GuidZP400 |
be88716e-9148-42f7-ad1a-1aaa1698d2af
|
Biuletyn |
573152-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
|
Regon |
27180698300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Plebiscytowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-035
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 6032200
|
Zamawiajacy fax |
32 6032201
|
Zamawiajacy email |
m.ziolkowska@wfosigw.katowice.pl, a.ziaja@wfosigw.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.wfosigw.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, oraz ze środków działania 1.3 „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorców w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko – zgodnie z osią priorytetową I, Poddziałanie 1.3.3 „Zmniejszenie emisyjności gospodarki”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wfosigw.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wfosigw.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
WFOŚiGW w Katowicach, ul. Plebiscytowa 19, 40-035 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb WFOŚiGW w Katowicach w 2019 roku, w tym w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, oraz ze środków działania 1.3 „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorców w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko – zgodnie z osią priorytetową I, Poddziałanie 1.3.3 „Zmniejszenie emisyjności gospodarki”.
|
Numer referencyjny |
13/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb WFOŚiGW w Katowicach w 2019 roku, w tym w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, oraz ze środków działania 1.3 „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorców w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko – zgodnie z osią priorytetową I, Poddziałanie 1.3.3 „Zmniejszenie emisyjności gospodarki”.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części:
a) Część I – Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb WFOŚiGW w Katowicach w 2019 roku w tym w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, oraz ze środków działania 1.3 „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorców w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko – zgodnie z osią priorytetową I, Poddziałanie 1.3.3 „Zmniejszenie emisyjności gospodarki”.
b) Część II – Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb WFOŚiGW w Katowicach w 2019 roku, w tym w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 oraz ze środków działania 1.3 „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorców w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko – zgodnie z osią priorytetową I, Poddziałanie 1.3.3 „Zmniejszenie emisyjności gospodarki”.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
5. Oferowane artykuły biurowe muszą posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty.
6. Zamówienia w ramach części nr I odbywać się będą za pomocą platformy zamówieniowej zainstalowanej na stronie internetowej Wykonawcy. Zamówione materiały biurowe należy dostarczyć do następujących lokalizacji Katowice, ul. Plebiscytowa 19 oraz Katowice, ul. Wita Stwosza 2.
System zamawiania powinien spełniać funkcje określone w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia w niniejszym zakresie żadnych warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia w niniejszym zakresie żadnych warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część I zamówienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie materiałów biurowych o wartości min. 50.000,00 zł brutto każde.
Część II zamówienia: Zamawiający nie stawia żadnych warunków.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI.3.2 lit. a - c, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument, o którym mowa w pkt. VI.4.2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w VI.4.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.4. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem informacji wskazanych w Załączniku nr 6 do SIWZ dla części nr 1, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie Części nr 1 :
Wykonawca w treści formularza ofertowego poda producenta oraz nr katalogowy oferowanego produktu. W przypadku braku możliwości przywołania katalogu producenta, Wykonawca poda opis oferowanego produktu.
W zakresie Części nr 2 :
1. Wykonawca w treści formularza ofertowego poda nazwę producenta, symbol oferowanego materiału oraz jego wydajność.
2. Aktualny Certyfikat ISO 9001:2000 na projektowanie i produkcję tonerów i tuszy/materiałów eksploatacyjnych (nie na obieg dokumentów w firmie) lub równoważny;
3. Aktualny Certyfikat ISO 14001 będący normą dotyczącą Systemów Zarządzania Środowiskiem lub równoważny.
4. W przypadku materiałów eksploatacyjnych, zaoferowane materiały muszą posiadać wydajność nie mniejszą niż wskazana przez Zamawiającego przy poszczególnych modelach urządzeń, muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniem do którego są przeznaczone i gwarantować bezawaryjną pracę tego urządzenia.
Dokumentem potwierdzającym, że zaoferowane rozwiązania są kompatybilne ze wskazanym urządzeniem może być w szczególności: Oświadczenie producenta produktu lub inny dokument/dokumenty potwierdzający/e, iż wydajność produktu nie jest mniejsza niż, wskazana przez Zamawiającego, oraz że produkt ten jest w pełni kompatybilny z urządzeniem do którego jest przeznaczony i gwarantuje bezawaryjną pracę tego urządzenia.
5. W przypadku, gdy produkt posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera oświadczenie producenta produktu lub inny dokument/dokumenty potwierdzający/, że produkt posiada analogiczny układ współpracujący prawidłowo z urządzeniem.
Ponadto zaoferowany materiał eksploatacyjny, musi być wyłącznie takim produktem, którego stosowanie nie spowoduje utraty przez Zamawiającego jakichkolwiek uprawnień związanych z użytkowaniem sprzętu, dla którego przeznaczony jest produkt opisany, a w szczególności nie spowoduje utraty uprawnień gwarancyjnych producenta oferowanych przez producenta sprzętu, w którym miałby być stosowany oferowany produkt. Zgodnie z kartą gwarancyjną urządzenia marki Kyocera model M2040dn tonery do tego urządzenia muszą być tonerami oryginalnymi producenta Kyocera, ponieważ stosowanie nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych spowoduje utratę gwarancji na całe urządzenie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wraz z ofertą, w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym:
a) w Załączniku nr 3 do SIWZ,
b) w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt VI.1.a) SIWZ.
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.6.b) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.wfosigw.katowicee.pl/bip) informacji, o których mówi art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), co inni wykonawcy wymienieni w tejże informacji.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (tzn. Wykonawcy określonemu w art. 23 ust. l ustawy Pzp) - Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
|