Zakup pierwszego wyposażenia w ramach zadania pn.: „Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie o elementy Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju” oraz zakup regałów metalowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie

Data publikacji 2019-07-12
Data zakończenia 2019-07-23 00:00:00
Instytucja Powiat Legionowski
Miejscowość Legionowo
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572737-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391130007, 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pierwszego wyposażenia w ramach zadania pn.: „Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie o elementy Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka” oraz zakup regałów magazynowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:
1) część 1 zamówienia – Meble na potrzeby Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Legionowie;
2) część 2 zamówienia – Krzesła i fotele na potrzeby Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Legionowie;
3) część 3 zamówienia – Regały metalowe oraz schodki składane na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie;
4) część 4 zamówienia - Regały magazynowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1-4 wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych parametrów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.
6. Kolorystyka zaoferowanego przedmiotu zamówienia zostanie ustalona w dniu podpisania umowy w zakresie każdej części.
7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczeń wszystkich atestów i dopuszczeni dotyczących dostarczenia przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający wymaga aby oferowane przedmioty spełniały wszystkie normy stawiane takim przedmiotom przez polskie prawo a w szczególności w zakresie zgodności z § 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r., Nr 6, poz. 69 z późn. zm.).
9. Okres rękojmi wynosi 12 miesiące.
10. Minimalny okres gwarancji dla części 1 – 4 wynosi 12 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 747f64a7-9a9c-4baa-b447-8853133bf23a
Biuletyn 572737-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Legionowski
Regon 13269858000000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. Władysława Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Legionowo
Zamawiajacy kod pocztowy 05-119
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 840 872
Zamawiajacy fax 227 742 551
Zamawiajacy email przetargi@powiat-legionowski.pl
Adres strony url bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro podawcze na parterze, stanowisko Nr 1 Starostwa Powiatowego w Legionowie, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legonowo
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pierwszego wyposażenia w ramach zadania pn.: „Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie o elementy Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju” oraz zakup regałów metalowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie
Numer referencyjny ZPU.272.41.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pierwszego wyposażenia w ramach zadania pn.: „Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie o elementy Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka” oraz zakup regałów magazynowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: 1) część 1 zamówienia – Meble na potrzeby Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Legionowie; 2) część 2 zamówienia – Krzesła i fotele na potrzeby Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Legionowie; 3) część 3 zamówienia – Regały metalowe oraz schodki składane na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie; 4) część 4 zamówienia - Regały magazynowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1-4 wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych parametrów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 6. Kolorystyka zaoferowanego przedmiotu zamówienia zostanie ustalona w dniu podpisania umowy w zakresie każdej części. 7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczeń wszystkich atestów i dopuszczeni dotyczących dostarczenia przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga aby oferowane przedmioty spełniały wszystkie normy stawiane takim przedmiotom przez polskie prawo a w szczególności w zakresie zgodności z § 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r., Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). 9. Okres rękojmi wynosi 12 miesiące. 10. Minimalny okres gwarancji dla części 1 – 4 wynosi 12 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow 1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla części 1, 2, 3 i 4 wynosi maksymalnie 42 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy. 2. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 42 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 42 dni kalendarzowe będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. 3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie zrealizował minimum jedną dostawę mebli (mebli biurowych, szkolnych, krzeseł) lub regałów metalowych i magazynowych na kwotę odpowiednio: a) dla części 1 – minimum 100 000,00 zł brutto; b) dla części 2 - minimum 40 000,00 zł brutto; c) dla części 3 - minimum 19 000,00 zł brutto; d) dla części 4 – minimum 20 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte: - w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - w wykazie wykonanych dostaw, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom postawionym przez Zamawiającego, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego winien przedstawić: • Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, • Certyfikaty, które potwierdzają, że oferowane produkty spełniają wszystkie normy stawiane takim towarom przez polskie prawo.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen  odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu  wykaz zawierający minimum jedną dostawę mebli (mebli biurowych, szkolnych, krzeseł) lub regałów metalowych i magazynowych na kwotę: - dla części 1 - minimum 100 000,00 zł brutto; - dla części 2 - minimum 40 000,00 zł brutto; - dla części 3 – minimum 19 000,00 zł brutto; - dla części 4 – minimum 20 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom postawionym przez Zamawiającego, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego winien przedstawić w zakresie części 1 - 4 zamówienia: • Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, • Certyfikaty, które potwierdzają, że oferowane produkty spełniają wszystkie normy stawiane takim towarom przez polskie prawo.
Inne dokumenty niewymienione a) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), b) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Warunki umowy zostały określone we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności i muszą być akceptowane przez obie strony umowy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 2) w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki, 3) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą i SIWZ, 4) zmian wynikających z przepisów prawa, 5) w uzasadnionych przypadkach np. zaprzestania produkcji danego produktu dopuszcza się dostawę o wyższych parametrach i nie gorszej jakości niż określony w ofercie, pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie, 6) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie prawidłowo zrealizowane dostawy, 7) wystąpiły inne nieprzewidziane i niezawinione przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności uniemożliwiające zakończenie wykonania przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2019-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble na potrzeby Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Legionowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla części 1 wynosi maksymalnie 42 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy. 2. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 42 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 42 dni kalendarzowe będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. 3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pierwszego wyposażenia w ramach zadania pn.: „Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie o elementy Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka” oraz zakup regałów magazynowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie. 2. część 1 zamówienia – Meble na potrzeby Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Legionowie; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych parametrów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 6. Kolorystyka zaoferowanego przedmiotu zamówienia zostanie ustalona w dniu podpisania umowy w zakresie każdej części. 7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wszystkich atestów i dopuszczeni dotyczących dostarczenia przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga aby oferowane przedmioty spełniały wszystkie normy stawiane takim przedmiotom przez polskie prawo a w szczególności w zakresie zgodności z § 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r., Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). 9. Okres rękojmi wynosi 12 miesiące. 10. Minimalny okres gwarancji dla części 1 wynosi 12 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Krzesła i fotele na potrzeby Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Legionowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla części 2 wynosi maksymalnie 42 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy. 2. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 42 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 42 dni kalendarzowe będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. 3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pierwszego wyposażenia w ramach zadania pn.: „Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie o elementy Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka” oraz zakup regałów magazynowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: 1) część 2 zamówienia – Krzesła i fotele na potrzeby Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Legionowie; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych parametrów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 6. Kolorystyka zaoferowanego przedmiotu zamówienia zostanie ustalona w dniu podpisania umowy w zakresie każdej części. 7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wszystkich atestów i dopuszczeni dotyczących dostarczenia przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga aby oferowane przedmioty spełniały wszystkie normy stawiane takim przedmiotom przez polskie prawo a w szczególności w zakresie zgodności z § 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r., Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). 9. Okres rękojmi wynosi 12 miesiące. 10. Minimalny okres gwarancji dla części 2 wynosi 12 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Regały metalowe oraz schodki składane na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla części 3 wynosi maksymalnie 42 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy. 2. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 42 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 42 dni kalendarzowe będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. 3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pierwszego wyposażenia w ramach zadania pn.: „Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie o elementy Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka” oraz zakup regałów magazynowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie. 2. część 3 zamówienia – Regały metalowe oraz schodki składane na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych parametrów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 6. Kolorystyka zaoferowanego przedmiotu zamówienia zostanie ustalona w dniu podpisania umowy w zakresie każdej części. 7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wszystkich atestów i dopuszczeni dotyczących dostarczenia przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga aby oferowane przedmioty spełniały wszystkie normy stawiane takim przedmiotom przez polskie prawo a w szczególności w zakresie zgodności z § 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r., Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). 9. Okres rękojmi wynosi 12 miesiące. 10. Minimalny okres gwarancji dla części 3 wynosi 12 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Regały magazynowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla części 4 wynosi maksymalnie 42 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy. 2. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 42 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 42 dni kalendarzowe będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. 3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pierwszego wyposażenia w ramach zadania pn.: „Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie o elementy Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka” oraz zakup regałów magazynowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: 1) część 4 zamówienia - Regały magazynowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych parametrów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 6. Kolorystyka zaoferowanego przedmiotu zamówienia zostanie ustalona w dniu podpisania umowy w zakresie każdej części. 7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wszystkich atestów i dopuszczeni dotyczących dostarczenia przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga aby oferowane przedmioty spełniały wszystkie normy stawiane takim przedmiotom przez polskie prawo a w szczególności w zakresie zgodności z § 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r., Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). 9. Okres rękojmi wynosi 12 miesiące. 10. Minimalny okres gwarancji dla części 4 wynosi 12 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów.
  

Criterion

Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)