Sukcesywne opakowań jednorazowych dla potrzeb bufetu i bistro oraz kubków jednorazowych dla pacjentów Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach

Data publikacji 2019-07-12
Data zakończenia 2019-07-22 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573199-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392221005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy opakowań jednorazowych dla potrzeb bufetu i bistro oraz kubków jednorazowych dla pacjentów Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 odrębne zadania, tj.:
Zadanie nr 1 Opakowania jednorazowe dla potrzeb bufetu i bistro
Zadanie nr 2 Kubki jednorazowe dla potrzeb pacjentów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2.1-2.2 do SIWZ, tj. „Specyfikacje asortymentowo-cenowe”.
4. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
dot. zadania nr 1
 dla pozycji asortymentowych nr 1-32 „Specyfikacji asortymentowo-cenowej” stanowiącej załącznik nr 2.1 do SIWZ Zamawiający wymaga dopuszczenia opakowań jednorazowych do kontaktu z żywnością, zgodnie z art. 16 Rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Materiałom i wyrobom przeznaczonym do kontaktów z żywnością musi towarzyszyć deklaracja zgodności stwierdzająca, że są one zgodne z przepisami Unii Europejskiej mającymi do nich zastosowanie, w tym przepisami szczegółowymi, tym samym dla ww. pozycji asortymentowych Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał deklarację i oznakowanie produktu, że jest on bezpieczny dla konsumentów i środowiska,
 dla pozycji asortymentowych nr 1-7, 9-26 oraz 29-32 „Specyfikacji asortymentowo-cenowej” Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał atest wg normy europejskiej EN13432.
dot. zadania nr 2
 oferowane produkty muszą być wykonane z bezpiecznego dla żywności polipropylenu.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie ”lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego asortymentu zgodnych z opisem zawartym w „Specyfikacjach asortymentowo-cenowych” dla poszczególnych wskazanych poniżej pozycji:
dot. zadania nr 1:
poz. 4 - Pojemnik papierowy z wieczkiem o pojemności 470ml, typu Kraft lub równoważny, biodegradowalny, lekki i mocny. Do serwowania gorących zup, zachowujący odpowiedni smak, zapach i temperaturę potrawy. Jako produkt równoważny Zamawiający rozumie pojemnik spełniający wymagania opisane powyżej. Wymagana ilość minimum 2 szt.
poz. 12 - Zestaw obiadowy: widelec + nóż + serwetka – produkt biodegradowalny, szczelnie zapakowany w przezroczystą folię. Widelec drewniany z 4 ząbkami. Nóż drewniany, ząbkowany. Serwetka gastronomiczna, biała, składana. Zestaw wytrzymały na wysokie temperatury. Wymagana ilość minimum 2 zestawy.
poz. 15 - Kubek typu Enjoy IMPRESSO lub równoważny + wieczko. Kubek papierowy z podwójną ścianką z tłoczeniem, o pojemności 200ml, przeznaczony do podawania kawy i herbaty, mix kolorów. Odporny na uszkodzenia, utrzymujący temperaturę gorących napoi. Kubek biodegradowalny. Wieczko wykonane z tworzywa sztucznego, w kolorze białym, z otworem do picia, szczelnie domykające kubek. Jako produkt równoważny Zamawiający rozumie kubek spełniający wymagania opisane powyżej. Wymagana ilość minimum 2 szt.
poz. 30 - Miska okrągła biała lub zdobiona na zupę typu: Chinet lub równoważna, o pojemności 400ml, sztywna, wykonana z dobrej jakości papieru lub masy celulozowej, estetyczna, sztywna, utrzymująca prawidłową temperaturę podawanych potraw, produkt biodegradowalny. Jako produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt spełniający wymagania opisane powyżej. Wymagana ilość minimum 2 szt.
poz. 31
Talerz okrągły obiadowy biały lub zdobiony typu: Chinet lub równoważny, o średnicy 24cm, sztywny, wykonany z dobrej jakości papieru lub masy celulozowej, estetyczny, sztywny, utrzymujący prawidłową temperaturę podawanych potraw, produkt biodegradowalny
Jako produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt spełniający wymagania opisane powyżej. minimum 2 szt.

Próbki oferowanego asortymentu należy dostarczyć do upływu terminu składania ofert, do:
Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie, Oddział w Gliwicach,
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice
Magazyn Działu Żywienia

Próbki należy przekazać Zamawiającemu nieodpłatnie. Produkty powinny zostać opisane w sposób umożliwiający identyfikację zarówno produktu (poprzez wskazanie nazwy handlowej/producenta na etykiecie) jak i Wykonawcy składającego ofertę w postępowaniu.
Złożone próbki podlegać będą ocenie jakościowej, zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ (tym samym złożone próbki nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp).
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wymaganych próbek, złożona przez niego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) Pzp.

10. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ.


V. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy licząc od daty wskazanej przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający przewiduje rozpoczęcie realizacji dostaw niezwłocznie po zakończeniu niniejszego postępowania.

Natomiast dostawy cząstkowe Wykonawca zobowiązany jest realizować wg potrzeb Zamawiającego określonych w „Specyfikacjach asortymentowych”, na podstawie składanego każdorazowo zamówienia ilościowo-asortymentowego w terminie:
- w zakresie zadania nr 1 - do 2 dni roboczych od przesłania wzmiankowanego zamówienia Zamawiającego,
- w zakresie zadania nr 3 - do 3 dni roboczych od przesłania wzmiankowanego zamówienia Zamawiającego,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a0274b8-b3fd-4e24-aeb5-a64d7c013754
Biuletyn 573199-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2789171, 2789172, 2789193,
Zamawiajacy fax 032 2789197, 2789198
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl
Adres strony url www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.io.gliwice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pokój nr 134
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne opakowań jednorazowych dla potrzeb bufetu i bistro oraz kubków jednorazowych dla pacjentów Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny DO/DZ-381-1-117/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy opakowań jednorazowych dla potrzeb bufetu i bistro oraz kubków jednorazowych dla pacjentów Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 odrębne zadania, tj.: Zadanie nr 1 Opakowania jednorazowe dla potrzeb bufetu i bistro Zadanie nr 2 Kubki jednorazowe dla potrzeb pacjentów 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2.1-2.2 do SIWZ, tj. „Specyfikacje asortymentowo-cenowe”. 4. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: dot. zadania nr 1  dla pozycji asortymentowych nr 1-32 „Specyfikacji asortymentowo-cenowej” stanowiącej załącznik nr 2.1 do SIWZ Zamawiający wymaga dopuszczenia opakowań jednorazowych do kontaktu z żywnością, zgodnie z art. 16 Rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Materiałom i wyrobom przeznaczonym do kontaktów z żywnością musi towarzyszyć deklaracja zgodności stwierdzająca, że są one zgodne z przepisami Unii Europejskiej mającymi do nich zastosowanie, w tym przepisami szczegółowymi, tym samym dla ww. pozycji asortymentowych Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał deklarację i oznakowanie produktu, że jest on bezpieczny dla konsumentów i środowiska,  dla pozycji asortymentowych nr 1-7, 9-26 oraz 29-32 „Specyfikacji asortymentowo-cenowej” Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał atest wg normy europejskiej EN13432. dot. zadania nr 2  oferowane produkty muszą być wykonane z bezpiecznego dla żywności polipropylenu. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie ”lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego asortymentu zgodnych z opisem zawartym w „Specyfikacjach asortymentowo-cenowych” dla poszczególnych wskazanych poniżej pozycji: dot. zadania nr 1: poz. 4 - Pojemnik papierowy z wieczkiem o pojemności 470ml, typu Kraft lub równoważny, biodegradowalny, lekki i mocny. Do serwowania gorących zup, zachowujący odpowiedni smak, zapach i temperaturę potrawy. Jako produkt równoważny Zamawiający rozumie pojemnik spełniający wymagania opisane powyżej. Wymagana ilość minimum 2 szt. poz. 12 - Zestaw obiadowy: widelec + nóż + serwetka – produkt biodegradowalny, szczelnie zapakowany w przezroczystą folię. Widelec drewniany z 4 ząbkami. Nóż drewniany, ząbkowany. Serwetka gastronomiczna, biała, składana. Zestaw wytrzymały na wysokie temperatury. Wymagana ilość minimum 2 zestawy. poz. 15 - Kubek typu Enjoy IMPRESSO lub równoważny + wieczko. Kubek papierowy z podwójną ścianką z tłoczeniem, o pojemności 200ml, przeznaczony do podawania kawy i herbaty, mix kolorów. Odporny na uszkodzenia, utrzymujący temperaturę gorących napoi. Kubek biodegradowalny. Wieczko wykonane z tworzywa sztucznego, w kolorze białym, z otworem do picia, szczelnie domykające kubek. Jako produkt równoważny Zamawiający rozumie kubek spełniający wymagania opisane powyżej. Wymagana ilość minimum 2 szt. poz. 30 - Miska okrągła biała lub zdobiona na zupę typu: Chinet lub równoważna, o pojemności 400ml, sztywna, wykonana z dobrej jakości papieru lub masy celulozowej, estetyczna, sztywna, utrzymująca prawidłową temperaturę podawanych potraw, produkt biodegradowalny. Jako produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt spełniający wymagania opisane powyżej. Wymagana ilość minimum 2 szt. poz. 31 Talerz okrągły obiadowy biały lub zdobiony typu: Chinet lub równoważny, o średnicy 24cm, sztywny, wykonany z dobrej jakości papieru lub masy celulozowej, estetyczny, sztywny, utrzymujący prawidłową temperaturę podawanych potraw, produkt biodegradowalny Jako produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt spełniający wymagania opisane powyżej. minimum 2 szt. Próbki oferowanego asortymentu należy dostarczyć do upływu terminu składania ofert, do: Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie, Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice Magazyn Działu Żywienia Próbki należy przekazać Zamawiającemu nieodpłatnie. Produkty powinny zostać opisane w sposób umożliwiający identyfikację zarówno produktu (poprzez wskazanie nazwy handlowej/producenta na etykiecie) jak i Wykonawcy składającego ofertę w postępowaniu. Złożone próbki podlegać będą ocenie jakościowej, zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ (tym samym złożone próbki nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp). W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wymaganych próbek, złożona przez niego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) Pzp. 10. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ. V. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy licząc od daty wskazanej przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający przewiduje rozpoczęcie realizacji dostaw niezwłocznie po zakończeniu niniejszego postępowania. Natomiast dostawy cząstkowe Wykonawca zobowiązany jest realizować wg potrzeb Zamawiającego określonych w „Specyfikacjach asortymentowych”, na podstawie składanego każdorazowo zamówienia ilościowo-asortymentowego w terminie: - w zakresie zadania nr 1 - do 2 dni roboczych od przesłania wzmiankowanego zamówienia Zamawiającego, - w zakresie zadania nr 3 - do 3 dni roboczych od przesłania wzmiankowanego zamówienia Zamawiającego,
Cpv glowny przedmiot 39222100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) „Specyfikacja asortymentowo-cenowe” – załącznik nr 2.1-2.2 do SIWZ – odpowiednio do zakresu składanej oferty, 3) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) próbki oferowanego asortymentu, zgodnie z treścią rozdziału IV ust. 10 SIWZ – dotyczy zadania nr 1, 5) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z §9 Wzoru umowy dla zadania nr 1 oraz §8 Wzoru umowy dla zadania nr 2, tj. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszej umowy z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej. 2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany w treści niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) zmiany wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego asortymentu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, 3) zmiany nazewnictwa asortymentu lub numeru katalogowego asortymentu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, 4) zaprzestania produkcji asortymentu przez producenta i wprowadzenia nowego, analogicznego do asortymentu wycofanego z rynku, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny produktu wycofanego, 5) zmiany producenta, i dostarczania asortymentu produkowanego przez innego producenta przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, będącego asortymentem analogicznym do objętego zamówieniem, w przypadku gdy Wykonawca nie jest jednocześnie producentem dostarczanych produktów, a zmiana producenta będzie spowodowana przez: a) zakończenie lub zawieszenie prowadzonej przez producenta działalności gospodarczej, b) zakończenie współpracy pomiędzy Wykonawcą a producentem, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca. 3. Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie za wyjątkiem określonych w ust. 2 pkt 1) powyżej wymagają każdorazowo formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiana określona w ust. 2 pkt 1) powyżej obowiązuje z datą jej wprowadzenia w życie na podstawie odrębnych przepisów. 5. Aneksy do niniejszej umowy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony.
IV 4 4 data 2019-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki ofertę należy złożyć w języku polskim pod rygorem nieważności
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: - w zakresie zadania nr 1: cena 50% - jakość 50%, - w zakresie zadania nr 2: cena 100%
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)