GuidZP400 |
f427c7be-3aee-4251-bd24-5388b08a9599
|
Biuletyn |
572034-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury
|
Regon |
19005559700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana z Kolna
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-301
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 260 198
|
Zamawiajacy fax |
58 620 71 44
|
Zamawiajacy email |
rzigdynia.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
http://www.rzigdynia.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.rzigdynia.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.rzigdynia.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wszystkie dołączone do oferty obcojęzyczne dokumenty muszą być bezwzględnie tłumaczone na język polski. Oferty z dołączonymi w języku obcym, nie tłumaczonymi na język polski dokumentami będą odrzucone.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, 81-301 Gdynia, (kancelaria czynna w godz. 7:30-10:30 oraz 13:00-15:00 – I piętro pokój 106).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa gaśnic i agregatów gaśniczych
|
Numer referencyjny |
4/VI/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik 3 do niniejszej SIWZ oraz Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione ww. załącznikach – określone jako parametry graniczne.
Wykonawca wraz z agregatami gaśniczymi (gaśnicami przewoźnymi) AP25x przekaże Zamawiającemu dokumentację dozorową umożliwiającą zgłoszenie urządzeń do właściwego WDT.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
W przypadku dostawy gaśnic i agregatów gaśniczych producentów, których autoryzacji na wykonywanie konserwacji i remontów nie posiadają warsztaty RZI w Gdyni, Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania przeszkolenia pracowników (w ramach wynagrodzenia) w zakresie wykonywania ww. prac wraz z doprowadzeniem do uzyskania autoryzacji warsztatu przez producenta gaśnic i agregatów gaśniczych w terminie 45 dni od daty podpisania umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Informacje na temat katalogow |
1.Na podstawie art. 24aa ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż nastąpiła potrzeba zwiększenia ilości dostarczanego przedmiotu zamówienia Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji o którym mowa w art. 34 ust.5 ustawy Pzp i zakupi dodatkowo towar zgodny z przedmiotem zamówienia.
3.Zamawiający przewiduje rozszerzenie zamówienia dodatkowo o dostawy, tożsame z zamówieniem podstawowym Szczegółowy wykaz produktów objętych prawem opcji podano w Formularzu Cenowym stanowiącym: załącznik nr 2 do SIWZ. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest wola Zamawiającego.
4.W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania tylko z jego części wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu. W umowie zawieranej w wyniku postępowania zostanie wpisane łączne wynagrodzenie wykonawcy w wysokości obejmującej zamówienie podstawowe i taka część zamówienia objętego prawem opcji, na którą Zamawiający będzie posiadał środki finansowe w dniu podpisania umowy.
W przypadku zamówienia pozostałej części zamówienia objętego prawem opcji zostanie zawarty aneks do umowy.
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu wykazania, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie (zgodne z treścią załącznika nr 6 do SIWZ), w którym Wykonawca oświadcza że oferowane wyroby:
a) będą zgodne z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia załącznik nr 3 oraz wymaganiami zawartymi formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ,
b) będą oznakowane kodem kreskowym w systemie GS-1.
c) zostały wyprodukowane w 2019 roku.
2) oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy do Zamawiającego wypełnione Karty wyrobu w terminie 7 dni przed rozpoczęciem realizacji dostawy (zgodne z treścią załącznika nr 6 do SIWZ).
3) ważne świadectwa dopuszczenia CNBOP dla:
a) poz.1 (formularza cenowego) – gaśnica proszkowa GP6xABC
b) poz.2 (formularza cenowego) – agregat gaśniczy (gaśnica przewoźna) AP25xABC z pokrowcem
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
2.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100).
3.Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą.
4.Wadium może być wniesione w:
1)pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 68 1010 1140 0172 6813 9120 1000 z adnotacją: "wadium sprawa 4/VI/2019: Dostawa gaśnic i agregatów gaśniczych.”
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
5.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank dokonał rzeczywistego przetworzenia operacji zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Brak posiadania przed upływem terminu składania ofert kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego będzie jednoznaczny z niewniesieniem wadium przez Wykonawcę.
6.Zamawiający uzna za skuteczne wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz, gdy oryginał dokumentu gwarancyjnego zostanie załączony do oferty i złożony wraz z nią przed upływem terminu składania ofert.
7.Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest zalecane, ale niewystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
8.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy:
1)wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia,
2)precyzyjnie wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia,
3)kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany,
4)wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane.
9.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.
10.Gwarancja wadialna musi w swojej treści zawierać informację o Wykonawcy jako zobowiązanym lub w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie o wszystkich Wykonawcach jako zobowiązanych lub chociażby informację, że strona stosunku „gwarancyjnego” jest uczestnikiem konsorcjum, działającym także w imieniu i na rzecz drugiego uczestnika jako Wykonawcy – którzy wspólnie złożyli w postępowaniu przetargowym ofertę.
11.Składane tytułem wadium gwarancje nie mogą uzależniać wypłaty zabezpieczenia Zamawiającemu od oświadczenia woli Wykonawcy w przedmiocie wymagalności
i zasadności wypłaty.
12.Składane tytułem wadium gwarancje nie mogą zawierać zastrzeżenia, że doręczenie żądania wypłaty musi odbyć się za pośrednictwem osób trzecich, np. za pośrednictwem banku.
13.Składane tytułem wadium gwarancje nie mogą zawierać zastrzeżenia, że podpisy złożone na oryginale wezwania do zapłaty muszą być poświadczone notarialnie lub przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego.
14.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych.
15.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
16. W przypadku gdy gwarancja wadialna zawierać będzie informację, że wygasa ona w przypadku zwrotu jej oryginału do Gwaranta, Zamawiający wymaga aby wskazane było, że gwarancja wadialna wygasa dopiero gdy wszystkie wydane egzemplarze oryginałów gwarancji wadialnej zostaną zwrócone do Gwaranta.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy nie mogą być zmianami istotnymi i muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy PZP, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|