| Data publikacji |
2019-07-12 |
| Data zakończenia |
2019-07-22 00:00:00 |
| Instytucja |
Gmina Żurawica |
| Miejscowość |
Żurawica |
| Województwo |
podkarpackie |
| Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Produkty mleczarskie,
- Pieczywo,
- Produkty cukrownicze,
- Czekolada i wyroby cukiernicze,
- Produkty mączne,
- Różne produkty spożywcze i produkty suszone,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
572722-N-2019 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
150000008, 158110006, 153000001, 152000000, 151000009, 155000003, 158423108, 158510008, 158330006, 158900003 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| GuidZP400 |
63c86b02-22ef-4f9d-8c65-08f0422a3fcd
|
| Biuletyn |
572722-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Żurawica
|
| Regon |
55117700000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ojca Świętego Jana Pawła II
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Żurawica
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
37-710
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
016 6723940, 6713378
|
| Zamawiajacy fax |
166 723 940
|
| Zamawiajacy email |
zuragmina@o2.pl
|
| Adres strony url |
www.zurawica.pl/przetargi
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Gmina Żurawica ul. Ojca Św. Jana Pawła II 1 37-710 Żurawica działająca na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017r. poz 1579 z późn. zm.) w zakresie przeprowadzenia postępowania na rzecz Zespołu Szklono - Przedszkolnego Nr 1 w Żurawicy ul. Ojca Św. Jana Pawła II 194 37-710 Żurawica
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zurawica.pl/przetargi/ogl_ust.htm
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zurawica.pl/przetargi/ogl_ust.htm
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz poz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Żurawica ul Ojca Św. Jana Pawła II 1, 37-710 Żurawica
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół nr 1 w Żurawicy w okresie II półrocza 2019 roku”
|
| Numer referencyjny |
ZPF.I.271.8.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z rozładunkiem w magazynie kuchennym przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Żurawicy ul. Ojca Św. Jana Pawła II 194, 37-710 Żurawica oraz w magazynie kuchennym przy Przedszkolu Nr 2 w Żurawicy ul. Generała Stanisława Maczka 1, 37-710 Żurawica każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego w zleceniu. 2. Dostawa realizowana będzie w oparciu o zamówienia częściowe zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, każdego dnia roboczego. Telefonicznie uzgadniana ilość zamówionego towaru dostarczana będzie następnego dnia roboczego. W szczególnych przypadkach towar dostarczany będzie w dniu otrzymania zamówienia (pilne zlecenie). 3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji „Pilnego zlecenia” w terminie przedstawionym w ofercie - liczonym od pełnej godziny po której nastąpiło zlecenie określone przez Zamawiającego jako „Pilne”. 4. Wykonawca gwarantuje zachowanie parametrów przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi w ofercie przez cały okres trwania umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia przestrzegania przez Wykonawcę wymogów stosowania zasad GMP/GHP. 6. Termin przydatności do spożycia asortymentu określonego w ofercie nie może być krótszy od daty dostawy o co najmniej 6 dni. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy środkiem transportu przystosowanym do transportu żywności. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii towaru lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona zła jakość produktów, widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem produktów, niewłaściwym stanem higienicznym środków transportu przewożących przedmiot umowy, oraz w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego ze złożoną ofertą. 9. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem częściowym, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych do dostarczenia różnicy w ilości wynikającej z zamówienia częściowego, w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku niedostarczenia towaru w określonym terminie lub dostarczenia towaru o niewłaściwej jakości podlegającemu zwrotowi, Zamawiający może dokonać zakupu u wybranego przez siebie sprzedawcy, obciążając wykonawcę różnicą ceny wynikającej z oferty a ceną zakupu. Zamawiający obciąży kosztami wykonawcę wystawiając noty księgowe, dokonując potrącenia z bieżącej płatności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do wystawienia tylko trzech not księgowych, zaś kolejna skutkować będzie natychmiastowym wypowiedzeniem umowy z winy Wykonawcy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym samym postępowaniu w odniesieniu do każdej z części na którą złożył ofertę wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (o ile inny wykonawca należący do tej samej grupy kapitałowej również złożył ofertę). Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności wystąpienia okoliczności, o których mowa w ustawie a także: a. zmniejszenia ilości wykonanej dostawy, w zakresie ilościowym i wartościowym; b. zmiany produktu (produkt równoważny) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. 1. Zmiana dostarczanego asortymentu może nastąpić w przypadku: a. zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej, b. zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, c. niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni. d. w przypadku zmiany dostarczanego asortyment w cenie sprzedaży należy ująć upust określony w ofercie.
|
| IV 4 4 data |
2019-07-22T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce i ich przetwory
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Mrożonki i ryby
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 3.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso i kiełbasa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 4.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 5.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Słodycze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15842310-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 6.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Garmażerka
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15851000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 7.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Wyroby cukiernicze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15833000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 8.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Pozostałe artykuły suche i inne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15890000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 9.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Jabłka
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 10.
|
| | |