1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ICT dla potrzeb realizacji projektu "Nowe kompetencje uczniów w Gminie Pajęczno" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
2.Zakres rzeczowy:
Zakup i dostawa sprzętu ict do szkół na terenie Gminy Pajęczno m.in.: komputery przenośne wraz z oprogramowaniem, zasilacze UPS, klimatyzatory, tablice interaktywne, projektory, rzutniki, ekrany do rzutnika, zasilacze prądu stałego, gps, nawigacja, sieciowe urządzenia wielofunkcyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku numer 7 do niniejszej SIWZ.
3.Wymagania podstawowe:
a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie sprzęty były fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone sprzęty muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
b)W przypadku stwierdzenia, że dostarczony sprzęt jest uszkodzony, bądź nie odpowiada przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt.
c) Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do transportu, wniesienia, zamontowania, uruchomienia, skonfigurowania zamówionego sprzętu.
d) Wykonawca zobligowany jest do zrealizowania dostaw w ramach ww. zamówienia wraz z instrukcją w jęz. polskim
e) Równoważne rozwiązania techniczne.
-W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
-W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
-Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
-Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
-Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy
f) Gwarancja:
-Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt 36 miesięcznej gwarancji, liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
g) Miejsce dostawy poszczególnych elementów przedmiotu umowy: szkoły dla których organem prowadzącym jest Gmina Pajęczno (Szkoła Podstawowa nr 1 w Pajęcznie im. Juliana Tuwima ,Szkoła Podstawowa nr 2 w Pajęcznie im. Noblistów Polskich, Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Makowiskach).
h) Dostawa może być realizowana jedynie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od. 8-15. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 2 dni wcześniej o planowanym terminie dostawy.
4. Zamawiający informuje, że w przypadku zakupu przenośnych komputerów dla ucznia i nauczyciela, ma zastosowanie tzw.” odwrotne obciążenie” cena netto= brutto
5 Wspólny Słownik Zamówień CPV :
CPV - 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
CPV- 30213100-6 Komputery przenośne
CPV- 32322000-6 Urządzenia multimedialne
|
GuidZP400 |
1a5cf14c-9620-44c3-977e-29b0219530e1
|
Biuletyn |
574482-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Pajęczno
|
Regon |
52425200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pajęczno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-330
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
(034) 311 1523,
|
Zamawiajacy fax |
(034) 311 2135
|
Zamawiajacy email |
jsobera@pajeczno.pl,
|
Adres strony url |
www.e-bip.pl/Start/76
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.e-bip.pl/Start/76
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
listownie lub osobiście w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Pajęcznie, ulica Parkowa 8/12, 98-330 Pajęczno - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Nowe kompetencje uczniów w Gminie Pajęczno-zakup i dostawa sprzętu ICT
|
Numer referencyjny |
ZPF.271.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ICT dla potrzeb realizacji projektu "Nowe kompetencje uczniów w Gminie Pajęczno" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
2.Zakres rzeczowy:
Zakup i dostawa sprzętu ict do szkół na terenie Gminy Pajęczno m.in.: komputery przenośne wraz z oprogramowaniem, zasilacze UPS, klimatyzatory, tablice interaktywne, projektory, rzutniki, ekrany do rzutnika, zasilacze prądu stałego, gps, nawigacja, sieciowe urządzenia wielofunkcyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku numer 7 do niniejszej SIWZ.
3.Wymagania podstawowe:
a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie sprzęty były fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone sprzęty muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
b)W przypadku stwierdzenia, że dostarczony sprzęt jest uszkodzony, bądź nie odpowiada przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt.
c) Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do transportu, wniesienia, zamontowania, uruchomienia, skonfigurowania zamówionego sprzętu.
d) Wykonawca zobligowany jest do zrealizowania dostaw w ramach ww. zamówienia wraz z instrukcją w jęz. polskim
e) Równoważne rozwiązania techniczne.
-W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
-W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
-Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
-Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
-Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy
f) Gwarancja:
-Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt 36 miesięcznej gwarancji, liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
g) Miejsce dostawy poszczególnych elementów przedmiotu umowy: szkoły dla których organem prowadzącym jest Gmina Pajęczno (Szkoła Podstawowa nr 1 w Pajęcznie im. Juliana Tuwima ,Szkoła Podstawowa nr 2 w Pajęcznie im. Noblistów Polskich, Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Makowiskach).
h) Dostawa może być realizowana jedynie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od. 8-15. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 2 dni wcześniej o planowanym terminie dostawy.
4. Zamawiający informuje, że w przypadku zakupu przenośnych komputerów dla ucznia i nauczyciela, ma zastosowanie tzw.” odwrotne obciążenie” cena netto= brutto
5 Wspólny Słownik Zamówień CPV :
CPV - 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
CPV- 30213100-6 Komputery przenośne
CPV- 32322000-6 Urządzenia multimedialne
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy. UWAGA:
Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdziale 18 niniejszej SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że :
Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ
Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min. 100 000 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 10.6.2 ppkt 1.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-
- z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom przez Zamawiającego Wykonawca złoży:
a) opis oferowanego sprzętu- zgodnie z zał. nr 8. Opis oferowanego sprzętu ICT- dotyczy każdej pozycji winien potwierdzać spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do siwz.
b) oświadczenie producenta jednostki potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych ( dot. komputerów).
c) Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu, Deklaracja zgodności CE (dot. komputerów),
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę składającą się z:
1) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ,
2) dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 10.2, 10.3 niniejszej specyfikacji,
3) oświadczenia Wykonawcy, że wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.6 – Wykonawca składa oświadczenie tylko w przypadku, gdy wybór złożonej przez Niego oferty spowoduje powstanie u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100).
2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ.
3 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ESBANK Bank Spółdzielczy Filia w Pajęcznie: Nr rachunku: 29 8980 0009 2032 0012 3783 0002 z dopiskiem: Wadium – „ Nowe kompetencje uczniów w Gminie Pajęczno-zakup i dostawa sprzętu ICT”
Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310).
4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”.
Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium.
5 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.
Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – „ Nowe kompetencje uczniów w Gminie Pajęczno-zakup i dostawa sprzętu ICT”
6 Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami w SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
29
|