GuidZP400 |
0b2f39a7-a5f4-4140-8fed-5661121a1f77
|
Biuletyn |
573102-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
|
Regon |
47165836000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wólczańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
191
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-531
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 371 322,
|
Zamawiajacy fax |
426 371 322
|
Zamawiajacy email |
zampub@pirogow.pl,
|
Adres strony url |
https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195. Dział Zamówień Publicznych budynek główny Szpitala, I piętro.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy rękawic jednorazowego użytku z podziałem na 10 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
|
Numer referencyjny |
ZP/48/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy rękawic jednorazowego użytku z podziałem na 10 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
1. Rękawice lateksowe, rękawice z winylu, niesterylne
2. Rękawice nitrylowe, niesterylne
3. Rękawice foliowe, niesterylne
4. Rękawice nitrylowe, niesterylne
5. Rękawice do przygotowywania i podawania cytostatyków
6. Rękawice chirurgiczne lateksowe do zabiegów o zwiększonym ryzyku uszkodzenia
7. Rękawice chirurgiczne poliizoprenowe, sterylne
8. Rękawice chirurgiczne sterylne naturalny lateks
9. Rękawice chirurgiczne poliizoprenowe, sterylne , pozbawione akceleratorów
10. Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe do zabiegów chirurgicznych ze zwiększonym ryzykiem skażenia
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 11 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) i 3) PZP, tj.:
6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
6.3.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z:
Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175.) – dotyczy pakietu 1 - 10,
Normą EN 455 (1, 2, 3, 4) – dotyczy pakietu 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10.
Normą EN 420 – dotyczy pakietu 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Normą EN 374 – dotyczy pakietu 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9
Normą EN 374 - 3 – dotyczy pakietu 10
Normą EN 374 - 5 – dotyczy pakietu 10
normą EN 374 (1, 2, 3) – dotyczy pakietu 1, 5
normą EN 16523-1 – dotyczy pakietu 10
Normą EN 388 – dotyczy pakietu 6, 7, 8, 9
Normą ASTM F-1671 – dotyczy pakietu 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10
Normą ASTM D 6978 – dotyczy pakietu 5 poz. 1,
wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 15 do SIWZ,
W przypadku, gdy oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona w Pakiecie 1 – 10 może ww. oświadczenie złożyć w jednym egzemplarzu
6.3.1.2. Materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych etc.) w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla poszczególnych Pakietów) oferowanych produktów i ich opakowań handlowych (np. wymagane oznaczenia, wymiary, numery katalogowe / produktowe itp., nazwy). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji, wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym, dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów – dotyczy Pakietu 1 – 10
6.3.1.3. Kserokopie certyfikatów lub inne dokumenty potwierdzające zgodność asortymentu z wymaganymi normami – dotyczy Pakietów 1-10
|
Inne dokumenty niewymienione |
10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczone w sytuacji okoliczności nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy takich jak:
1.1. obniżenie ceny jednostkowej netto towaru,
1.2. wycofanie asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych właściwościach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.3. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych właściwościach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.4. zmiana nazwy handlowej lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, w przypadku wprowadzenia do sprzedaży przez producenta produktu zmodyfikowanego/udoskonalonego, albo gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn lezących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
1.5. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy.
2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu Dostawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o zmianę umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za okresem wypowiedzenia określonym §3 ust. 3 umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|