GuidZP400 |
51a792d8-0664-4d93-befe-282290a5b21e
|
Biuletyn |
574648-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Łódzka Uczelniane Centrum Informatyczne
|
Regon |
000001583
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wólczańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
223
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-924
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
(42) 638-35-00
|
Zamawiajacy email |
zp-uci@info.p.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.zp.p.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.p.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.p.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
złożenie oferty osobiście, przesłanie oferty za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uczelniane Centrum Informatyczne PŁ, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 223 (budynek B22, III p., pokój 304)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu sieciowego
|
Numer referencyjny |
UCI 5/383/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego na potrzeby Uczelnianego Centrum Informatycznego Politechniki Łódzkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ pn. „Specyfikacja zamawianego sprzętu – opis podstawowych parametrów technicznych” (dalej „Załącznik nr 1”).
2. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia posiadały co najmniej podstawowe parametry techniczne opisane w Załączniku nr 1.
3. Tam, gdzie w Załączniku nr 1 zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, patent, itp.) zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w opisie.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1: do dnia 25.09.2019 r.
2. Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie pozostałych Zadań, tj. nr 2-5: minimalnie do dnia 18.09.2019 r. - maksymalnie do dnia 25.09.2019 r. Termin dostawy we wskazanych powyżej Zadaniach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, na
podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, na
podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, na
podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Celem potwierdzenia spełniania przez oferowane urządzenia wymagań określonych przez zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ, w przypadku wątpliwości zamawiającego (po analizie danych z formularza cenowego), co do zgodności zaoferowanego przedmiotu z treścią SIWZ, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedstawi:
1. specyfikacje (opisy) techniczne określające parametry urządzenia;
2. konfigurację parametrów mechanizmu ochrony DDoS routera, stanowiącego przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 3.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. dokument wpłaty wadium; 2. pełnomocnictwo - w przypadkach wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium w kwotach:
1.1. w zakresie Zadania nr 1 – Dostawa przełączników Ethernet – 1.000,00 zł,
1.2. w zakresie Zadania nr 2 - Dostawa access point’ów wi-fi – 800,00 zł,
1.3. w zakresie Zadania nr 3 - Dostawa wielofunkcyjnych routerów z interfejsami 10/40/100GE – 3.000,00 zł,
1.4. w zakresie Zadania nr 4 – Dostawa przełączników dostępowych z interfejsami 1/10/40GE – 2.000,00 zł,
1.5. w zakresie Zadania nr 5 – Dostawa przełączników dostępowych z interfejsami 1/10GE – 1.000,00 zł.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu,
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3. gwarancjach bankowych,
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, wykonawca do oferty załączy 2 egzemplarze gwarancji, tj.: kserokopię gwarancji poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną do działania w firmie wykonawcy oraz oryginał gwarancji. Kserokopia gwarancji będzie częścią oferty, trwale z ofertą połączoną, natomiast oryginał gwarancji stanowić będzie odrębny dokument, który zostanie niezwłocznie przez zamawiającego zwrócony Gwarantowi, z chwilą wygaśnięcia odpowiedzialności Gwaranta.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Politechniki Łódzkiej:
PEKAO S.A. II O/ ŁÓDŹ, NR RACH.: 25 1240 3028 1111 0000 2822 2228
z zaznaczeniem:
„Wadium w przetargu nieograniczonym – Dostawa sprzętu sieciowego, Zadanie nr ….. (nr spr. UCI 5/383/2019)”.
Kwota wadium musi być wniesiona na rachunek bankowy zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, poza wypadkami przewidzianymi w Ustawie, ogłoszeniu o
zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje
możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie: a. zmiany danych teleadresowych Wykonawcy, b.
ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c. zmiany terminu realizacji umowy w sytuacji działania siły
wyższej mającej bezpośredni wpływ na prawa i obowiązki Stron umowy, d. innym, niż wskazany w lit.
a - c, jeżeli zmiana umowy, niezależnie od jej wartości, nie jest istotna w rozumieniu art. 144 ust. 1e
Ustawy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania
z rynku sprzętu wskazanego w ofercie. W sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany
będzie zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W
przypadku, gdy model będący następcą będzie posiadał gorsze parametry lub nie będzie posiadał
wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny,
tożsamy model o identycznych lub lepszych parametrach. 4. Przed wykonaniem dostawy, o której
mowa w pkt 3, Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o
braku możliwości dostarczenia wskazanego w ofercie sprzętu wraz z uzasadnieniem powstałej sytuacji,
wskazaniem modelu i typu sprzętu proponowanego oraz oświadczeniem, iż sprzęt tożsamy spełnia
wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2
dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Wykonawcy, uznaje się za zgodę na zmianę sprzętu.
|
IV 4 4 data |
2019-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Dotyczące danych osobowych wykonawców: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Politechnika Łódzka Uczelniane Centrum Informatyczne, 90-924 Łódź, ul.
Wólczańska 223; 2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych zamawiającego można
uzyskaćza pośrednictwem adresu e-mailowego: iod@p.lodz.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz
art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (dalej „Ustawa”); 5.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; 7. w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie
do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: 8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących; 8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO; 8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie
przysługuje Pani/Panu: 9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych; 9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 9.3. na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przełączników Ethernet
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32415000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1: do dnia 25.09.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przełączników Ethernet w ilości 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis
podstawowych parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa access point’ów wi-fi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32415000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia: minimalnie do dnia 18.09.2019 r. - maksymalnie do dnia 25.09.2019 r. Termin dostawy w Zadaniu 2 stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa access point’ów wi-fi w ilości 23 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis
podstawowych parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wielofunkcyjnych routerów z interfejsami 10/40/100GE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32413100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia: minimalnie do dnia 18.09.2019 r. - maksymalnie do dnia 25.09.2019 r. Termin dostawy w Zadaniu 3 stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wielofunkcyjnych routerów z interfejsami 10/40/100GE w ilości 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis
podstawowych parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przełączników dostępowych z interfejsami 1/10/40GE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia: minimalnie do dnia 18.09.2019 r. - maksymalnie do dnia 25.09.2019 r. Termin dostawy w Zadaniu 4 stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przełączników dostępowych z interfejsami 1/10/40GE w ilości 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis
podstawowych parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przełączników dostępowych z interfejsami 1/10GE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia: minimalnie do dnia 18.09.2019 r. - maksymalnie do dnia 25.09.2019 r. Termin dostawy w Zadaniu 5 stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przełączników dostępowych z interfejsami 1/10GE w ilości 22 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu -
opis podstawowych parametrów technicznych.
|
| |