GuidZP400 |
d32e43ee-1d3d-497f-8da6-ed9d0b6c4a20
|
Biuletyn |
571927-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
|
Regon |
27585000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Targowa
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-323
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 345 800
|
Zamawiajacy fax |
042 674 81 39
|
Zamawiajacy email |
jkopera@filmschool.lodz.pl
|
Adres strony url |
bip.filmschool.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.filmschool.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą lub kurierem (za pośrednictwem posłańca)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna w Łodzi, ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź, bud. B pok. 210 - Sekretariat Kanclerza
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie Laboratorium Narracji Wizualnych w specjalistyczny sprzęt komputerowy
|
Numer referencyjny |
PN/02/LAB/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Komputer przenośny do produkcji/badań VR: 2 szt.; laptop - stacja robocza do produkcji audio: 1 szt.; Laptop - stacja graficzna: 1 szt.; Komputer przenośny multimedialny: 1 szt.; Komputer przenośny: 3 szt.; komputer typu tablet z ekranem 12,9": 1 szt.; komputer typu tablet z ekranem 9,7": 1 szt.; Stacja robocza do produkcji VR: 4 szt.; Stacja robocza do produkcji VR: 1 szt.; Komputer multimedialny / do obsługi eyetrackerów: 3 szt.; Zewnętrzne dyski twarde USB-c 2Tb: 10 szt.; Macierz dyskowa 8 kieszeni, 10GbE, procesor 4-rdzeniowy, co najmniej 8 Gb RAM, cache ssd: 1 szt.; Switch 10GbE SFP+, 12 portów: 1 szt.; Dyski twarde 12Tb: 4 szt.; Okablowanie DAC 10GbE SFP+ (7m kable aktywny): 10 szt.; Przejściówka Thunderbolt 3 - 10GbE: 1 szt.; Monitor komputerowy 4K 144HZ HDR: 4 szt.; Profesjonalny Monitor 27" 4K 100% Adobe RGB: 3 szt.; Profesjonalny Monitor 27" 100% sRgb: 3 szt.; Monitor komputerowy 23,8" na potrzeby eyetrackera: 2 szt.; Profesjonalny kalibrator do monitorów rzutników i drukarek: 1 szt.; Zestaw mysz klawiatura premium: 11 szt.; Tablet graficzny: 2 szt.; Profesjonalny czytnik kart microSD,
SD oraz CF : 5 szt.; Zewnętrzny dysk twardy 2,5", 4Tb, USB-c: 2 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy podobnego rodzaju sprzętu, co potwierdzi przedstawiając dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania w Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innego podmiotu, składa również w odniesieniu do tego podmiotu dokument, o którym mowa w pkt. 4 lit. a).
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz (w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby) spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3, dotyczące tych podmiotów. Uwaga: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110,650,1000 i 1669).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Millennium nr rachunku 79 1160 2202 0000 0002 4705 0622, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu PN/02/LAB/2019 pn. „Wyposażenie Laboratorium Narracji Wizualnych w specjalistyczny sprzęt komputerowy”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3.
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem) w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:
1) zmiana terminu dostawy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia zmian w dostawie;
2) nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy;
3) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;
4) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
5) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|