Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie

Data publikacji 2019-07-16
Data zakończenia 2019-07-24 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574435-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku
nr 1 do SIWZ.
2. Kod CPV: 30192113-6 materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych.
3. Zamówienie nie zostało podzielone na części.
4. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 5, a także zgodnie
z Opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.
5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wykonanego przedmiotu umowy na własne ryzyko i koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
6. Wszelkie znaki towarowe, patenty, nazwy producentów użyte w dokumentacji przetargowej są tylko przykładem zastosowania i służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamówienie może być zrealizowane przy użyciu produktów równoważnych tam gdzie jest
to wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, spełniających
w stopniu co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia..
7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy.
10. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko
dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy.
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 09522671-d8a8-49dd-af8b-42297a0d28c1
Biuletyn 574435-N-2019
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie
Regon 01126394600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Potulicka
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 4472000,
Zamawiajacy fax 91 447 20 01
Zamawiajacy email dzp.sz@amw.com.pl,
Adres strony url www.amw.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja Mienia Wojskowego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://amw.eb2b.com.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 3. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1481), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksulub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219), z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału VI. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania faksu lub e-maila.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie
Numer referencyjny DZP-OS.7720.292.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Kod CPV: 30192113-6 materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych. 3. Zamówienie nie zostało podzielone na części. 4. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 5, a także zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1. 5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wykonanego przedmiotu umowy na własne ryzyko i koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 6. Wszelkie znaki towarowe, patenty, nazwy producentów użyte w dokumentacji przetargowej są tylko przykładem zastosowania i służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamówienie może być zrealizowane przy użyciu produktów równoważnych tam gdzie jest to wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, spełniających w stopniu co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz oferty.
Cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy wykonać w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania kwoty umowy .
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy, Zamawiający dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem Wykonawca złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej oraz może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki i zmiany umowy, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 Warszawa; 2) Administrator wyznaczył Inspektorem Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00 - 911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku treści umowy przez okres 10 lat lub dłużej w przypadku umowy zawartej na czas powyżej 10 lat, wówczas na okres jej trwania; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria a) cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria b) termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)