GuidZP400 |
23ace1b8-c505-4820-8037-5348919c4f4f
|
Biuletyn |
572903-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie
|
Regon |
18069282800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Anieli Krzywoń
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Dęba
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-460
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
261 162 504,
|
Zamawiajacy fax |
261 162 506
|
Zamawiajacy email |
33WOG.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie, ul. A. Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, Kancelaria Jawna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mleka oraz produktów mleczarskich
|
Numer referencyjny |
Zp77/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka oraz produktów mleczarskich do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 33 WOG.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:
- posiadać aktualną decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z art. 20 ust.12 pkt., 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r o produktach pochodzenia zwierzęcego.
lub
- posiadać obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
lub
- posiadać zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian w umowie:
1) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Pzp;
2) W ramach art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian, o których mowa w § 5 ust. 6 umowy oraz, że w przypadku zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), na pisemny wniosek zainteresowanej strony, dopuszcza się zmianę wartości umowy brutto w stosunku do towarów, których zmiana dotyczy.
3) Dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS. Celem waloryzacji jest tylko i wyłącznie urealnienie cen zakupu przedmiotu zamówienia (umowy). Waloryzacja cen, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, nie może powodować przekroczenia, z tytułu realizacji dostaw stanowiących przedmiot umowy, maksymalnej wartości brutto umowy.
4) Waloryzacja jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:
a) złożenia pisemnego wniosku przez zainteresowaną stronę, przy czym każda ze stron ma prawo do dwukrotnej waloryzacji na swoją korzyść;
b) upływu pięciu miesięcy od rozpoczęcia realizacji umowy;
c) zmiany wskaźnika przekraczającej 5 punktów procentowych.
5) Waloryzację przeprowadza się w oparciu o otrzymane w formie pisemnej z GUS wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych – żywność i napoje bezalkoholowe, za miesiąc poprzedzający wpływ wniosku, o którym mowa powyżej, w odniesieniu do cen z lipca 2019 r., dla odpowiednich grup żywności lub wybranych produktów.
6) Zmiana cen wskutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i wywołuje skutek od dnia podpisania stosownego aneksu do umowy, który powinien zostać podpisany w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego stosownej informacji z GUS. W przypadku gdy Wykonawca wraz z wnioskiem do Zamawiającego przedłoży prawidłową informację z GUS, sporządzoną w formie pisemnej, dopuszcza się dokonanie waloryzacji na podstawie takowej informacji.
|
IV 4 4 data |
2019-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|