GuidZP400 |
40154f98-30a7-44fe-9dd5-2b81cce6fb48
|
Biuletyn |
572874-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi
|
Regon |
24090935100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Elizy Orzeszkowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-253
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 265 26 53
|
Zamawiajacy fax |
032 363 26 53
|
Zamawiajacy email |
sekretariat-mzgk@mzgk.czeladz.pl
|
Adres strony url |
www.mzgk.czeladz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 – oś priorytetowa: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych dla poddziałania: 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych – ZIT
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mzgk.czeladz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mzgk.czeladz.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi”
|
Numer referencyjny |
ZP/17/D/MZGK/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego w projekcie „Centrum Usług społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi”. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) dostawę i rozładunek mebli oraz ustawienie ich we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45)
b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia
2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble:
a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów
b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi
d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w Załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E do SIWZ określających szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia.
3. Dostarczone meble powinny być objęte minimum 24-miesięczną gwarancją jakości, a w przypadku foteli wydłużoną minimum 36-miesięczną gwarancją na teleskopy. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Strony, bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Końcowego.
4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w ust. 1 i 2.
5. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli , a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego
6. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach
7. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
8. Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r.
9. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część A – zgodnie z „Załącznikiem nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część A”
Część B – zgodnie z „Załącznikiem nr 1B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część B”
Część C – zgodnie z „Załącznikiem nr 1C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część C”
Część D – zgodnie z „Załącznikiem nr 1D do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część D”
Część E – zgodnie z „Załącznikiem nr 1E do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część E”
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
„Załączniku nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część A”
„Załączniku nr 1B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część B”
„Załączniku nr 1C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część C”
„Załączniku nr 1D do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część D”
„Załączniku nr 1E do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część E”
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-09-16T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716),
5) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art.144 ust.1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy zamawiającego lub wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umowy na podstawie wykazu cen jednostkowych wyposażenia meblowego zawartych w formularzu ofertowym stanowiącym integralną część umowy,
2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest to spowodowane działaniem sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania sił wyższych. Siła wyższa, o której mowa wyżej jest to zdarzenie niezależne od stron, nie stanowiące ich problemów organizacyjnych, którego strona umowy nie mogła przewidzieć, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w częściach lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy,
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowanego wystąpieniem okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należnej staranności, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy,
4) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wydłużenia terminu zakończenia robót budowlanych w ramach zadania „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi”,
2. Wprowadzone zmiany postanowień niniejszej umowy nie mogą wprowadzać warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach przeprowadzonej procedury o udzielenie zamówienia umożliwiłyby wybór innej oferty niż ta, która została wybrana.
3. W przedstawionych w ust. 1 pkt 2), 3), 4) przypadkach strony ustalają nowy termin realizacji zamówienia, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie równy okresowi przerw lub przestoju lub przesunięcia terminu zakończenia robót budowlanych. Dodatkowo przyczyna i okres przesunięcia terminu będzie musiał być zaakceptowany przez Zamawiającego i szczegółowo uzasadniony.
4. Dopuszcza się możliwość podwyższenia lub obniżenia wynagrodzenia w przypadku mającej wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Wynagrodzenie zostanie odpowiednio obniżone lub podwyższone o wartość o jaką ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT.
5. W razie wystąpienia okoliczności opisanych w ust. 4 każda ze Stron uprawniona będzie do żądania odpowiedniej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Żądanie zostanie sporządzone w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem oraz precyzyjnym wyliczeniem wskazującym wpływ zmiany na koszty wykonania usług będących przedmiotem niniejszej umowy. W przypadku akceptacji żądania przez drugą stronę, zwaloryzowane wynagrodzenie będzie obowiązywać od dnia doręczenia żądania.
6. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-07-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia - WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI - zaznaczono, iż zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wskazuje, iż z uwagi fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu to nie żąda również złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda natomiast oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi” – część A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
I. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) dostawę, rozładunek oraz wyregulowanie i ustawienie mebli we wskazanych pomieszczeniach
w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45)
b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia
2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble:
a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi,
w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie
z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów
b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym
w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi
d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w pkt. III Szczegółowy opis techniczny
3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie 1 i 2
4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego
5. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach
6. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego
II. Termin wykonania zamówienia
Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z „Załącznikiem nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część A”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi” - część B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
I. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) dostawę, rozładunek oraz wyregulowanie i ustawienie mebli we wskazanych pomieszczeniach
w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45)
b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia
2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble:
a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi,
w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie
z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów
b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym
w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi
d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w pkt. III Szczegółowy opis techniczny
3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie 1 i 2
4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego
5. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach
6. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego
II. Termin wykonania zamówienia
Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z „Załącznikiem nr 1B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część B”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi” - część C
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39156000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
I. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) dostawę, rozładunek oraz wyregulowanie i ustawienie mebli we wskazanych pomieszczeniach
w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45)
b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia
2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble:
a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi,
w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie
z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów
b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym
w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi
d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w pkt. III Szczegółowy opis techniczny
3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie 1 i 2
4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego
5. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach
6. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego
II. Termin wykonania zamówienia
Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z „Załącznikiem nr 1C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część C”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi” - część D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
I. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) dostawę, rozładunek oraz wyregulowanie i ustawienie mebli we wskazanych pomieszczeniach
w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45)
b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia
2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble:
a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi,
w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie
z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów
b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym
w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi
d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w pkt. III Szczegółowy opis techniczny
3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie 1 i 2
4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego
5. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach
6. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego
II. Termin wykonania zamówienia
Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z „Załącznikiem nr 1D do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część D”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi” - część E
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
I. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) dostawę, rozładunek oraz wyregulowanie i ustawienie mebli we wskazanych pomieszczeniach
w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45)
b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia
2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble:
a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi,
w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie
z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów
b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym
w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi
d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w pkt. III Szczegółowy opis techniczny
3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie 1 i 2
4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego
5. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach
6. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego
II. Termin wykonania zamówienia
Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z „Załącznikiem nr 1E do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część E”
|
| |