GuidZP400 |
f1106696-b3f7-4c01-aab1-12e2858299b9
|
Biuletyn |
572019-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Łańcucki
|
Regon |
69058137600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łańcut
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
172 256 971
|
Zamawiajacy fax |
172 256 970
|
Zamawiajacy email |
danuta.ozga@powiat-lancut.com.pl
|
Adres strony url |
http://www.powiat-lancut.itl.pl/bip/index.php?page=zwykly.php&under=92&grp=21&dep=597
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
2. Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. „Wsparcie szkolnictwa ogólnokształcącego w Powiecie Łańcuckim” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej IX „Jakość edukacji i kompetencji w regionie”, Działania 9.2 „Poprawa jakości kształcenia ogólnego” i „Wsparcie szkolnictwa zawodowego w Powicie Łańcuckim” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej IX „Jakość edukacji i kompetencji w regionie”, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.powiat-lancut.itl.pl/bip/index.php?page=zwykly.php&under=92&grp=21&dep=597
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
STAROSTWO POWIATOWE W ŁAŃCUCIE, UL. MICKIEWICZA 2, 37-100 ŁAŃCUT
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
|
Numer referencyjny |
OR.272.2.3.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: Komputer typu desktop 19 kpl., Komputer typu desktop 3 kpl., Komputer typu desktop 12 kpl., Komputer przenośny 38 kpl., Oprogramowanie biurowe – licencje bezterminowe (wieczyste) 30 szt., Oprogramowanie biurowe – licencje bezterminowe (wieczyste) 3 szt., Drukarka atramentowa A4 wraz ze skanerem 1 kpl., Drukarka laserowa mono A4 wraz ze skanerem 1 kpl., Drukarka laserowa A4 1 kpl.
Sprzęt jest przeznaczony na potrzeby: I Liceum Ogólnokształcącego im. H. Sienkiewicza w Łańcucie, Zespołu Szkół Nr 1 im. J. Korczaka w Łańcucie, Zespołu Szkół Technicznych w Łańcucie, Zespołu Szkół Nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Łańcucie, Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Łańcucie i Starostwa Powiatowego w Łańcucie. Parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określa zał. nr 1 do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
2
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 (jedną) dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dla usług zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale V ust. 2 pkt 3) a) SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Wypełniony druk oferty
2)Formularz cenowy
3)Do oferty należy dołączyć dokumenty poświadczające posiadane przez sprzęt certyfikaty oraz wyniki testów (konieczne dla oceny ofert wg pozacenowych kryteriów oceny ofert ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której zawarto umowę. Zmiany mogą być dokonane w przypadku:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
2) zmiana stawki podatku VAT, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa
z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy,
3) zmiany dotyczące przedmiotu umowy, tj. niedostępności na rynku sprzętu i/lub oprogramowania wskazanego w ofercie, spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku sprzętu i/lub oprogramowania – dopuszczalne jest dostarczenie sprzętu i/lub oprogramowania o parametrach nie gorszych niż parametry oferowanych sprzętów i/lub oprogramowania wykazanych w ofercie,
4) zmiany okresu gwarancyjnego, związane z jego wydłużeniem przez producenta.
|
IV 4 4 data |
2019-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|