Dostawy rękawic jednorazowego użytku z podziałem na 10 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi

Data publikacji 2019-07-12
Data zakończenia 2019-07-22 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573102-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy rękawic jednorazowego użytku z podziałem na 10 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
1. Rękawice lateksowe, rękawice z winylu, niesterylne
2. Rękawice nitrylowe, niesterylne
3. Rękawice foliowe, niesterylne
4. Rękawice nitrylowe, niesterylne
5. Rękawice do przygotowywania i podawania cytostatyków
6. Rękawice chirurgiczne lateksowe do zabiegów o zwiększonym ryzyku uszkodzenia
7. Rękawice chirurgiczne poliizoprenowe, sterylne
8. Rękawice chirurgiczne sterylne naturalny lateks
9. Rękawice chirurgiczne poliizoprenowe, sterylne , pozbawione akceleratorów
10. Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe do zabiegów chirurgicznych ze zwiększonym ryzykiem skażenia
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 11 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b2f39a7-a5f4-4140-8fed-5661121a1f77
Biuletyn 573102-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Regon 47165836000000
Zamawiajacy adres ulica Wólczańska
Zamawiajacy adres numer domu 191
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-531
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 371 322,
Zamawiajacy fax 426 371 322
Zamawiajacy email zampub@pirogow.pl,
Adres strony url https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195. Dział Zamówień Publicznych budynek główny Szpitala, I piętro.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy rękawic jednorazowego użytku z podziałem na 10 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
Numer referencyjny ZP/48/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy rękawic jednorazowego użytku z podziałem na 10 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia 1. Rękawice lateksowe, rękawice z winylu, niesterylne 2. Rękawice nitrylowe, niesterylne 3. Rękawice foliowe, niesterylne 4. Rękawice nitrylowe, niesterylne 5. Rękawice do przygotowywania i podawania cytostatyków 6. Rękawice chirurgiczne lateksowe do zabiegów o zwiększonym ryzyku uszkodzenia 7. Rękawice chirurgiczne poliizoprenowe, sterylne 8. Rękawice chirurgiczne sterylne naturalny lateks 9. Rękawice chirurgiczne poliizoprenowe, sterylne , pozbawione akceleratorów 10. Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe do zabiegów chirurgicznych ze zwiększonym ryzykiem skażenia 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 11 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) i 3) PZP, tj.: 6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 6.3.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z:  Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175.) – dotyczy pakietu 1 - 10,  Normą EN 455 (1, 2, 3, 4) – dotyczy pakietu 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10.  Normą EN 420 – dotyczy pakietu 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Normą EN 374 – dotyczy pakietu 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9  Normą EN 374 - 3 – dotyczy pakietu 10  Normą EN 374 - 5 – dotyczy pakietu 10  normą EN 374 (1, 2, 3) – dotyczy pakietu 1, 5  normą EN 16523-1 – dotyczy pakietu 10  Normą EN 388 – dotyczy pakietu 6, 7, 8, 9  Normą ASTM F-1671 – dotyczy pakietu 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10  Normą ASTM D 6978 – dotyczy pakietu 5 poz. 1, wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 15 do SIWZ, W przypadku, gdy oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona w Pakiecie 1 – 10 może ww. oświadczenie złożyć w jednym egzemplarzu 6.3.1.2. Materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych etc.) w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla poszczególnych Pakietów) oferowanych produktów i ich opakowań handlowych (np. wymagane oznaczenia, wymiary, numery katalogowe / produktowe itp., nazwy). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji, wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym, dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów – dotyczy Pakietu 1 – 10 6.3.1.3. Kserokopie certyfikatów lub inne dokumenty potwierdzające zgodność asortymentu z wymaganymi normami – dotyczy Pakietów 1-10
Inne dokumenty niewymienione 10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczone w sytuacji okoliczności nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy takich jak: 1.1. obniżenie ceny jednostkowej netto towaru, 1.2. wycofanie asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych właściwościach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.3. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych właściwościach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.4. zmiana nazwy handlowej lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, w przypadku wprowadzenia do sprzedaży przez producenta produktu zmodyfikowanego/udoskonalonego, albo gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn lezących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, 1.5. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy. 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu Dostawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o zmianę umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za okresem wypowiedzenia określonym §3 ust. 3 umowy.
IV 4 4 data 2019-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)