GuidZP400 |
7037777f-b342-47f8-bb4e-6b35b693356d
|
Biuletyn |
571736-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
|
Regon |
23082149200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kochanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jelenia Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
756 473 103
|
Zamawiajacy fax |
757 526 419
|
Zamawiajacy email |
bzp@powiat.jeleniogorski.pl
|
Adres strony url |
http://www.powiat.jeleniogorski.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2019
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2019
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć z zachowaniem formy pisemnej, zgodnie z opisem zawartym w Dziale XV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, Punkt kancelaryjny, parter, pokój nr 7.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Weryfikacja inicjalnej bazy danych GESUT miasta Karpacza oraz miasta Kowary
|
Numer referencyjny |
BZP.272.1.6.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja inicjalnej bazy danych GESUT (geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu) miasta Karpacza oraz miasta Kowary.
2. Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia:
1) przedłożenie podmiotom władającym poszczególnymi sieciami uzbrojenia terenu odpowiedniej treści inicjalnej bazy danych GESUT miasta Karpacza oraz miasta Kowary – w celu jej weryfikacji – na które składa się:
a) uzgodnienie formatu(ów), w jakim(ch) zostanie przekazana podmiotom władającym sieciami treść inicjalnej bazy danych GESUT do weryfikacji,
b) uzgodnienie zasad wprowadzania przez podmioty władające sieciami uwag do treści inicjalnej bazy danych GESUT,
c) protokolarne przekazanie treści inicjalnej bazy GESUT podmiotom władającym sieciami;
2) rozpatrzenie ewentualnych uwag zgłoszonych przez podmioty władające sieciami uzbrojenia terenu do przedłożonej inicjalnej bazy danych GESUT i przedstawianie ich Zamawiającemu do akceptacji;
3) przygotowanie przez Wykonawcę, w uzgodnieniu z Zamawiającym, informacji dla podmiotów władających sieciami o sposobie rozpatrzenia zgłoszonych przez te podmioty uwag do przedłożonej inicjalnej bazy danych GESUT;
4) aktualizacja (zasilenie) powiatowej bazy danych GESUT, w związku z uwzględnieniem uwag zgłoszonych przez podmioty władające sieciami uzbrojenia terenu. Zadanie to należy wykonać bez zakłócania bieżącej aktualizacji baz danych Państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK);
5) walidacja plików w zakresie zmian danych dotyczących GESUT oraz przekazanie dokumentacji powstałej w wyniku realizacji zamówienia;
6) przygotowanie informacji o utworzeniu powiatowej bazy GESUT do zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego.
3. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia oraz charakterystyka obiektów, a także informacja o podmiotach branżowych zajmujących się administrowaniem sieciami na terenie miasta Karpacza oraz miasta Kowary, zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 36-miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, liczonego od dnia podpisania przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy protokołu zdawczo-odbiorczego kompletnego przedmiotu zamówienia.
5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp), Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeśli podwykonawcy powierzona zostanie realizacja części zamówienia) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.).
6. Na podstawie umowy o pracę muszą być zatrudnione osoby wykonujące czynności określone w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia, wskazane w ust. 2, w szczególności: kierownik prac, inspektor wewnętrznej kontroli jakości oraz członkowie zespołu, tj. osoby realizujące przedmiot zamówienia pod kierownictwem pracodawcy (Wykonawcy lub podwykonawcy) w wyznaczonym przez niego czasie, za ustalonym między pracodawcą a pracownikiem wynagrodzeniem.
7. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w ust. 6 czynności w zakresie realizacji zamówienia – Zamawiający może żądać w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia następujących dowodów:
1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika;
3) innych dokumentów (takich jak: zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy lub poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń)
– zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
8. Wykonawca zobowiązany jest na każde wezwanie Zamawiającego wyrażone na piśmie lub przesłane drogą elektroniczną i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w tym wezwaniu, przedłożyć Zamawiającemu dowody, o których mowa w ust. 7, potwierdzające wypełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań w zakresie określonym w ust. 5 i 6.
9. Przekazywane dowody Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zanonimizować w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Dane wskazane w ust. 7 nie podlegają anonimizacji.
10. Zamawiający jest uprawniony do kontroli zatrudnienia na każdym etapie realizacji zamówienia, w tym w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów określonych w ust. 5 i 6, oraz dokonywania ich oceny;
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów określonych w ust. 5 i 6;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
11. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności, o których mowa w ust. 6, Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kar umownych:
1) w wysokości 1.000,00 zł – za każde niewypełnienie przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 8;
2) w wysokości 100,00 zł – za każdy dzień opóźnienia w terminowym przekazaniu Zamawiającemu dowodów, o których mowa w ust. 7, licząc od dnia, w którym upłynął termin wyznaczony przez Zamawiającego w wezwaniu do złożenia dowodów;
3) w wysokości 5.000,00 zł – w przypadku uzyskania przez Zamawiającego od Państwowej Inspekcji Pracy informacji o wykonywaniu czynności określonych w ust. 6 przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę.
12. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 6.
13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
14. Zasady realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
72320000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – w sposób należyty wykonał co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na zasileniu bazy danych GESUT danymi inicjalnej bazy danych GESUT zapisanymi w formacie GML;
2) dysponuje co najmniej pięcioosobowym zespołem, który będzie realizował zamówienie, w tym co najmniej:
a) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika prac, posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne;
b) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora wewnętrznej kontroli jakości, posiadającą co najmniej średnie wykształcenie geodezyjne;
c) trzema osobami, które będą pełniły funkcje członków zespołu, posiadającymi co najmniej średnie wykształcenie geodezyjne.
Zamawiający nie dopuszcza pełnienia przez jedną osobę więcej niż jednej funkcji.
Uwaga: kwalifikacje i uprawnienia osób wyznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia (Kierownika prac i Inspektora wewnętrznej kontroli jakości) będą dodatkowo punktowane przez Zamawiającego – na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Dane osób wyznaczonych do realizacji zamówienia podaje się w Oświadczeniu, stanowiącym Załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, które należy złożyć wraz z ofertą (na potrzeby ustalenia punktacji ofert). Dane osób skierowanych do realizacji zamówienia podaje się w wykazie, stanowiącym Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, który należy złożyć na późniejszym etapie postępowania – na wezwanie Zamawiającego (na potrzeby potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp).
Dodatkowo Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentu, o którym mowa powyżej, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji:
1) w odniesieniu do podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp),
2) dotyczącego podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (o ile Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej (tj. odpisu z właściwego rejestru lub
z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (określonych w pkt III.1.3 niniejszego ogłoszenia):
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór Wykazu usług stanowi Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia);
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór Wykazu osób stanowi Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). UWAGA – osoby wskazane przez Wykonawcę w złożonym wraz z ofertą Oświadczeniu dotyczącym osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (Załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) do pełnienia funkcji: kierownika prac oraz/lub inspektora wewnętrznej kontroli jakości, posiadające uprawnienia i kwalifikacje podlegające punktacji, muszą zostać następnie wskazane przez Wykonawcę w Wykazie osób (Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), składanym na późniejszym etapie postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik (pełnomocnictwo musi być oryginalne lub poświadczone notarialnie);
3) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Z przedmiotowego zobowiązania, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą;
4) pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem;
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z tych Wykonawców odrębnie składa oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załączniki Nr 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), a także oświadczenie, o którym mowa w pkt 6 niniejszej Sekcji, tj. Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
6) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.) – Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załączniki Nr 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia);
8) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp) zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany w trakcie trwania umowy przepisów w zakresie stawki podatku od towarów i usług;
2) osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (tzw. osób funkcyjnych), o ile nowe osoby funkcyjne posiadają wymagane wykształcenie i/lub uprawnienia oraz posiadają uprawnienia i/lub kwalifikacje zawodowe w zakresie nie gorszym, niż osoby wskazane przez Wykonawcę na etapie oceny ofert i przyznawania punktów w drugim kryterium oceny ofert.
3. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody, z wyłączeniem przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt 1.
4. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy, określona w ofercie Wykonawcy, nie ulegnie zmianie, a określona w aneksie do umowy wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów dotyczących podatku od towarów i usług. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku jej wprowadzenia – obowiązywać będzie od dnia podpisania przez strony aneksu do umowy.
5. Zmiana, o której mowa w ust. 2 pkt 1, zostanie wprowadzona do umowy na pisemny, uzasadniony i należycie udokumentowany wniosek Wykonawcy. Wniosek będzie podlegać weryfikacji Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo odmowy dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w umowie w przypadku, gdy wniosek Wykonawcy nie będzie spełniał warunków opisanych powyżej. Zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o której mowa w ust. 2 pkt 1, nie wpływa na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Zmiana, o której mowa w ust. 2 pkt 2, może nastąpić w przypadkach określonych w ust. 7, w trybie przewidzianym w ust. 8 – za pisemną zgodą Zamawiającego. Zmiana osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie wprowadzona na podstawie aneksu do umowy.
7. Zmiana, o której mowa w ust. 6, może zostać wprowadzona na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy, zawierającego uzasadnienie oraz oświadczenie, o którym mowa w ust. 8, albo na podstawie pisemnych zastrzeżeń Zamawiającego dotyczących osoby/osób realizującej/ych przedmiot umowy, w następujących przypadkach:
1) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących osoby/osób realizującej/ych przedmiot umowy,
2) niewywiązywania się osoby/osób realizującej/ych przedmiot umowy z powierzonych obowiązków wynikających z umowy;
3) jeżeli zmiana osoby/osób realizującej/ych przedmiot umowy stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
8. Wprowadzenie innej osoby realizującej przedmiot umowy w miejsce osoby dotychczas wykonującej czynności wynikające z postanowień umowy, będzie możliwe wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca potwierdzi spełnianie przez tę osobę minimalnych wymagań Zamawiającego, określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu oświadczenie, w którym wskazane będzie posiadanie przez proponowaną nową osobę funkcyjną: wykształcenia albo uprawnień, albo kwalifikacji zawodowych (w zależności, której osoby funkcyjnej dotyczy zmiana). Nowa osoba funkcyjna musi posiadać wymagane: wykształcenie, uprawnienia lub kwalifikacje zawodowe w zakresie nie gorszym, niż wykształcenie, uprawienia lub kwalifikacje zawodowe, które było/y punktowane przez Zamawiającego na etapie oceny oferty Wykonawcy. Osoba niespełniająca powyższych wymagań Zamawiającego nie zostanie dopuszczona do realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązany będzie wskazać inną osobę, która wymagania te spełni. Przerwa w realizacji przedmiotu umowy, wynikła z konieczności wprowadzenia w miejsce dotychczasowej osoby funkcyjnej nowej osoby spełniającej wymagane przez Zamawiającego warunki, powodująca niewykonanie przedmiotu zamówienia w ustalonym terminie, wynikać będzie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i skutkować naliczeniem Wykonawcy przez Zamawiającego kary umownej.
9. Brak akceptacji przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy, o którym mowa w ust. 7, uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym i naliczenia Wykonawcy kary określonej w umowie.
10. Zmianie podlegają także wszelkie nieistotne postanowienia umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym m.in.:
1) zmiana osób prowadzących nadzór nad realizacją postanowień umowy ze strony Zamawiającego – zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy;
2) zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (danych teleadresowych Wykonawcy i Zamawiającego) – zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy;
3) przekształcenie Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z Kodeksem spółek handlowych, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) – zmiana ta wymaga zawarcia aneksu do umowy.
11. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Pzp wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. aneksu do umowy, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w ust. 10 pkt 1-2.
12. Umowa może zostać zmieniona w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|