GuidZP400 |
1c71cebf-2529-48d2-b620-595aaaf9cd9a
|
Biuletyn |
571885-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego
|
Regon |
01126394600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-911
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
586 908 700
|
Zamawiajacy fax |
586 908 701
|
Zamawiajacy email |
gdynia@amw.com.pl
|
Adres strony url |
www.amw.eb2b.com.pl, www.amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amw.eb2b.com.pl, www.amw.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.eb2b.com.pl, www.amw.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna znajdować się w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie, opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni ul. M. Curie-Skłodowskiej 19, 81-231 GDYNIA, w pokoju nr 20 Kancelaria (parter).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
" Dostawa pościeli do internatów”.
|
Numer referencyjny |
DZP-OG.7720.290.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy pościeli do internatów.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część 1:
Dostawa pościeli do internatu w Gdyni.
Część 2:
Dostawa pościeli do internatu w Pruszczu Gdańskim.
Część 3:
Dostawa pościeli do internatu w Słupsku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.eb2b.com.pl/www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Z kim umowa bedzie zawarta |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, a także przewidziane Zmiany Istotnych Postanowień Umowy, stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pościeli do internatu w Gdyni.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy pościeli do internatów. Cz. I dotyczy dostawy pościeli do internatu w Gdyni.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pościeli do internatu w Pruszczu Gdańskim.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy pościeli do internatów. Cz. 2 dotyczy dostawy pościeli do internatu w Pruszczu Gdańskim.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pościeli do internatu w Słupsku.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy pościeli do internatów. Cz. 3 dotyczy dostawy pościeli do internatu w Słupsku.
|
| |