
Biuletyn 567353-N-2019
Zamawiajacy nazwa 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Regon 28138539600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kwiatkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 261 313 015
Zamawiajacy fax 261 313 304
Zamawiajacy email 21wog@ron.mil.pl
Adres strony url www.21wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.21wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2019 roku
Numer referencyjny 19/SZP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2019 roku w 6 częściach zamówienia. Część zamówienia nr 1 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR (50 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 2 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR (50 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 3 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR (40 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 4 - zakup i dostawa akcesoriów różnych (43 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 5 - zakup i dostawa akumulatorów ołowiowo-kwasowych (10 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 6 - zakup i dostawa opon, dętek, ochraniaczy (8 pozycji asortymentowych). Szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5, 6: od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 15.11.2019 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lub pkt 2 składa każdy z tych Wykonawców.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj. spełniają wymogi dla wykazania równoważności oferowanych części do pojazdów, Wykonawca składa oświadczenie zawarte w pkt 6 załącznika nr 2 do SIWZ – dot. części zamówienia nr 1, 2, 3, 4.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: dla części zamówienia nr 1 – 800,00 PLN, dla części zamówienia nr 2 – 2 100,00 PLN, dla części zamówienia nr 3 – 800,00 PLN.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy; 2) w przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, Wykonawca zaoferuje inny spełniający wymagania techniczno-jakościowe wskazane w załącznikach nr 1 i 2 do umowy, co nie może jednak doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w załączniku nr 2 do niniejszej umowy; 3) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 4) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2019-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 305, e-mail: 21wog@ron.mil.pl; 2. Inspektor ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO oraz art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 20/SZP/2019 roku na roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Elblągu i Bartoszycach prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu; 8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9. Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW MARKI STAR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1 od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 15.11.2019 r.
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 1 – zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki Star – 50 pozycji asortymentowych: nazwa przedmiotu zamówienia, nr katalogowy/oznaczenie, j.m., ilości minimalne, ilości maksymalne: 1) CYLINDER HAMULCOWY, CHDR4-44, szt., 20, 25; 2) CYLINDER SPRZĘGŁA, CHS-19, szt., 30, 35; 3) CZUJNIK BLOKADY MOSTU, 335.939033, szt., 10, 15; 4) CZUJNIK SPADKU CIŚNIENIA, 502.13.20, szt., 4, 5; 5) CZUJNIK WZROSTU CIŚNIENIA, 501.15.20, szt., 4, 5; 6) DASZEK PRZECIWSŁONECZNY LEWY, 641.16.271, szt., 5, 7; 7) DASZEK PRZECIWSŁONECZNY PRAWY, 641.16.297, szt., 15, 20; 8) ELEMENT OPTYCZNY, 0223.8.001.1, szt., 7, 10; 9) LAMPA TYLNA OKRĄGŁA TYPU NOTKA, 4.5.13, szt., 7, 10; 10) LAMPKA KONTROLNA CZERWONA, E539/II-3W, szt., 7, 10; 11) LAMPKA KONTROLNA NIEBIESKA, E539/V-3W, szt., 7, 10; 12) LAMPKA KONTROLNA ZIELONA, E539/IV-3W, szt., 7, 10; 13) LAMPKA KONTROLNA ŻÓŁTA, E539/III-3W, szt., 7, 10; 14) ŁĄCZNIK, 444.41.020, szt., 5, 7; 15) NAKRĘTKA, 441.29.033, szt., 15, 20; 16) OKNO ODWIETRZNIKA PRAWE, 641.15.202, szt., 5, 6; 17) OSŁONA, 444.76.281, szt., 5, 7; 18) OSŁONA PEDAŁU LEWA, 641.16.223, szt., 15, 20; 19) OSŁONA PEDAŁU PRAWA, 641.16.224, szt., 15, 20; 20) PODKŁADKA, 411.27.107, szt., 15, 20; 21) PODUSZKA GUMOWA, 441.42.202, szt., 15, 20; 22) POMPA SPRZĘGŁA, PHS2-19, szt., 30, 35; 23) PRZEGUB KULOWY LEWY, 444.29.272, szt., 20, 25; 24) PRZEGUB KULOWY PRAWY, 444.29.271, szt., 20, 25; 25) PRZEŁĄCZNIK CZUJNIKÓW, 678.00.00, szt., 5, 7; 26) PRZEŁĄCZNIK ROZRUCHOWY, 12V 0343.008.006, szt., 15, 20; 27) PRZEŁĄCZNIK WCIĄGARKI, 698.00.00, szt., 5, 7; 28) PRZEŁĄCZNIK ZESPOLONY, 24V 529.12.00, szt., 5, 7; 29) PRZEWÓD GORĄCEJ WODY, 444.87.056, szt., 5, 7; 30) PRZEWÓD HAMULCOWY, 444.35.203, szt., 7, 10; 31) PRZEWÓD HAMULCOWY, 444.35.223, szt., 7, 10; 32) PRZEWÓD HAMULCOWY GIĘTKI, 10.0780.11, szt., 7, 10; 33) PRZEWÓD ŁĄCZĄCY RURĘ KĄTOWĄ, 444.87.054, szt., 5, 7; 34) PRZEWÓD WYDECHOWY TYLNY, 559.41.202, szt., 5, 7; 35) ROLETA ZASŁONY CHŁODNICY, 444.17.208, szt.,10, 15; 36) SKRZYNKA BEZPIECZNIKOWA, 576.4W, szt., 7, 10; 37) SWORZEŃ, 411.14.026, szt., 35, 40; 38) SZCZĘKA, 444.46.260, szt., 15, 20; 39) SZCZĘKA HAMULCOWA, 444.76.186, szt., 10, 15; 40) TARCZA HAMULCA POMOCNICZEGO, 444.24.010, szt., 5, 7; 41) TULEJKA RESORU, 436.14.008, szt., 30, 35; 42)USZCZELKA, 444.41.213, szt., 7, 8; 43) USZCZELKA, 992273, szt., 5, 7; 44) WAŁ NAPĘDOWY, 27.703.0.000, szt., 7, 8; 45) WAŁ NAPĘDOWY, 27.704.0.000, szt., 7, 8; 46) WKŁADKA CIERNA HAMULCA POSTOJOWEGO, 444.76.505, szt., 5, 7; 47) WYŁĄCZNIK 24V, 545.12.00, szt., 5, 7; 48) WYŁĄCZNIK DMUCHAWY, 683.00.00, szt., 5, 7; 49) ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY (12V), EZP-12, szt., 30, 35; 50) ZAWÓR ODWADNIAJĄCY, 82.02.010.0, szt., 10, 15. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW MARKI STAR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 2 od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 15.11.2019 r.
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 2 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki Star – 50 pozycji asortymentowych: nazwa przedmiotu zamówienia, nr katalogowy/oznaczenie, j.m., ilości minimalne, ilości maksymalne: 1) BĘBEN HAMULCOWY, 411.46.005, szt., 5, 6; 2) CIĘGŁO RĘCZNEGO STEROWANIA, 411.54.218, szt., 7, 10; 3) CYLINDER HAMULCOWY, A27.44.40, szt., 7, 10; 4) CYLINDER HAMULCOWY, CHDR4-44, szt., 25, 30; 5) CYLINDER HAMULCOWY TYLNY, A66.44.60X.1, szt., 7, 10; 6) DRĄŻEK POPYCHACZA ZAWORÓW S-359M, 359.14.003, szt., 15, 20; 7) LINA WCIĄGARKI, 444.53.002, szt., 7, 8; 8) ŁĄCZNIK, 935.772, szt., 25, 30; 9) ŁĄCZNIK HYDRAULICZNY, 5561220, szt., 7, 10; 10) ŁOŻYSKO 60X110X28, 24.19.06.256, szt., 7, 10; 11) MECHANIZM DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW, 444.23.209, szt., 3, 4; 12) MECHANIZM KLAMKI, X-117G-00, szt., 7, 10; 13) MIESZALNIK, 444.55.551, szt., 7, 10; 14) NAKRĘTKA ŁOŻYSKOWA KM13, PN86478, szt., 7, 10; 15) OPÓR Z WYŁĄCZNIKIEM BIMETALICZNYM 12V, 0251.103.012, szt., 7, 10; 16) PODGRZEWACZ ROZRUCHOWY, 444-87-228, szt., 3, 4; 17) PODUSZKA GUMOWA ZAWIESZENIA, 400.15.012, szt., 10, 12; 18) POKRYWA BLASZANA NA OBUDOWIE, 1250.313.006, szt., 5, 6; 19) POKRYWA OBUDOWA, 1240.308.023, szt., 5, 6; 20) POMPA WODY (ZF), 367.16.206, szt., 4, 5; 21) POMPA WTRYSKOWA USZCZELNIONA S-359M, P76-15U/M, szt., 8, 10; 22) POPYCHACZ ZAWORÓW SILN.S-359M, 359.14.016, szt., 10, 16; 23) PRZEKAŹNIK, T-5170, szt., 5, 7; 24) PRZEKŁADNIA KIER.(TYP ZIŁ), 444.34.236, szt., 5, 7; 25) PRZEWÓD ELASTYCZNY, 313.15.216, szt., 35, 40; 26) PRZEWÓD HYDRAULICZNY, 1021373129160, szt., 7, 10; 27) PRZEWÓD PRZELEWOWY I SSĄCY, 444.39.006, szt., 7, 10; 28) PRZEWÓD ZIMNEJ WODY, 444.87.055, szt., 7, 10; 29) PRZYCISK ROZRUSZNIKA, P4014, szt., 7, 8; 30) RESOR TYLNY, 444.14.204, szt., 8, 10; 31) SPRĘŻYNA DŹWIGNI PEDAŁÓW, 444.38.069, szt.,10, 15; 32) TŁUMIK DRGAŃ, 50.23.3000, szt., 5, 8; 33) TULEJA ŚLIZGOWA, 07.01.07, szt., 20, 25; 34) TULEJA ŚLIZGOWA, 851.502.0, szt., 10, 12; 35) TULEJA ŚLIZGOWA, 851.704.0, szt., 10, 12; 36) TULEJA ŚLIZGOWA, 851.726.0, szt., 10, 12; 37) URZ. GRZEWCZO WENT. KPL. 12V, 642.29.250, szt., 5, 6; 38) USZCZELNIENIE PEDAŁU LEWEGO, 641.16.292, szt., 7, 10; 39) WĄŻ GUMOWY ZBROJONY, 439-86-100, szt., 10, 14; 40) ZAWÓR PRZEPŁYWOWY, 56 10 022 0, szt., 10, 15; 41) ZAWÓR SSĄCY ROZRZĄDU S-359M, 359.12.012, szt., 26, 30; 42) ZAWÓR WYDECHOWY S-359M, 359.12.013, szt., 26, 30; 43) ZBIORNIK (INST. 12V), 444.55.241, szt., 10, 12; 44) ZBIORNIK LEWY (INST. 12V), 444.55.240, szt.,10, 12; 45) ZBIORNIK LEWY INST-24V, 444.55.516, szt., 10, 12; 46) ZBIORNIK PALIWA, 411.55.232, szt., 10, 12; 47) ZŁĄCZE, 441.25.229, szt., 7, 8; 48) ZŁĄCZE, 444.25.217, szt., 7, 8; 49) ZŁĄCZE PŁYTKOWE, 507W, szt., 10, 15; 50) ZŁĄCZE WAŁKA GŁÓWNEGO, 1251.204.004, szt., 10, 12. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW MARKI STAR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 3 od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 15.11.2019 r.
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 3 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki Star – 40 pozycji asortymentowych: nazwa przedmiotu zamówienia, nr katalogowy/oznaczenie, j.m., ilości minimalne, ilości maksymalne: 1) CHŁODNICA WODY Z PODGRZEWACZEM ROZRUCHOWYM, 0601.1858, szt., 5, 7; 2) CYLINDER HAMULCOWY KPL, CHDR3-44, szt., 7, 10; 3) DŹWIGNIA, 444.76.291, szt. 5, 7; 4) DŹWIGNIA, 444.76.293, szt., 5, 7; 5) DŹWIGNIA. 444.76.295. szt.. 5, 7; 6) GŁOWICA PRZEDNIA SILNIKA S-359M, 359.12.202, szt., 3, 4; 7) GŁOWICA ŚRODKOWA SILN.S-359M, 359.12.204, szt., 4, 5; 8) GŁOWICA TYLNA SILNIKA S-359M, 359.12.206, szt., 4, 5; 9) IZOLACJA POSZYCIA WEWNĘTRZNA, 642.23.204, szt., 7, 10; 10) LEŻANKA, 641.19.225, szt., 5, 7; 11) LINKA OPOŃCZY, 658.08.004, szt., 5, 7; 12) LUSTERKO, LAZN-32-00, szt., 7, 10; 13) PIERŚCIEŃ GUMOWY PRZEWODÓW, 352-3724014, szt., 5, 7; 14) PIERŚCIEŃ SYNCHRONIZATORA, 1240.304.305, szt., 5, 7; 15) PIERŚCIEŃ TRAPEZOWY, 367.13.009, szt., 5, 7; 16) PIERŚCIEŃ ZGARNIAJĄCY TŁOKA STAR-266, 359.13.077, szt., 7, 10; 17) PODUSZKA GUMOWA, 444.42.202, szt., 7, 10; 18) PÓŁPANEWKA ŁOŻYSKA, 359.13.029, szt.,15, 20; 19) PRZEGUB KULOWY, 34.95301-6002, szt., 5, 7; 20) PRZEGUB KULOWY, 34.95301-6003, szt., 5, 7; 21) PRZEGUB KULOWY, 444.29.273, szt., 5, 7; 22) RAMKA SZYBY, 642.11.207, szt., 5, 7; 23) SCHOWEK, 671.19.211, szt., 5, 7; 24) SPRĘŻYNA, 444.54.017, szt., 5, 7; 25) SPRĘŻYNA, 444.38.028, szt., 5, 7; 26) SPRYSKIWACZ SZYBY, 203.000.000, szt., 5, 7; 27) SPRZĘGŁO PRZESUWNE 5/4 BIEGU, 1240.304.272, szt., 5, 7; 28) ŚRUBA, 444.76.092, szt., 5, 7; 29) ŚRUBA DWUSTRONNA, 359.12.037, szt., 7, 10; 30) TULEJA DYSTANSOWA, 444.76.160, szt., 7, 10; 31) USZCZELKA, 642.11.103, szt., 5, 7; 32) USZCZELKA RURY WYDECHOWEJ, 411.77.034, szt., 7, 10; 33) WSPORNIK, 359.15.061, szt., 4, 6; 34) WSPORNIK ALTERNATORA, 359.18.251, szt., 4, 6; 35) ZAMEK ZACZEPOWY, X-110B-00, szt., 7, 10; 36) ZAMOCOWANIE ELASTYCZNE, 403.17.211, szt., 7, 10; 37) ZAMOCOWANIE KOŁA ZAPASOWEGO, 444.78.240, szt., 4, 6; 38) ZBIORNIK POWIETRZA, 20X206-B BN/3617-05, szt., 3, 4; 39) ZESTAW NAPRAWCZY USZCZELNIENIA SILNIKA SW 359M, kpl., 7, 10; 40) ZŁĄCZE 6-STYKOWE ON6+OK6 J2,5/E2,5, szt., 10, 15. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ZAKUP I DOSTAWA AKCESORIÓW RÓŻNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 4 od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 15.11.2019 r.
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 4 – zakup i dostawa akcesoriów różnych – 43 pozycji asortymentowych: nazwa przedmiotu zamówienia, nr katalogowy/oznaczenie, j.m., ilości minimalne, ilości maksymalne: 1) PIÓRO WYCIERACZEK, 30052154, kpl., 10, 12; 2) PIÓRO WYCIERACZEK, 7E1-998-425B, kpl., 10, 12; 3) PIÓRO WYCIERACZEK, 93162770, kpl., 10, 12; 4) PIÓRO WYCIERACZEK, 3397007187, kpl., 10, 12; 5) PIÓRO WYCIERACZEK, WB215T-24, kpl., 10, 12; 6) PIÓRO WYCIERACZKI, 102-1135-819-161, szt., 10, 12; 7) PIÓRO WYCIERACZKI, 3397118309, kpl., 10, 12; 8) PIÓRO WYCIERACZKI, 3397118936, kpl., 10, 12; 9) PIÓRO WYCIERACZKI 500MM, 81.26440-0064, szt., 10, 12; 10) PIÓRO WYCIERACZKI 550MM, 576010, szt., 10, 12; 11) PIÓRO WYCIERACZKI, 560-000-040, szt., 10, 12; 12) PIÓRO WYCIERACZKI, 561-000-031, szt., 10, 12; 13) PIÓRO WYCIERACZKI, 561-000-041, szt., 10, 12; 14) PIÓRO WYCIERACZKI, 570-000-010, szt., 10, 12; 15) PIÓRO WYCIERACZKI 600/600, 3-397-118-309, kpl., 10,12; 16) PIÓRO WYCIERACZKI 650/530, 3-397-007-225, kpl., 10, 12; 17) PIÓRO WYCIERACZKI 650MM UM705, 567954, szt., 10, 12; 18) PIÓRO WYCIERACZKI, 3397118925, kpl., 10, 12; 19) PIÓRO WYCIERACZKI FORD, 1714328, kpl., 10, 12; 20) PIÓRO WYCIERACZKI 600MM/24", 26600, kpl.,10, 12; 21) PIÓRO WYCIERACZKI, WUS400, szt., 10, 12; 22) ZESTAW WYCIERACZEK OPEL VIVARO L600/P525, kpl., 10, 12; 23) ZESTAW WYCIERACZEK, WA400525, kpl., 10, 12; 24) ŻARÓWKA 12V 10W, szt.,12, 18; 25) ŻARÓWKA 12V 21/5W, szt., 90, 120; 26) ŻARÓWKA 12V 21W, szt., 50, 67; 27) ŻARÓWKA 24V 10W, szt., 35, 40; 28) ŻARÓWKA 24V 21W, szt., 7, 10; 29) ŻARÓWKA 24V 55/50W, szt., 7, 10; 30) ŻARÓWKA BA15S 12V 5W, szt., 90, 100; 31) ŻARÓWKA BA15S 24V 10W, szt., 10, 15; 32) ŻARÓWKA BA15S 24V 21W, szt., 65, 80; 33) ŻARÓWKA BA15S 24V 5W, szt., 35, 40; 34) ŻARÓWKA BAU15S 12V 21W, szt., 25, 30; 35) ŻARÓWKA DWUWŁÓKNOWA 24V 21/5W, szt., 20, 25; 36) ŻARÓWKA H1 12V 55W, szt., 15, 20; 37) ŻARÓWKA H3 12V 55W, szt., 10, 15; 38) ŻARÓWKA H4 12V 60/65W, szt., 80, 85; 39) ŻARÓWKA H4 24V 100/90W, szt., 5, 7; 40) ŻARÓWKA H4 24V 75/70W, szt., 25, 30; 41) ŻARÓWKA H7 12V 55W, szt.,150, 200; 42) ŻARÓWKA H7 24V 70W, szt., 5, 7; 43) ŻARÓWKA R-2-P45-T-24V-55/50W, szt., 20, 25. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ZAKUP I DOSTAWA AKUMULATORÓW OŁOWIOWO-KWASOWYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31431000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 5 od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 15.11.2019 r.
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 5 – zakup i dostawa akumulatorów ołowiowo-kwasowych – 10 pozycji asortymentowych: nazwa przedmiotu zamówienia, nr katalogowy/oznaczenie, j.m., ilości minimalne, ilości maksymalne: 1) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V100Ah, szt., 4, 6; 2) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V60Ah, szt., 4, 6; 3) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V62Ah, szt., 4, 6; 4) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V74Ah, szt., 4, 6; 5) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V80Ah, szt., 4, 6; 6) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V92Ah, szt., 6, 8; 7) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V95Ah, szt., 6, 8; 8) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 6V165Ah, szt., 2, 4; 9) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V110Ah, szt., 10, 14; 10) AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY, 12V45Ah, szt., 4, 6. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ZAKUP I DOSTAWA OPON, DĘTEK, OCHRANIACZY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34351100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 6 od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 15.11.2019 r.
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 6 – zakup i dostawa opon, dętek, ochraniaczy – 8 pozycji asortymentowych: nazwa przedmiotu zamówienia, nr katalogowy/oznaczenie, j.m., ilości minimalne, ilości maksymalne: 1) DĘTKA, 10.0/75-15.3 TR15, szt., 5, 10; 2) DĘTKA, 6.5-10, szt., 5, 10; 3) OCHRANIACZ DĘTKI, 10,0/75X15,3, szt., 5, 10; 4) OCHRANIACZ DĘTKI, 6,50-10, szt., 5, 10; 5) OPONA, 10.00/75-15.3 PR 18, szt., 5, 10; 6) OPONA LETNIA 185R15C, szt., 10, 15; 7) OPONA LETNIA, 235/65R16C, szt., 5, 10; 8) OPONA, 6,50-10-10PR GB2981-91, szt., 5, 10. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto oferty dla ilości minimalnych
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)