ODNOWIENIE WSPARCIA TECHNICZNEGO PRODUCENTA NA OPROGRAMOWANIE WIRTUALIZACYJNE VMWARE ORAZ NA OPROGRAMOWANIE DO WYKONYWANIA KOPII ZAPASOWYCH VEEAM

Data publikacji 2019-07-12
Data zakończenia 2019-07-23 00:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania do rozszerzania systemu operacyjnego,
  • Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573270-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 482130004, 487100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje:
1. Przedłużenie wsparcia technicznego producenta oprogramowania wirtualizacyjnego VMware oraz oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych Veeam.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę poniższych części zamówienia:
a. Część I – Przedłużenie wsparcia technicznego producenta oprogramowania wirtualizacyjnego VMware;
b. Część II – Przedłużenie wsparcia technicznego producenta oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych Veeam.
3. Zamówienie jest finansowane w ramach projektu pn. Utworzenie Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego podpisany w dniu 27 kwietnia 2018 r. Porozumienia nr POPC.02.01.00-00-0090/18/-00 o dofinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa- E-administracja i otwarty rząd, Działania 2.1 Wysoka wydajność i jakość e-usług publicznych oraz Aneksu nr POPC.02.01.00-00-0090/18-01 z dnia 7 września 2018 r.
4. Wykonawca oznakuje wytworzoną przez siebie dokumentację zgodnie z zasadami realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych, określonymi w szczególności w "Wytycznych w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020", "Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 - dla umów podpisanych od 1 stycznia 2018 r." oraz "Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji", których aktualne wersje dostępne są na bieżąco ma Portalu Funduszy Europejskich (www.funduszeeuropejskie.gov.pl), oraz w porozumieniu z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego.
Szczegółowe informacje zawarte w SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 49a4a2ac-38d5-416e-a6b2-27dea5d08b97
Biuletyn 573270-N-2019
Zamawiajacy nazwa Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Regon 17427604000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 94
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-807
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 222 204 801
Zamawiajacy fax 222 204 899
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
Adres strony url www.gitd.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu PROGRAM OPERACYJNY POLSKA CYFROWA NA LATA 2014-2020 Oś priorytetowa nr 2 „E-ADMINISTRACJA I OTWARTY RZĄD” Działanie 2.1 „WYSOKA DOSTĘPNOŚĆ I JAKOŚĆ E-USŁUG PUBLICZNYCH”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gitd.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gitd.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, osobiście za pośrednictwem poczty bądź kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, biuro podawcze (parter budynku)
Nazwa nadana zamowieniu ODNOWIENIE WSPARCIA TECHNICZNEGO PRODUCENTA NA OPROGRAMOWANIE WIRTUALIZACYJNE VMWARE ORAZ NA OPROGRAMOWANIE DO WYKONYWANIA KOPII ZAPASOWYCH VEEAM
Numer referencyjny BDG.ZPB.072.7.2019
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje: 1. Przedłużenie wsparcia technicznego producenta oprogramowania wirtualizacyjnego VMware oraz oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych Veeam. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę poniższych części zamówienia: a. Część I – Przedłużenie wsparcia technicznego producenta oprogramowania wirtualizacyjnego VMware; b. Część II – Przedłużenie wsparcia technicznego producenta oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych Veeam. 3. Zamówienie jest finansowane w ramach projektu pn. Utworzenie Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego podpisany w dniu 27 kwietnia 2018 r. Porozumienia nr POPC.02.01.00-00-0090/18/-00 o dofinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa- E-administracja i otwarty rząd, Działania 2.1 Wysoka wydajność i jakość e-usług publicznych oraz Aneksu nr POPC.02.01.00-00-0090/18-01 z dnia 7 września 2018 r. 4. Wykonawca oznakuje wytworzoną przez siebie dokumentację zgodnie z zasadami realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych, określonymi w szczególności w "Wytycznych w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020", "Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 - dla umów podpisanych od 1 stycznia 2018 r." oraz "Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji", których aktualne wersje dostępne są na bieżąco ma Portalu Funduszy Europejskich (www.funduszeeuropejskie.gov.pl), oraz w porozumieniu z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego. Szczegółowe informacje zawarte w SIWZ
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Dla części I i II dostawa dokumentów potwierdzających przedłużenie wsparcia technicznego producenta oprogramowania nastąpi w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie dla części I i II zamówienia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie dla części I i II zamówienia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie dla części I i II zamówienia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wykluczy Wykonawców w sytuacji określonej w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 lub ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, w tym także w przypadku, gdy okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 lub ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp dotyczyć będą podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu powinien on złożyć następujące dokumenty: 1.1. Załączane do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodne ze wzorem określonym formularzem nr DP.1; 1.2. Składane na wezwanie Zamawiającego wystosowane na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualne na dzień złożenia niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń i dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze wskazane oświadczenia i dokumenty samodzielnie 2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa, na wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, dotyczący tego podmiotu aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: 3.1. żądanych przez Zamawiającego: dokumentów, o których mowa w ppkt. 1.2, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa w ppkt 3.1 lit. a) winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takich dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wymienione w pkt 1.1 i dokument wskazany w pkt 1.2 powinien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Oświadczenia wymagane dla potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinny być składane w formie oryginału. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia powinno być przedłożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty wskazane w części II SIWZ powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zakresie warunkow udzialu NIE DOTYCZY
Zakresie kryteriow selekcji NIE DOTYCZY
Wykaz potwierdzenie okolicznosci NIE DOTYCZY
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz OFERTA - formularz OF.0.; 2. Formularz cenowy - formularz nr OF.1.; 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe i ewentualne wyjaśnienia (należy wykorzystać formularz DP.2. załączony do SIWZ) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 4. Wraz z ofertą powinny być złożone: 4.1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 4.2. pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4.4. dowód wniesienia wadium, jeżeli wadium jest wymagane zgodnie z postanowieniami Warunków szczególnych SIWZ. W przypadku, gdy wymagane wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: część I postępowania: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100 ) część II postępowania: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000, jako tytuł przelewu wskazując: „wadium w postępowaniu nr BDG.ZPB.072.7.2019, część …….” 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy wskazany powyżej; 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 poz. 310). 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganej w postępowaniu wysokości, we wskazanej formie lub formach, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz – jeżeli jest wymagane – po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w § 1 Umowy możliwa jest: a. w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej dostarczenie Przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 ust. 4 Umowy – dopuszcza się możliwość zmiany terminu dostarczenia Przedmiotu umowy poprzez jego wydłużenie o czas odpowiadający czasowi występowania siły wyższej; na potrzeby Umowy Strony przyjmują, iż siłą wyższą jest zdarzenie zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, analizując i uwzględniając wszystkie okoliczności sprawy, jak również któremu nie można było zapobiec znanymi, normalnie stosowanymi sposobami; b. w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu umowy, dopuszczalna jest zmiana Umowy w zakresie dostosowującym ją do obowiązujących przepisów prawa; c. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego w oparciu o ustawę z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku, gdy zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę – w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy; d. w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania Umowy przez Wykonawcę – w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Przesunięcie terminów realizacji Umowy lub Usługi z powodu okoliczności, o których mowa w ust. 1 nastąpi o okres odpowiadający czasowi uniemożliwienia wykonywania Przedmiotu Zamówienia na skutek wystąpienia tych okoliczności. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany postanowień Umowy, Strony zobowiązują się do niezwłocznego, nie później niż 5 dni roboczych od dnia zaistnienia podstawy, wystąpienia z wnioskiem o zmianę w przedmiotowej Umowie. W sytuacji opisanej w ust. 1 lit c i d powyżej Wykonawca wraz z informacją przedstawi Zamawiającemu dokumenty wskazujące wpływ zmian na koszty wykonania Umowy lub Usługi. 4. Aneks dotyczący zmiany wysokości wynagrodzenia powinien zostać podpisany w terminie nie dłuższym niż 90 dni od dnia wystąpienia z wnioskiem o zmianę w zakresie wynagrodzenia. 5. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca którego oferta zostanie wybrana w częściach I i II zamówienia, zobowiązany będzie do ustanowienia na rzecz Zamawiającego, zabezpieczenia należytego wykonania Umowy i wniesienia zabezpieczenia najpóźniej przy podpisaniu umowy, na kwotę stanowiącą 10% ceny całkowitej podanej w ofercie, zgodnie z art. 148 ust. 1 ustawy Pzp, na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000. Warunki zwrotu zabezpieczenia zostały określone w Części IV SIWZ - (IPU). W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, gwarancja ta ma być, co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego i zabezpieczać pokrycie wszelkich roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, w tym kar umownych oraz roszczeń odszkodowawczych z tytułu szkody, jaką Zamawiający poniósł w związku z koniecznością powierzenia realizacji Umowy innemu Wykonawcy w razie rozwiązania Umowy lub odstąpienia od Umowy. Gwarancja nie będzie zawierała postanowień uzależniających wypłatę sumy gwarancyjnej od jakichkolwiek innych działań czy czynności Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy lub wystawcy gwarancji za wyjątkiem złożenia oświadczenia przez Zamawiającego w stosunku do wystawcy gwarancji z należytym potwierdzeniem autentyczności/tożsamości osoby podpisującej na oświadczeniu, a umocowanej do reprezentacji Zamawiającego. Przed złożeniem gwarancji Wykonawca uzyska od Zamawiającego akceptację jej treści, w szczególności w zakresie cech gwarancji określonych powyżej w niniejszym punkcie. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): (i) nazwę i adres Zamawiającego, (ii) oznaczenie (numer) postępowania.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przedłużenie wsparcia technicznego producenta oprogramowania wirtualizacyjnego VMware
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48213000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: część I postępowania: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100 ) 2. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do ustanowienia na rzecz Zamawiającego, zabezpieczenia należytego wykonania Umowy i wniesienia zabezpieczenia najpóźniej przy podpisaniu umowy, na kwotę stanowiącą 10% ceny całkowitej podanej w ofercie, zgodnie z art. 148 ust. 1 ustawy Pzp, na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000. 3. Dostawa dokumentów potwierdzających przedłużenie wsparcia technicznego producenta oprogramowania nastąpi w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedłużenie wsparcia technicznego producenta oprogramowania wirtualizacyjnego VMware na „do dnia 3 sierpnia 2020 r.” i obejmuje licencje, które zostały wskazane w SIWZ w tabeli wraz z ilością sztuk. 2. Numery kontraktów oprogramowania VMware, do których przypisane są odnowienia ww. subskrypcje: 42086263, 415496901, 478489117, 478689284, 478741297. 3. Aktualne wsparcie dla licencji wygaśnie: a) poz. 1-6 tabeli z dniem 3 sierpnia 2019 r.; b) poz. 7 tabeli z dniem 6 grudnia 2019 r.; c) poz. 8 tabeli z dniem 10 grudnia 2019 r.; d) poz. 9 tabeli z dniem 11 grudnia 2019 r.. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni Zamawiającemu usługę wsparcia technicznego VMware Basic Support posiadającą co najmniej: e) prawo do bezpłatnej aktualizacji oprogramowania (nowych wersji, wydań, poprawek) oraz możliwości ich pobierania za pośrednictwem sieci Internet, f) możliwość zgłaszania błędów bezpośrednio do producenta oprogramowania, g) dostęp do witryny internetowej producenta oprogramowania zawierającej informacje na temat posiadanych produktów, kluczy licencyjnych oraz wsparcia technicznego będącego przedmiotem postępowania, h) dostęp do VMware forum dyskusyjnego oraz bazy wiedzy na stronie producenta.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przedłużenie wsparcia technicznego producenta oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych Veeam
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48710000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: część II postępowania: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) 2. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do ustanowienia na rzecz Zamawiającego, zabezpieczenia należytego wykonania Umowy i wniesienia zabezpieczenia najpóźniej przy podpisaniu umowy, na kwotę stanowiącą 10% ceny całkowitej podanej w ofercie, zgodnie z art. 148 ust. 1 ustawy Pzp, na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000. 3. Dostawa dokumentów potwierdzających przedłużenie wsparcia technicznego producenta oprogramowania nastąpi w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedłużenie wsparcia technicznego producenta oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych Veeam do „dnia 7 sierpnia 2020 r.” .” i obejmuje licencje, które zostały wskazane w SIWZ w tabeli wraz z ilością sztuk. 2. Numer kontraktów oprogramowania Veeam, do którego przypisane są odnowienia ww. subskrypcji: 01592057, 01711072, 01729438. 3. Aktualne wsparcie: dla licencji wygaśnie: a) poz. 1 tabeli z dniem 7 sierpnia 2019 r.; b) poz. 2 tabeli z dniem 3 grudnia 2019 r.; c) poz. 3 tabeli z dniem 20 grudnia 2019 r. 4. W ramach realizacji przedmiotu Umowy Wykonawca zapewni Zamawiającemu usługę wsparcia technicznego Veeam Basic Maintenance posiadającą co najmniej: a) prawo do bezpłatnej aktualizacji oprogramowania (nowych wersji, wydań, poprawek) oraz możliwości ich pobierania za pośrednictwem sieci Internet, b) możliwość zgłaszania błędów bezpośrednio do producenta oprogramowania, c) dostęp do witryny internetowej producenta oprogramowania zawierającej informacje na temat posiadanych produktów, kluczy licencyjnych oraz wsparcia technicznego będącego przedmiotem postępowania.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dostawa dokumentów
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)