GuidZP400 |
880fedac-dcde-4a9c-8a47-1f0291fdf04e
|
Biuletyn |
571545-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
|
Regon |
23116144800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11-12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zgorzelec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-900
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 722 858,
|
Zamawiajacy fax |
757 722 858
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl,
|
Adres strony url |
http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
WS-SPZOZ w Zgorzelcu, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 13-14, 59-900 Zgorzelec, ul. Lubańska 11-12
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Nadzór autorski, serwis systemów informatycznych InfoMedica/AMMS firmy Asseco wraz z integracją ENDOBOX Varimed oraz aktualizacją modułu zakażeń szpitalnych.
|
Numer referencyjny |
32/ZP/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: nadzór autorski, serwis systemów informatycznych InfoMedica/AMMS firmy Asseco wraz z integracją ENDOBOX Varimed oraz aktualizacją modułu zakażeń szpitalnych
2. Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Numeracja zgodna z SIWZ.
7.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów na podstawie art. 24 ust. 1, art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
7.1.1. Wypełnionego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
7.1.2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy
- w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów lub oświadczeń w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi, ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze je samodzielnie. W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu adresu strony internetowej oraz sygnatury dokumentu, pod którymi te dokumenty/oświadczenia będą dostępne.
- w przypadku braku wskazania, o którym mowa powyżej - NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.3 SIWZ).
7.1.3. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
Wykonawca, w terminie 3 dni - od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp. – tj. informacji z otwarcia ofert - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt.)23 pzp. (tj. grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz.U 2015 poz. 184, 1618, 1634 ze zm.) – załącznik nr 5 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
7.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 7.1.2. SIWZ, składa:
7.2.1. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:
7.2.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
7.2.2. Dokument o którym mowa w pkt. 7.2.1. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.2.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.2.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 7.2.2. SIWZ stosuje się odpowiednio.
7.2.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający w związku z powyższym nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Numeracja zgodna z SIWZ:
7.5. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów:
7.5.1. NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.3 SIWZ):
7.5.1.1. zaświadczenia producenta oprogramowania InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A. potwierdzające uprawnienia Wykonawcy w zakresie dystrybucji oprogramowania InfoMedica/AMMS oraz świadczenia usług informatycznych z nim związanych – NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.3 SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Numeracja zgodna z SIWZ.
12.8. Zawartość oferty. Złożona oferta musi zawierać:
12.8.1. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
12.8.2. wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy
12.8.3. wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
12.8.4. załącznik nr 6 do SIWZ – zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy)
12.8.5. pełnomocnictwa – jeżeli niezbędne – vide pkt. 12.4. – 12.5. SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Numeracja zgodna z SIWZ.
18.1. Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
18.2. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|