GuidZP400 |
7d572ca7-eda5-4026-b3a1-1f38c808344a
|
Biuletyn |
573387-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
|
Regon |
89031444000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sokołowsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-351
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
748 458 240
|
Zamawiajacy fax |
748 458 237
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://sanatoria-dolnoslaskie.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://sanatoria-dolnoslaskie.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa świeżych wędlin i mięsa do jednostek Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o.”
|
Numer referencyjny |
ZP/48/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa świeżych wędlin i mięsa do jednostek Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt, zgodnie z wykazem asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 4 dla zadania nr 01, 02, 03, 04 i 05 do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-07-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który
dysponuje przynajmniej jednym samochodem typu Chłodnio/mroźnia dopuszczonym do
przewozu żywności spełniający wymogi obowiązującego prawa - wg wzoru załącznik nr 7
do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
g) Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający, wezwie Wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie
aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy: 1) w zakresie kompetencji lub
uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów – nie dotyczy 2) w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej – nie dotyczy
3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga, aby
Wykonawca wykazał, że posiada środek transportu, który jest zgodny z wymaganiami
SIWZ (min. 1 środek transportu przeznaczony i uprawniony do transportu żywności,
spełniający wymogi prawa - wg wzoru załącznik nr 7 do SIWZ 4) W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od
Wykonawcy następujących dokumentów, tj.: 4.1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub
z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - nie dotyczy Wykonawców w
przypadku określonym w art. 26 ust. 6 uPzp.; 4.2) zaświadczenia właściwej terenowej
jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie
spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.4)
oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może
złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z
innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu -
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust.
1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 Ustawy, albo od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy [informacja z otwarcia ofert], przekaże
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia,
Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia
zawiera załącznik nr 2a do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz
oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp
do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1.1)
zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 1.2) sposób wykorzystania
zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia
publicznego, 1.3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
publicznego, 1.4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu
do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane
zdolności dotyczą. 2) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, złożenia
oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości:
dla Zadania nr 01: 1.000,00 zł
dla Zadania nr 02: 1.000,00 zł
dla Zadania nr 03: 1.000,00 zł
dla Zadania nr 04: 1.000,00 zł
dla Zadania nr 05: 1.000,00 zł
2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – 50 1090 2314 0000 0001 0048 5026 z zaznaczeniem na przelewie:
Nr ZP / 48 / 2019 pn.: „Dostawa świeżych wędlin i mięsa do jednostek
Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o. – Zadanie nr …..*”
(* w miejsce wykropkowane należy wpisać nr Zadania, na które Wykonawca wpłaca wadium)
3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć
w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty).
5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy.
Art. 46 ust. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Art. 46 ust. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione
w sposób nieprawidłowy.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
2. W przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy, w szczególności zmiany stawek podatku VAT, od dnia obowiązywania nowej stawki do cen netto objętych umową doliczany będzie podatek VAT według zmienionej stawki.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) zmiany parametrów oleju na parametry nie gorsze i cenie nie wyższą w przypadkach korzystnych dla Zamawiającego, np. ze względu na postęp technologiczny i zastosowanie rozwiązań nowszych, o zwiększonej funkcjonalności.
b) zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na organizacyjną działalność spółki lub inne nie dające się przewidzieć przyczyny o charakterze obiektywnym, bądź dające się przypisać Zamawiającemu.
c) podwykonawców, pod warunkiem że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
d) ceny towaru brutto, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących stawek podatku VAT
e) zmiany miejsca dostawy oleju opałowego.
a) Sposobu rozliczania w zakresie np. sposobu wystawiania faktur VAT za wykonane dostawy.
b) zgodne z regulacją art. 144 u Pzp:
- zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame , tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania.
|
IV 4 4 data |
2019-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 01 - Dostawa świeżych wędlin i mięsa do Dolnośląskiego Ośrodka Opieki Międzypokoleniowej w Sokołowsku „Biały Orzeł” Sokołowsko ul. Parkowa 5, 58-351 Sokołowsko
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 01 - Dostawa świeżych wędlin i mięsa do Dolnośląskiego Ośrodka Opieki Międzypokoleniowej w Sokołowsku „Biały Orzeł” Sokołowsko ul. Parkowa 5, 58-351 Sokołowsko zgodnie z załącznikiem nr 4 - formularz ofertowo - cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 02 - Dostawa świeżych wędlin i mięsa do Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc, Rościszów 11, 58-250 Pieszyce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 02 - Dostawa świeżych wędlin i mięsa do Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc, Rościszów 11, 58-250 Pieszyce zgodnie z załącznikiem nr 4 - formularz ofertowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 03 - Dostawa świeżych wędlin i mięsa do Szpitala Rehabilitacyjno Hematologicznego dla Dzieci "ORLIK", ul. Bukowina 1, 57-350 Kudowa-Zdrój
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 03 - Dostawa świeżych wędlin i mięsa do Szpitala Rehabilitacyjno Hematologicznego dla Dzieci "ORLIK", ul. Bukowina 1, 57-350 Kudowa-Zdrój zgodnie z załącznikiem nr 4 - formularz ofertowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 04 - Dostawa świeżych wędlin i mięsa do Sanatorium Uzdrowiskowego "ZIMOWIT”, ul. Chopina 3, 57-340 Duszniki-Zdrój
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 04 - Dostawa świeżych wędlin i mięsa do Sanatorium Uzdrowiskowego "ZIMOWIT”, ul. Chopina 3, 57-340 Duszniki-Zdrój zgodnie z załącznikiem nr 4 - formularz ofertowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 05 - Dostawa świeżych wędlin i mięsa do Sanatorium Uzdrowiskowe „Azalia” ul. Ofiar Katynia 3-5, 58-310 Szczawno Zdrój
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 05 - Dostawa świeżych wędlin i mięsa do Sanatorium Uzdrowiskowe „Azalia” ul. Ofiar Katynia 3-5, 58-310 Szczawno Zdrój zgodnie z załącznikiem nr 4 - formularz ofertowo-cenowy
|
| |