GuidZP400 |
519596f0-7409-4b57-b31a-02f1c31db864
|
Biuletyn |
573239-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
02137042700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Grzybowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Milicz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
56-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 3846754,
|
Zamawiajacy fax |
71 38 40 652
|
Zamawiajacy email |
sz@mcm-milicz.pl ,
|
Adres strony url |
www.mcm-milicz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka Prawa Handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mcm-milicz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcm-milicz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagamy przesłania oferty w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy przesłać na adres Milickie Centrum Medycznego sp. z o.o., ul. Grzybowa 1, 56-300 Milicz lub złożyć w Biurze Zarządu Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o. - I piętro pokój Nr 5/2 D
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa czyściwa i papieru toaletowego z wieszakami, stojakami i dozownikami dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu
|
Numer referencyjny |
MCM/WSM/ZP17/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę czyściwa i papieru toaletowego z wieszakami, stojakami i dozownikami dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania wraz z jego szczegółowym opisem zawarty jest w formularzu asortymentowo cenowym, tj. Załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań laboratoryjnych, w akredytowanych laboratoriach lub laboratorium spełniającym wymagania normy PN – EN ISO/IEC 17025, dostarczonego przedmiotu umowy na zgodność z kartami charakterystyki i opisami zawartymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ na koszt Wykonawcy, dwukrotnie w ciągu każdego roku trwania umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 5 do SIWZ wypełniony i podpisany.
Dokumenty wymienione w Załącznikach Nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ - podpisany na każdej stronie i wypełniony ( wg. wzoru)
2) Formularz cenowy – Załączniki Nr 2 do SIWZ podpisany i wypełniony (wg. wzoru)
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 3 do SIWZ podpisany i wypełniony (wg. wzoru)
4) Zaakceptowane istotne postanowienia umowne na każdej stronie – Załącznik Nr 4 do SIWZ (wg wzoru).
5) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 5 do SIWZ wypełniony i podpisany.
6) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Załącznik Nr 6 do SIWZ wypełniony i podpisany.
7) Dokumenty wymienione w Załącznikach Nr 2 do SIWZ.
8) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie.
9) W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów oraz próbek zaoferowanych produktów w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w SIWZ.
10) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie:
- W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
11. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w następującym zakresie:
a) zmiana terminu realizacji umowy - w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienia siły wyższej; ewentualne przedłużenie terminu realizacji umowy w związku z niewykorzystaniem przez Zamawiającego wartości brutto umowy;
b) zmiana umowy – w przypadku wycofania produktów (towaru) z rynku, zmiany obowiązujących przepisów; braku dostaw produktów (towaru), braku produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę produktu równoważnego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę na piśmie.
c) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy:
- zmiana cen – w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia Wykonawcy za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano,
- obniżki cenowe i czasowe promocje nie wymagają wprowadzania zmian w zawartej umowie
d) zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adres siedziby, zmiana formy prawnej),
e) innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą.
Zmiany będą wprowadzane z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie.
|
IV 4 4 data |
2019-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia że wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku Nr 7 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
|