ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO , MYJĄCEGO DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ WRAZ Z MONTAŻEM

Data publikacji 2019-07-10
Data zakończenia 2019-07-19 00:00:00
Instytucja 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 571977-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 393140006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego, myjącego dla służby żywnościowej wraz z montażem szczegółowo opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, oraz warunki dostawy, gwarancji, montażu i przechowywania (stanowiący jego integralną część).
2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą urządzeń, w tym w szczególności koszty opakowania, załadunku, transportu, a także koszty ubezpieczenia transportu.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenia nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
4. Wykonawca dostarczy urządzenia w oryginalnych opakowaniach, wraz z kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami obsługi.
5. Wykonawca dostarczone urządzenia ma obowiązek zamontować oraz wstępnie uruchomić w celu sprawdzenia ich sprawności.
6. Zamówienie odbędzie się 1 raz w ciągu trwania umowy.
7. Wykonawca dostarczy urządzenia na adres wskazany przez Zamawiającego.
8. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania urządzeń partiami. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia faktury i urządzeń, w przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub ilościowych.
9. Wykonawca zobowiązany jest dopisać w kolumnie 8 model oferowanego sprzętu, w kolumnie 9 producenta oferowanego sprzętu.
3.2. Dostęp do przedmiotu zamówienia.
W celu zapoznania się warunkami realizacji zadania ( wymiary pomieszczeń, wymiary klatek schodowych , przyłącza techniczne : woda, kanalizacja, wentylacja). Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej.

Terminy wizji lokalnych:
 JW. 4340 15 WOG Choszczno ul.: Drawieńska 42, dnia 15.07.2019 r., godz. 9 00, odpowiedzialny, p. Stanisław BUREK tel.: 605 215 509

 w JW. 4340 15 WOG Szczecin Podjuchy ul.: Metalowa 39, dnia 15.07. 2019 r. godz. 1200, odpowiedzialny, p. Anna GADOMSKA tel.: 511 623 949

 w JW. 4340 15 WOG Stargard, m. Bielkowo, dnia 16.07.2019 r. godz.
1200, odpowiedzialny, p. Stanisława OLSZEWSKA tel.: 261 451 781

 JW. 4340 15 WOG Stargard, ul. AL. Żołnierza 37, 73-110 Stargard, dnia 16.07.2019 r. godz. 900, odpowiedzialny, p. Czesława MAŁOWICKA tel.: 261 451 779

Dodatkowe informacje

GuidZP400 198790d1-afa3-47df-87e8-a127423892d6
Biuletyn 571977-N-2019
Zamawiajacy nazwa 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
Regon 32098789500000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 10A
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-231
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 45 48 38,
Zamawiajacy fax 261 45 23 98
Zamawiajacy email 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa jednostka budżetowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.15wog.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO , MYJĄCEGO DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ WRAZ Z MONTAŻEM
Numer referencyjny 36-ZP-07-19-132
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego, myjącego dla służby żywnościowej wraz z montażem szczegółowo opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, oraz warunki dostawy, gwarancji, montażu i przechowywania (stanowiący jego integralną część). 2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą urządzeń, w tym w szczególności koszty opakowania, załadunku, transportu, a także koszty ubezpieczenia transportu. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenia nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. 4. Wykonawca dostarczy urządzenia w oryginalnych opakowaniach, wraz z kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami obsługi. 5. Wykonawca dostarczone urządzenia ma obowiązek zamontować oraz wstępnie uruchomić w celu sprawdzenia ich sprawności. 6. Zamówienie odbędzie się 1 raz w ciągu trwania umowy. 7. Wykonawca dostarczy urządzenia na adres wskazany przez Zamawiającego. 8. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania urządzeń partiami. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia faktury i urządzeń, w przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub ilościowych. 9. Wykonawca zobowiązany jest dopisać w kolumnie 8 model oferowanego sprzętu, w kolumnie 9 producenta oferowanego sprzętu. 3.2. Dostęp do przedmiotu zamówienia. W celu zapoznania się warunkami realizacji zadania ( wymiary pomieszczeń, wymiary klatek schodowych , przyłącza techniczne : woda, kanalizacja, wentylacja). Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej. Terminy wizji lokalnych:  JW. 4340 15 WOG Choszczno ul.: Drawieńska 42, dnia 15.07.2019 r., godz. 9 00, odpowiedzialny, p. Stanisław BUREK tel.: 605 215 509  w JW. 4340 15 WOG Szczecin Podjuchy ul.: Metalowa 39, dnia 15.07. 2019 r. godz. 1200, odpowiedzialny, p. Anna GADOMSKA tel.: 511 623 949  w JW. 4340 15 WOG Stargard, m. Bielkowo, dnia 16.07.2019 r. godz. 1200, odpowiedzialny, p. Stanisława OLSZEWSKA tel.: 261 451 781  JW. 4340 15 WOG Stargard, ul. AL. Żołnierza 37, 73-110 Stargard, dnia 16.07.2019 r. godz. 900, odpowiedzialny, p. Czesława MAŁOWICKA tel.: 261 451 779
Cpv glowny przedmiot 39314000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow wykażą ,ze posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000 zł brutto. W przypadku gdy przedstawione przez wykonawcę dokumenty prezentują dane w walutach obcych, Zamawiający dokona ich przeliczenia na walutę polską według średniego kursu podanego przez NBP z dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali 1 umowę na dostawę sprzętu gastronomicznego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 lit. a specyfikacji; b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, (załącznik nr 10 do SIWZ), c) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ( załącznik nr 7 do SIWZ) d) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 9 do SIWZ); W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, której dotyczy dokument, o którym mowa w lit. a), składa dokument wskazany w pkt 7.8 ppkt.1) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiednio 6 lub 3 miesiące przed upływem terminu.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych według załącznika nr 8 do SIWZ , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 li. c b) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w celu wskazania warunku określonego w pkt.5 ppkt. 5.1.lit b.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) posiadają kompetencję lub uprawnieninia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykażą ,ze posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000 zł brutto. W przypadku gdy przedstawione przez wykonawcę dokumenty prezentują dane w walutach obcych, Zamawiający dokona ich przeliczenia na walutę polską według średniego kursu podanego przez NBP z dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunku udziału w postępowaniu. c) posiadają zdolność techniczną i zawodową Wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali 1 umowę na dostawę sprzętu gastronomicznego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto.
Inne dokumenty niewymienione a) oryginalny katalog z oferowanym modelem urządzenia oraz kartą DTR zawierająca informacje o wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrach technicznych i wymaganiach co do montażu , b) oświadczenie że oferowany sprzęt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego , oraz serwis sprzętu znajduje się na terenie RP. (załącznik nr 11 do SIWZ)
Czy wadium 1
Wadium 9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości – 4 200,00 zł 9.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 36-ZP-07-19-132. 9.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.6. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.7. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.5.
IV 4 4 data 2019-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)