GuidZP400 |
37066342-2e8d-45cb-a80a-0740e911df09
|
Biuletyn |
573047-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
|
Regon |
10068249100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pabianice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
95-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 22 53 500
|
Zamawiajacy fax |
42 21 49 299
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@pcmnzoz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z o.o.`
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pcmnzoz.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pcmnzoz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 68, 95-200 Pabianice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy sprzętu specjalistycznego
|
Numer referencyjny |
21/Apt/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu spęcjalistycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykaz dostaw
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 1 dostawy na kwotę co najmniej: Pakiet 1 – 2 000,00 zł brutto, Pakiet 2 – 15 000,00 zł brutto, Pakiet 3 – 105 000,00 zł brutto, Pakiet 4 – 11 000,00 zł brutto, Pakiet 5 – 135 000,00 zł brutto, Pakiet 6 – 25 000,00 zł brutto, Pakiet 7 - 500,00 zł brutto, Pakiet 8 – 32 000,00 zł brutto, Pakiet 9 – 63 000,00 zł brutto, Pakiet 10 – 13 000,00 zł brutto, Pakiet 11 – 900,00 zł brutto, Pakiet 12 – 7 000,00 zł brutto, Pakiet 13 – 135 000,00 zł brutto, Pakiet 14 – 6 000,00 zł brutto oraz np. referencji). W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jeden pakiet, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedstawi wykaz dostaw odpowiadających swoimi rodzajami i wartościami dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na dostawie oferowanego asortymentu o wartości nie mniejszej niż suma wartości określonych dla poszczególnych pakietów, na które Wykonawca składa ofertę.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy: aktualną deklarację Zgodności lub Certyfikat CE na oferowane produkty (jeżeli dotyczy) – Zamawiający bezwzględnie wymaga oznaczenia dokumentów numerem pakietu i pozycji której dotyczą.
W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy: dokument potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (jeżeli dotyczy – w przypadku, gdy asortyment nie jest wyrobem medycznym należy złożyć oświadczenie, że asortyment nie jest wyrobem medycznym i nie podlega ustawie o wyrobach medycznych), - Zamawiający bezwzględnie wymaga oznaczenia dokumentów numerem pakietu i pozycji której dotyczą.
W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy:
- bezzwrotne, bezpłatne próbki oferowanych wyrobów wraz z folderami, opisami potwierdzającymi spełnienie wymogów SIWZ. Próbki oraz foldery mają być oznakowane numerem pakietu i pozycją, której dotyczą. Spis załączonych próbek należy dołączyć do opakowania, w którym znajdują się próbki (ilość próbek określana jest w formularzach cenowych – załącznik nr 4 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 13 037,93 PLN (słownie: trzynaście tysięcy trzydzieści siedem złotych i dziewięćdziesiąt trzy grosze). Wadium na pakiety wynosi odpowiednio: Pakiet 1: 48,00 zł; Pakiet 2: 351,67 zł; Pakiet 3: 2 433,53 zł; Pakiet 4: 259,78 zł; Pakiet 5: 3 183,75 zł; Pakiet 6: 661,50 zł; Pakiet 7: 16,39 zł; Pakiet 8: 749,25 zł; Pakiet 9: 1 491,30 zł;
Pakiet 10: 321,38 zł; Pakiet 11: 22,80 zł; Pakiet 12: 164,53 zł; Pakiet 13: 3 202,80 zł; Pakiet 14: 131,25 zł. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2, Ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: PKO BP 07 1440 1101 0000 0000 1400 4278 z zaznaczeniem „wadium – przetarg 21/Apt/2019”. Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na konto Zamawiającego, podane w pkt 4. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz oryginał należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie opatrzonej napisem – Wadium. Do oferty załączyć kopię poświadczoną za zgodność. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej prze Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (Zamawiający nie wymaga); zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty przewiduje wzór umowy - zał. nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|