Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi”

Data publikacji 2019-07-12
Data zakończenia 2019-07-23 00:00:00
Instytucja Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi
Miejscowość Czeladź
Województwo śląskie
Branża
  • Regały biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble recepcyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572874-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 391413005, 391560000, 391410002, 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego w projekcie „Centrum Usług społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi”. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) dostawę i rozładunek mebli oraz ustawienie ich we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45)
b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia
2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble:
a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów
b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi
d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w Załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E do SIWZ określających szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia.
3. Dostarczone meble powinny być objęte minimum 24-miesięczną gwarancją jakości, a w przypadku foteli wydłużoną minimum 36-miesięczną gwarancją na teleskopy. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Strony, bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Końcowego.
4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w ust. 1 i 2.
5. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli , a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego
6. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach
7. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
8. Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r.
9. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część A – zgodnie z „Załącznikiem nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część A”
Część B – zgodnie z „Załącznikiem nr 1B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część B”
Część C – zgodnie z „Załącznikiem nr 1C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część C”
Część D – zgodnie z „Załącznikiem nr 1D do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część D”
Część E – zgodnie z „Załącznikiem nr 1E do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część E”
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
„Załączniku nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część A”
„Załączniku nr 1B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część B”
„Załączniku nr 1C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część C”
„Załączniku nr 1D do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część D”
„Załączniku nr 1E do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część E”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 40154f98-30a7-44fe-9dd5-2b81cce6fb48
Biuletyn 572874-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi
Regon 24090935100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Elizy Orzeszkowej
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Czeladź
Zamawiajacy kod pocztowy 41-253
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 265 26 53
Zamawiajacy fax 032 363 26 53
Zamawiajacy email sekretariat-mzgk@mzgk.czeladz.pl
Adres strony url www.mzgk.czeladz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 – oś priorytetowa: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych dla poddziałania: 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych – ZIT
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mzgk.czeladz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mzgk.czeladz.pl
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi”
Numer referencyjny ZP/17/D/MZGK/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego w projekcie „Centrum Usług społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi”. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę i rozładunek mebli oraz ustawienie ich we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45) b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble: a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w Załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E do SIWZ określających szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia. 3. Dostarczone meble powinny być objęte minimum 24-miesięczną gwarancją jakości, a w przypadku foteli wydłużoną minimum 36-miesięczną gwarancją na teleskopy. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Strony, bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Końcowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w ust. 1 i 2. 5. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli , a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego 6. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach 7. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 8. Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r. 9. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część A – zgodnie z „Załącznikiem nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część A” Część B – zgodnie z „Załącznikiem nr 1B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część B” Część C – zgodnie z „Załącznikiem nr 1C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część C” Część D – zgodnie z „Załącznikiem nr 1D do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część D” Część E – zgodnie z „Załącznikiem nr 1E do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część E” 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: „Załączniku nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część A” „Załączniku nr 1B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część B” „Załączniku nr 1C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część C” „Załączniku nr 1D do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część D” „Załączniku nr 1E do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część E”
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716), 5) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art.144 ust.1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy zamawiającego lub wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umowy na podstawie wykazu cen jednostkowych wyposażenia meblowego zawartych w formularzu ofertowym stanowiącym integralną część umowy, 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest to spowodowane działaniem sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania sił wyższych. Siła wyższa, o której mowa wyżej jest to zdarzenie niezależne od stron, nie stanowiące ich problemów organizacyjnych, którego strona umowy nie mogła przewidzieć, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w częściach lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy, 3) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowanego wystąpieniem okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należnej staranności, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy, 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wydłużenia terminu zakończenia robót budowlanych w ramach zadania „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi”, 2. Wprowadzone zmiany postanowień niniejszej umowy nie mogą wprowadzać warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach przeprowadzonej procedury o udzielenie zamówienia umożliwiłyby wybór innej oferty niż ta, która została wybrana. 3. W przedstawionych w ust. 1 pkt 2), 3), 4) przypadkach strony ustalają nowy termin realizacji zamówienia, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie równy okresowi przerw lub przestoju lub przesunięcia terminu zakończenia robót budowlanych. Dodatkowo przyczyna i okres przesunięcia terminu będzie musiał być zaakceptowany przez Zamawiającego i szczegółowo uzasadniony. 4. Dopuszcza się możliwość podwyższenia lub obniżenia wynagrodzenia w przypadku mającej wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Wynagrodzenie zostanie odpowiednio obniżone lub podwyższone o wartość o jaką ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT. 5. W razie wystąpienia okoliczności opisanych w ust. 4 każda ze Stron uprawniona będzie do żądania odpowiedniej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Żądanie zostanie sporządzone w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem oraz precyzyjnym wyliczeniem wskazującym wpływ zmiany na koszty wykonania usług będących przedmiotem niniejszej umowy. W przypadku akceptacji żądania przez drugą stronę, zwaloryzowane wynagrodzenie będzie obowiązywać od dnia doręczenia żądania. 6. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia - WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI - zaznaczono, iż zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wskazuje, iż z uwagi fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu to nie żąda również złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda natomiast oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi” – część A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis I. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę, rozładunek oraz wyregulowanie i ustawienie mebli we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45) b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble: a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w pkt. III Szczegółowy opis techniczny 3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie 1 i 2 4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach 6. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego II. Termin wykonania zamówienia Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z „Załącznikiem nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część A”
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi” - część B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis I. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę, rozładunek oraz wyregulowanie i ustawienie mebli we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45) b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble: a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w pkt. III Szczegółowy opis techniczny 3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie 1 i 2 4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach 6. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego II. Termin wykonania zamówienia Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z „Załącznikiem nr 1B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część B”
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi” - część C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39156000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis I. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę, rozładunek oraz wyregulowanie i ustawienie mebli we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45) b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble: a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w pkt. III Szczegółowy opis techniczny 3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie 1 i 2 4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach 6. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego II. Termin wykonania zamówienia Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z „Załącznikiem nr 1C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część C”
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi” - część D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis I. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę, rozładunek oraz wyregulowanie i ustawienie mebli we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45) b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble: a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w pkt. III Szczegółowy opis techniczny 3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie 1 i 2 4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach 6. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego II. Termin wykonania zamówienia Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z „Załącznikiem nr 1D do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część D”
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi” - część E
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis I. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę, rozładunek oraz wyregulowanie i ustawienie mebli we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45) b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble: a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w pkt. III Szczegółowy opis techniczny 3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie 1 i 2 4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach 6. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego II. Termin wykonania zamówienia Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z „Załącznikiem nr 1E do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część E”
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)