GuidZP400 |
f531df5e-e8c7-4ea6-bca1-a8cbc562377e
|
Biuletyn |
572947-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
28883400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przybyszewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-355
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 691 759
|
Zamawiajacy fax |
618 691 847
|
Zamawiajacy email |
dzp@spsk2.pl
|
Adres strony url |
www.spsk2.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=90_2019
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo Pocztowe (t.j. z dnia 12.07.2017r. Dz. U. z 2017r., poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Zamawiającego, wejście C, kancelaria ogólna szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyrób medyczny jednorazowego użytku – urządzenie do wielokrotnego pobierania płynu/leku z opak. typu butelka. OKSYGENATOR do urządzenia ECMO
|
Numer referencyjny |
DZP/90/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Wyrób medyczny jednorazowego użytku – urządzenie do wielokrotnego pobierania płynu/leku z opak. typu butelka. OKSYGENATOR do urządzenia ECMO - 2 pakiety
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa zostanie zawarta na okres: od dnia 01.08.2019r. do dnia 31.07.2020r. lub na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy w przypadku przekroczenia początkowej daty wskazanej jak wyżej.
|
Okreslenie warunkow |
zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. z dnia 22.02.2019r. Dz. U. 2019r. poz. 499 ze zm.), zezwolenie na obrót produktami leczniczymi na terenie RP lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw członków UE (dotyczy produktów leczniczych). W przypadku zaoferowania produktów leczniczych posiadających w swoim składzie substancje psychotropowe i/lub prekursory – pozwolenie na obrót substancjami psychotropowymi – w przypadku zaoferowania produktu leczniczego
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. deklaracja zgodności CE dla wyrobów medycznych – pakiet 1, pakiet 2, poz. 2-6
2. oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu (do wglądu na żądanie Zamawiającego), zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. z dnia 13.12.2018r. Dz. U. z 2019r. poz. 175 ze zm.) - pakiet 1, pakiet 2, poz. 2-6
3. Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia, który umożliwi potwierdzenie wymagań ustalonych przez Zamawiającego w postaci ulotek informacyjnych/katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów. Szczegółowe wymagania określone zostały przez Zamawiającego w Tomie nr III SIWZ – pakiet 1, 2.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, a wartość netto pozostaje bez zmian.
2. 2. Na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych
i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne:
a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego bądź nazwy własnej albo oznaczenia handlowego;
b) Strony, o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu umowy na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany;
c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego;
d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany;
e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy, Strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy od dnia zawarcia aneksu do umowy, Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy;
f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy;
g) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu umowy (jego rodzaju, cech, parametrów, elementów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia (zmiana kontraktu realizacji świadczenia z NFZ lub następcą prawnym płatnika świadczeń).
|
IV 4 4 data |
2019-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa będzie zawarta na okres od 01.08.2019 do 31.07.2020 lub na 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie jednorazowego użytku do wielokrotnego pobierania płynu/leku z opakowania typu butelka - 40000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa zostanie zawarta na okres: od dnia 01.08.2019r. do dnia 31.07.2020r. lub na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy w przypadku przekroczenia początkowej daty wskazanej jak wyżej.
|
Zalacznik krotki opis |
6 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa zostanie zawarta na okres: od dnia 01.08.2019r. do dnia 31.07.2020r. lub na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy w przypadku przekroczenia początkowej daty wskazanej jak wyżej.
|
Zalacznik krotki opis |
6 pozycji asortymentowych
|
| |