Dostawa książek oraz materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu pn. "Organizacja zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych w Grudziądzu"

Data publikacji 2019-07-16
Data zakończenia 2019-07-29 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Grudziądz
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Drukowane książki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573263-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek oraz materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu pn. „Organizacja zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych w Grudziądzu” (współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020) do następujących szkół:
1) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Grudziądzu (ul. Żeromskiego 8, 86-300 Grudziądz): 120 szt.,
2) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka w Grudziądzu (ul. Narutowicza 6, 86-300 Grudziądz): 552 szt.,
3) Szkoła Podstawowa nr 4 im. por. Zbigniewa Kruszelnickiego ps. „Wilk” w Grudziądzu (ul. Jaśminowa 2, 86-300 Grudziądz): 432 szt.,
4) Szkoła Podstawowa nr 5 im. płk. Stanisława Sitka w Grudziądzu (ul. Sienkiewicza 24, 86-300 Grudziądz): 344 szt.,
5) Szkoła Podstawowa nr 11 im. Jana Heweliusza w Grudziądzu (ul. Droga Mazurska 2, 86-300 Grudziądz): 128 szt.,
6) Szkoła Podstawowa nr 12 im. Synów Pułku w Grudziądzu (ul. Moniuszki 14, 86-300 Grudziądz): 168 szt.,
7) Szkoła Podstawowa nr 14 – Specjalna (ul. Parkowa 25, 86-300 Grudziądz): 128 szt.,
8) Szkoła Podstawowa nr 18 im. Bohaterów Westerplatte w Grudziądzu (ul. Dąbrówki 7, 86-300 Grudziądz): 980 szt.,
9) I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Grudziądzu (ul. Sienkiewicza 27, 86-300 Grudziądz): 312 szt.,
10) II Liceum Ogólnokształcące im. Króla Jana III Sobieskiego w Grudziądzu (ul. Marcinkowskiego 10, 86-300 Grudziądz): 456 szt.,
11) III Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Grudziądzu (ul. Legionów 2, 86-300 Grudziądz): 416 szt.,
12) IV Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Grudziądzu (ul. Jana III Sobieskiego 12, 86-300 Grudziądz): 181 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy i projekt umowy stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 853ec86c-0fbd-41e1-bd6d-694681af6758
Biuletyn 573263-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Grudziądz
Regon 87111883300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ratuszowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 564 510 233
Zamawiajacy fax 564 510 233
Zamawiajacy email bzp@um.grudziadz.pl
Adres strony url www.bip.grudziadz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.grudziadz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.grudziadz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urzęd Miejski w Grudziądzu, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, Referat Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 335.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa książek oraz materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu pn. "Organizacja zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych w Grudziądzu"
Numer referencyjny FE.042.1.3.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek oraz materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu pn. „Organizacja zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych w Grudziądzu” (współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020) do następujących szkół: 1) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Grudziądzu (ul. Żeromskiego 8, 86-300 Grudziądz): 120 szt., 2) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka w Grudziądzu (ul. Narutowicza 6, 86-300 Grudziądz): 552 szt., 3) Szkoła Podstawowa nr 4 im. por. Zbigniewa Kruszelnickiego ps. „Wilk” w Grudziądzu (ul. Jaśminowa 2, 86-300 Grudziądz): 432 szt., 4) Szkoła Podstawowa nr 5 im. płk. Stanisława Sitka w Grudziądzu (ul. Sienkiewicza 24, 86-300 Grudziądz): 344 szt., 5) Szkoła Podstawowa nr 11 im. Jana Heweliusza w Grudziądzu (ul. Droga Mazurska 2, 86-300 Grudziądz): 128 szt., 6) Szkoła Podstawowa nr 12 im. Synów Pułku w Grudziądzu (ul. Moniuszki 14, 86-300 Grudziądz): 168 szt., 7) Szkoła Podstawowa nr 14 – Specjalna (ul. Parkowa 25, 86-300 Grudziądz): 128 szt., 8) Szkoła Podstawowa nr 18 im. Bohaterów Westerplatte w Grudziądzu (ul. Dąbrówki 7, 86-300 Grudziądz): 980 szt., 9) I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Grudziądzu (ul. Sienkiewicza 27, 86-300 Grudziądz): 312 szt., 10) II Liceum Ogólnokształcące im. Króla Jana III Sobieskiego w Grudziądzu (ul. Marcinkowskiego 10, 86-300 Grudziądz): 456 szt., 11) III Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Grudziądzu (ul. Legionów 2, 86-300 Grudziądz): 416 szt., 12) IV Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Grudziądzu (ul. Jana III Sobieskiego 12, 86-300 Grudziądz): 181 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy i projekt umowy stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 22110000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – w przypadku braku dostępności książki lub materiału dydaktycznego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (wycofanie z rynku lub zaprzestanie produkcji). Wówczas na uzasadniony pisemny wniosek Wykonawcy strony dopuszczają możliwość zamiany na inną pozycję wybraną przez Zamawiającego w cenie nie wyższej niż wskazana przez Wykonawcę w formularzu cenowym. W takim przypadku zmiana postanowień umowy może obejmować zmianę zakresu przedmiotu umowy (z zastrzeżeniem braku możliwości zmiany liczby sztuk), wynagrodzenia (jedynie utrzymania na tym samym poziomie lub jego obniżenia) oraz okresu realizacji dostawy asortymentu, który uległ zmianie (nie dłużej niż o 21 dni).
IV 4 4 data 2019-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)