GuidZP400 |
e7467b26-7b98-4be0-9424-ea7ea054a246
|
Biuletyn |
573192-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
|
Regon |
29429500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grabiszyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
105
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-439
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 3349520, 410
|
Zamawiajacy email |
tpodsiadlo@o2.pl
|
Adres strony url |
www.dcchp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dcchp.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dcchp.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa materiałów opatrunkowych w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
|
Numer referencyjny |
BZP.3810.60.2019.JU.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa materiałów opatrunkowych w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
231481,48
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest wykazać wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw lub usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – (zał. 6 do SIWZ). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże realizację przynajmniej 1 zamówienia na dostawę:
Pakiet nr 1: 30 000 zł.
Pakiet nr 2: 170 000zł.
Pakiet nr 18 000 zł.
Pakiet nr 4: 3 000 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest wykazać wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw lub usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – (zał. 6 do SIWZ). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże realizację przynajmniej 1 zamówienia na dostawę: Pakiet nr 1: 30 000 zł. Pakiet nr 2: 170 000zł. Pakiet nr 18 000 zł. Pakiet nr 4: 3 000 zł.
|
Inne dokumenty niewymienione |
. NIEZBĘDNE DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZŁOŻYĆ WYKONAWCA.
1. oferta (zał. nr 1 do SIWZ) oraz zał. nr 1 do oferty formularz asortymentowo-cenowy,
2. oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek wykluczenia (zał. nr 3 do SIWZ ),
3. oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWZ),
4. oświadczenie Wykonawcy gr. Kapitałowa (zał. nr 5 do SIWZ). Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pkt 2) ustawy PZP (informacja dot. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. wykaz dostaw (zał. nr 6 do SIWZ),
6. pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do oferty Wykonawca dołącza:
Do oferty Wykonawca dołącza próbki zgodnie z podaną informacją dot. każdego pakietu.
Próbki są bezzwrotne
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany stawki VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT, b) wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, c) zmiany osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: • śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, • nie wywiązania się z obowiązków wynikających z umowy, • jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. d) przedłużenia wykonywania zamówienia w przypadku siły wyższej, e) z powodów wynikających ze statutowej działalności Zamawiającego, zdarzeń masowych f) zaprzestania wytwarzania wyrobu objętego umową g) wycofania wyrobu objętego umową z obrotu, h) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, i) trzykrotnej reklamacji wyrobu z powodu stwierdzonych wad lub pogorszenia parametrów jakościowych dostarczanego wyrobu, j) zmiana o której mowa w ust. f) będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik będzie znajdował zastosowanie w tych samych przypadkach co wyrób objęty umową, w przypadku wskazanym w pkt. f) , g), i) nie wyższej niż cena wyrobu objętego umową i nie gorszej jakości. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
podkład higieniczny z pulpą celulozową rozmiar 60 x 90 cm.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
pieluchomajtki dla dorosłych rozm. M, L i XL.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
pielucha anatomiczna oddychająca dla dorosłych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
majtki chłonne jednorazowego użytku
|
| |