GuidZP400 |
ff92315b-8104-42c3-85bf-9a641f8cadbc
|
Biuletyn |
571823-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
|
Regon |
19006413600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śmidowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
69
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-127
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 262 537
|
Zamawiajacy fax |
261 262 963
|
Zamawiajacy email |
a.parasinska@amw.gdynia.pl
|
Adres strony url |
www.amw.gdynia.pl
|
Adres strony internetowej |
www.amw.gdynia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amw.gdynia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.gdynia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w formie papierowej należy złożyć: bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna AMW
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 09.30 i od 13.30 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa SYSTEMU BEZPIECZEŃSTWA SIECI KOMPUTEROWEJ, składającego się z 2 szt. urządzeń bezpieczeństwa klasy UTM, dostawa: SERWERA DO ZBIERANIA, ANALIZY I RAPORTOWANIA DANYCH Z URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA KLASY UTM, usługa: WSPARCIE TECHNICZNE/GWARANCJE
|
Numer referencyjny |
84/ZP/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa: SYSTEMU BEZPIECZEŃSTWA SIECI KOMPUTEROWEJ, składającego się z 2 SZT. urządzeń bezpieczeństwa klasy UTM
Dostawa wraz z wdrożeniem – instalacją i uruchomieniem – 2 szt. urządzeń brzegowych utm (do pracy w trybie wysokiej dostępności) dla systemu bezpieczeństwa sieci komputerowej.
Dostawa: SERWER DO ZBIERANIA, ANALIZY I RAPORTOWANIA DANYCH Z URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA KLASY UTM
Dostawa wraz z wdrożeniem – instalacją i uruchomieniem 1 szt. serwera dla centralnego systemu logowania, raportowania i korelacji zdarzeń z urządzeń UTM.
usługa: USŁUGA – WSPARCIE TECHNICZNE/GWARANCJE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-16T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
1. Dokument – poświadczona kopia (pochodzący od importera oferowanej technologii) stwierdzający, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. z 2004, Nr 229, poz. 2315 z późn. zm.) oraz
2. Dokument (poświadczona kopia) potwierdzający, że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania.
3. Oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż Wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykaz (załącznik nr 7) usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane.
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie minimum 2 zamówień obejmujących dostawę i wdrożenie zbliżone do opisanego w przedmiocie zamówienia zamawiającego o wartości co najmniej 150 000 zł brutto oraz minimum 2 zamówień, obejmujących wsparcie techniczne zbliżone do opisanego w przedmiocie zamówienia zamawiającego o wartości co najmniej 50 000 zł brutto.
2. Wykaz osób (załącznik nr 8), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum dwoma inżynierami, spełniającymi poniższe wymagania:
min. 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z projektowaniem, administracją i serwisowaniem systemów IT,
legitymują się aktualnym certyfikatem co najmniej poziomu Cisco CCNP Routing and Switching lub analogicznym od innych znanych producentów sprzętu LAN/WAN takich jak: Juniper, HP, Huawei, Extreme, Dell,
legitymują się aktualnym certyfikatem co najmniej poziomu Fortinet NSE 4 Network Security Professional; Fortinet NSE 5 Network Security Analyst; Fortinet NSE 7 Network Security Architect (załącznik nr 9).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokument – poświadczona kopia (pochodzący od importera oferowanej technologii) stwierdzający, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. z 2004, Nr 229, poz. 2315 z późn. zm.) oraz
Dokument (poświadczona kopia) potwierdzający, że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania.
Oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż Wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań.
Wykaz (załącznik nr 7) usług. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie minimum 2 zamówień obejmujących dostawę i wdrożenie zbliżone do opisanego w przedmiocie zamówienia zamawiającego o wartości co najmniej 150 000 zł brutto oraz minimum 2 zamówień, obejmujących wsparcie techniczne zbliżone do opisanego w przedmiocie zamówienia zamawiającego o wartości co najmniej 50 000 zł brutto.
Wykaz osób (załącznik nr 8). Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum dwoma inżynierami, spełniającymi poniższe wymagania:
min. 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z projektowaniem, administracją i serwisowaniem systemów IT, legitymują się aktualnym certyfikatem co najmniej poziomu Cisco CCNP Routing and Switching lub analogicznym od innych znanych producentów sprzętu LAN/WAN takich jak: Juniper, HP, Huawei, Extreme, Dell, legitymują się aktualnym certyfikatem co najmniej poziomu Fortinet NSE 4 Network Security Professional; Fortinet NSE 5 Network Security Analyst; Fortinet NSE 7 Network Security Architect (załącznik nr 9).
W przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów (załącznik nr 11)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty dołączone do oferty:
Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ;
Oświadczenie, że urządzenia pochodzą z legalnego źródła i są zakupione w autoryzowanym kanale sprzedaży producenta oraz, że dostarczony sprzęt będzie sprzętem nowym, nie używanym (dostarczonym) wcześniej w innych projektach i posiada stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych również do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej (załącznik nr 12).
|
Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO ( załącznik nr 10);
oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Jeżeli Wykonawca zamierza w treści oferty umieścić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa należy je złożyć w oddzielnym zszytym pakiecie z zaznaczeniem
ich lokalizacji w spisie załączników do oferty. Na każdym dokumencie stanowiącym tajemnicę przedsiębiorstwa musi widnieć napis „informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument niejawny, nie może być udostępniony innym uczestnikom postępowania”.
|
IV 4 4 data |
2019-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Inż. J. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia/; - inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pan/Pani /Michał Myszkowski, kontakt: m.myszkowski@amw.gdynia.pl, 261262529/ *; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 84/ZP/19 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Załącznik do SIWS Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Oświadczenie wykonawca składa razem z ofertą. oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
|