Wyposażenie elektrotechniczne Laboratorium Procesów Kinetycznych

Data publikacji 2019-07-16
Data zakończenia 2019-07-29 00:00:00
Instytucja Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia elektromechaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574121-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres dostawy obejmuje wyposażenie wraz z montażem i uruchomieniem:

1. elektryczne, szynowe transportery podwieszane:
a. 6 sztuk dł. min. 25 m wzdłuż hali badań
b. jedna sztuka w poprzek hali przed główną barierą energochłonną
c. płynna regulacja prędkości poruszania się sterowana mikroprocesorowo,
d. zmiana kierunku i prędkości w trakcie jazdy,
e. możliwość ręcznego przesunięcia wózka bez utraty pozycji (odczyt odległości z enkodera inkrementalnego),
f. osiąganie zadanej pozycji z dokładnością +/-10cm,
g. sterowanie wszystkimi transporterami w trybie pojedynczym i grupowym,
h. uchwyty transporterów przystosowane do montażu lekkich, płaskich obiektów w postaci przesłon i graficznych wzorów kalibracyjnych na planszach o maksymalnych wymiarach 100 x 70 cm,
i. obrót uchwytu transportera sterowany cyfrowo w zakresie 720 º, przy dokładności zadawania kąta nie gorszej niż 10 º (odczyt kąta z enkodera inkrementalnego),
j. podświetlenie obiektów w uchwycie, kolor RGB i wł/wył. programowalne z poziomu aplikacji,
k. wózki transporterów wyposażone w kamery cyfrowe do obserwacji obiektu w uchwycie.

2. oświetlenie główne, techniczne i awaryjne hali badań,
Wymagania do oświetlenia głównego:
a. technologia LED,
b. zapewniające natężenie światła w każdym miejscu na hali badań min. 1000 lux,
c. możliwość płynnej regulacji natężenia światła z odczytem aktualnej wartości jasności,
d. sterowanie z poziomu aplikacji – grupowo i każdą lampą niezależnie,
e. funkcja stroboskopu w zakresie częstotliwości nie mniejszym niż 1 Hz – 25 Hz ze zmiennym wypełnieniem.

Pozostałe oświetlenie zgodnie z projektem. Należy założyć, że żelbetowy sufit hali i ściany powyżej sufitu podwieszanego będą pokryte pianką PUR o grubości min. 15 cm.

3. nagłośnienie
Minimum dwa głośniki ze wzmacniaczem strefowym i mikrofonem, zapewniające dobrą słyszalność komunikatów głosowych na całej hali badań.
Możliwości systemu:
a. odtworzenia dowolnego dźwięku w postaci cyfrowej,
b. wydawania komend głosowych z pomocą mikrofonu zamontowanego w pomieszczeniu sterowni,
c. odtwarzania cyfrowego dźwięków (co najmniej w formacie mp3) w sposób losowy i w losowym czasie, oraz w wyniku zdefiniowanych zdarzeń systemowych.
4. system monitoringu i rejestracji prowadzonych badań,
a. wyposażony w min. 10 przenośnych kamer IP umożliwiających identyfikację osoby z odległości od 1m do 15 m przy natężeniu światła w hali równym 30% wartości maksymalnej oświetlenia głównego,
b. minimum 20 punktów umożliwiających podłączenie kamer IP rozmieszczonych w całej hali umożliwiających obserwację badań w zależności od aranżacji wnętrza i przyjętego scenariusza badań,
c. programowalny rejestrator IP umożliwiający zapis materiału wideo w pętli trwającej minimum 3 dni jednocześnie ze wszystkich kamer w laboratorium,
d. rejestracja uruchamiana automatycznie po wykryciu ruchu w obserwowanej strefie,
e. komputer wyposażony w system operacyjny Linux/Windows wraz z dwoma monitorami FullHD 24” i jednym dotykowym min. 20”, oraz oprogramowaniem niezbędnym do stacjonarnej obsługi dostarczanych systemów laboratorium, sterowania wyposażeniem i dowolnie konfigurowanego podglądu ze wszystkich kamer,
f. tablet z kranem o przekątnej min. 10” do zarządzania wyposażeniem laboratorium spoza pomieszczenia sterowni.
5. system ostrzegania i kontroli dostępu do strefy badań,
a. drzwi na halę badań i główne wejście do Laboratorium wyposażone w system kontroli dostępu z czujnikiem otwarcia, oraz dzwonki,
b. zwalnianie elektrozamków możliwe za pomocą przycisków umieszczonych w pomieszczeniu sterowni,
c. Drzwi na halę badań (2 pary) wyposażone po stronie zewnętrznej w sygnalizatory „Uwaga badania” sterowane z pomieszczenia sterowni, przełącznikiem na hali badań oraz z aplikacji.

6. zintegrowany system sterowania wyposażeniem i nastawami parametrów środowiskowych w hali badań,
Sterowanie wszystkimi aktywnymi elementami wyposażenia (transportery, oświetlenie, nagłośnienie, wentylacja z klimatyzacją itp.) możliwe za pomocą urządzeń mobilnych (telefon, tablet) oraz stacjonarnego komputera zarządzającego w sterowni, z wykorzystaniem oprogramowania opartego o technologię WEB (bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania).
Wymagania do aplikacji sterującej:
a. możliwość tworzenia algorytmów badań w oparciu o zainstalowane urządzenia, wykonywanie z góry określonych ustawień transporterów (pozycja i obrót) w oparciu o stałe, zmienne, liczby pseudolosowe, wydarzenia systemowe,
b. możliwość dowolnego tworzenia widoków ekranów (layout sterowania wyposażeniem),
c. możliwość logowania się wielu użytkowników z różnymi poziomami dostępu,
d. możliwość odtwarzania dźwięków poprzez system audio umieszczony na hali,
e. sterowanie i zadawanie z wyprzedzeniem wymaganej temperatury na hali badań,
f. włączanie, wyłączanie i zmiana trybu pracy istniejącego systemu wentylacji opartego o centralę wentylacyjną Dan-Poltherm DP 6/9 X oraz urządzenia filtrujące Klimawent UFO (dopuszcza się sterowanie centralą wentylacyjną z oddzielnej aplikacji).


7. instalacja elektryczna i informatyczna oraz podstawowe wyposażenie elektryczne laboratorium,
a. rozdzielnica elektryczna wraz z niezbędnymi zabezpieczeniami obejmującymi wszystkie obwody zawarte w projekcie elektrycznym Laboratorium i niezbędny zapas przestrzeni na ewentualną rozbudowę,
b. podłączenie do kabla 5 x 50mm2,
c. gniazda elektryczne i włączniki wg projektu wraz z instalacją przewodową,
d. gniazda sieciowe wg projektu wraz z instalacją przewodową i urządzeniami rozdzielającymi (np. switch’e, router’y itp.),
8. podstawowe wyposażenie stanowisk badawczych (przesłony, stoliki itp.)
Sześć podstawowych, indywidualnych stanowisk badawczych zlokalizowanych w przedniej części hali (przy ścianie nawiewnej) wyposażonych w przesłony oddzielające, podręczne stoliki oraz sterowniki do transporterów
a. przesłony między stanowiskowe i boczne (na ścianach) zbudowane z blachy stalowej i płyt z przezroczystego tworzywa odpornego na zarysowania, mocowane do podłogi i sufitu (ew. ściany), z możliwością demontażu przy użyciu podstawowych narzędzi,
b. brak przesłony między dwoma ostatnimi stanowiskami zapewniający swobodny przejazd szerokości min. 2 m,
c. przesłony po obu stronach stanowiska (gdy występują) wyposażone w składane półki,
d. cztery pierwsze stanowiska wyposażone w stoliki w postaci blatu mocowanego między sąsiadującymi przesłonami, łatwo demontowalnego bez użycia narzędzi,
e. każde stanowisko wyposażone w tablet z ekranem 7”, umożliwiający wygodną obsługę systemu i pełniący rolę sterownika do transporterów, z możliwością ładowania na półce stanowiska.

Wymagane jest zintegrowanie wyposażenia i instalacji będących przedmiotem zamówienia z zabudową balistyczną tworzoną równolegle wg projektu posiadanego przez Zamawiającego.
Czas wykonania : do 6 m-cy od daty podpisania umowy.
Gwarancja na wykonanie: min. 36 m-cy.
Płatność: etapami, wg harmonogramu ustalonego z Wykonawcą w terminie do dwóch tygodni od podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 89626d63-879d-4646-946d-b54501d13142
Biuletyn 574121-N-2019
Zamawiajacy nazwa Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Regon 35257000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie 202
Zamawiajacy adres numer domu 202
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-486
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 740 165,
Zamawiajacy fax 228 740 221
Zamawiajacy email jfrontczak@piap.pl,
Adres strony url www.piap.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.piap.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.piap.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Przekazanie ofert do zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ŁUKASIEWICZ-Instytut PIAP, Kancelaria, Al. Jerozolimskie 202, 02 - 486 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie elektrotechniczne Laboratorium Procesów Kinetycznych
Numer referencyjny KZP/11/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakres dostawy obejmuje wyposażenie wraz z montażem i uruchomieniem: 1. elektryczne, szynowe transportery podwieszane: a. 6 sztuk dł. min. 25 m wzdłuż hali badań b. jedna sztuka w poprzek hali przed główną barierą energochłonną c. płynna regulacja prędkości poruszania się sterowana mikroprocesorowo, d. zmiana kierunku i prędkości w trakcie jazdy, e. możliwość ręcznego przesunięcia wózka bez utraty pozycji (odczyt odległości z enkodera inkrementalnego), f. osiąganie zadanej pozycji z dokładnością +/-10cm, g. sterowanie wszystkimi transporterami w trybie pojedynczym i grupowym, h. uchwyty transporterów przystosowane do montażu lekkich, płaskich obiektów w postaci przesłon i graficznych wzorów kalibracyjnych na planszach o maksymalnych wymiarach 100 x 70 cm, i. obrót uchwytu transportera sterowany cyfrowo w zakresie 720 º, przy dokładności zadawania kąta nie gorszej niż 10 º (odczyt kąta z enkodera inkrementalnego), j. podświetlenie obiektów w uchwycie, kolor RGB i wł/wył. programowalne z poziomu aplikacji, k. wózki transporterów wyposażone w kamery cyfrowe do obserwacji obiektu w uchwycie. 2. oświetlenie główne, techniczne i awaryjne hali badań, Wymagania do oświetlenia głównego: a. technologia LED, b. zapewniające natężenie światła w każdym miejscu na hali badań min. 1000 lux, c. możliwość płynnej regulacji natężenia światła z odczytem aktualnej wartości jasności, d. sterowanie z poziomu aplikacji – grupowo i każdą lampą niezależnie, e. funkcja stroboskopu w zakresie częstotliwości nie mniejszym niż 1 Hz – 25 Hz ze zmiennym wypełnieniem. Pozostałe oświetlenie zgodnie z projektem. Należy założyć, że żelbetowy sufit hali i ściany powyżej sufitu podwieszanego będą pokryte pianką PUR o grubości min. 15 cm. 3. nagłośnienie Minimum dwa głośniki ze wzmacniaczem strefowym i mikrofonem, zapewniające dobrą słyszalność komunikatów głosowych na całej hali badań. Możliwości systemu: a. odtworzenia dowolnego dźwięku w postaci cyfrowej, b. wydawania komend głosowych z pomocą mikrofonu zamontowanego w pomieszczeniu sterowni, c. odtwarzania cyfrowego dźwięków (co najmniej w formacie mp3) w sposób losowy i w losowym czasie, oraz w wyniku zdefiniowanych zdarzeń systemowych. 4. system monitoringu i rejestracji prowadzonych badań, a. wyposażony w min. 10 przenośnych kamer IP umożliwiających identyfikację osoby z odległości od 1m do 15 m przy natężeniu światła w hali równym 30% wartości maksymalnej oświetlenia głównego, b. minimum 20 punktów umożliwiających podłączenie kamer IP rozmieszczonych w całej hali umożliwiających obserwację badań w zależności od aranżacji wnętrza i przyjętego scenariusza badań, c. programowalny rejestrator IP umożliwiający zapis materiału wideo w pętli trwającej minimum 3 dni jednocześnie ze wszystkich kamer w laboratorium, d. rejestracja uruchamiana automatycznie po wykryciu ruchu w obserwowanej strefie, e. komputer wyposażony w system operacyjny Linux/Windows wraz z dwoma monitorami FullHD 24” i jednym dotykowym min. 20”, oraz oprogramowaniem niezbędnym do stacjonarnej obsługi dostarczanych systemów laboratorium, sterowania wyposażeniem i dowolnie konfigurowanego podglądu ze wszystkich kamer, f. tablet z kranem o przekątnej min. 10” do zarządzania wyposażeniem laboratorium spoza pomieszczenia sterowni. 5. system ostrzegania i kontroli dostępu do strefy badań, a. drzwi na halę badań i główne wejście do Laboratorium wyposażone w system kontroli dostępu z czujnikiem otwarcia, oraz dzwonki, b. zwalnianie elektrozamków możliwe za pomocą przycisków umieszczonych w pomieszczeniu sterowni, c. Drzwi na halę badań (2 pary) wyposażone po stronie zewnętrznej w sygnalizatory „Uwaga badania” sterowane z pomieszczenia sterowni, przełącznikiem na hali badań oraz z aplikacji. 6. zintegrowany system sterowania wyposażeniem i nastawami parametrów środowiskowych w hali badań, Sterowanie wszystkimi aktywnymi elementami wyposażenia (transportery, oświetlenie, nagłośnienie, wentylacja z klimatyzacją itp.) możliwe za pomocą urządzeń mobilnych (telefon, tablet) oraz stacjonarnego komputera zarządzającego w sterowni, z wykorzystaniem oprogramowania opartego o technologię WEB (bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania). Wymagania do aplikacji sterującej: a. możliwość tworzenia algorytmów badań w oparciu o zainstalowane urządzenia, wykonywanie z góry określonych ustawień transporterów (pozycja i obrót) w oparciu o stałe, zmienne, liczby pseudolosowe, wydarzenia systemowe, b. możliwość dowolnego tworzenia widoków ekranów (layout sterowania wyposażeniem), c. możliwość logowania się wielu użytkowników z różnymi poziomami dostępu, d. możliwość odtwarzania dźwięków poprzez system audio umieszczony na hali, e. sterowanie i zadawanie z wyprzedzeniem wymaganej temperatury na hali badań, f. włączanie, wyłączanie i zmiana trybu pracy istniejącego systemu wentylacji opartego o centralę wentylacyjną Dan-Poltherm DP 6/9 X oraz urządzenia filtrujące Klimawent UFO (dopuszcza się sterowanie centralą wentylacyjną z oddzielnej aplikacji). 7. instalacja elektryczna i informatyczna oraz podstawowe wyposażenie elektryczne laboratorium, a. rozdzielnica elektryczna wraz z niezbędnymi zabezpieczeniami obejmującymi wszystkie obwody zawarte w projekcie elektrycznym Laboratorium i niezbędny zapas przestrzeni na ewentualną rozbudowę, b. podłączenie do kabla 5 x 50mm2, c. gniazda elektryczne i włączniki wg projektu wraz z instalacją przewodową, d. gniazda sieciowe wg projektu wraz z instalacją przewodową i urządzeniami rozdzielającymi (np. switch’e, router’y itp.), 8. podstawowe wyposażenie stanowisk badawczych (przesłony, stoliki itp.) Sześć podstawowych, indywidualnych stanowisk badawczych zlokalizowanych w przedniej części hali (przy ścianie nawiewnej) wyposażonych w przesłony oddzielające, podręczne stoliki oraz sterowniki do transporterów a. przesłony między stanowiskowe i boczne (na ścianach) zbudowane z blachy stalowej i płyt z przezroczystego tworzywa odpornego na zarysowania, mocowane do podłogi i sufitu (ew. ściany), z możliwością demontażu przy użyciu podstawowych narzędzi, b. brak przesłony między dwoma ostatnimi stanowiskami zapewniający swobodny przejazd szerokości min. 2 m, c. przesłony po obu stronach stanowiska (gdy występują) wyposażone w składane półki, d. cztery pierwsze stanowiska wyposażone w stoliki w postaci blatu mocowanego między sąsiadującymi przesłonami, łatwo demontowalnego bez użycia narzędzi, e. każde stanowisko wyposażone w tablet z ekranem 7”, umożliwiający wygodną obsługę systemu i pełniący rolę sterownika do transporterów, z możliwością ładowania na półce stanowiska. Wymagane jest zintegrowanie wyposażenia i instalacji będących przedmiotem zamówienia z zabudową balistyczną tworzoną równolegle wg projektu posiadanego przez Zamawiającego. Czas wykonania : do 6 m-cy od daty podpisania umowy. Gwarancja na wykonanie: min. 36 m-cy. Płatność: etapami, wg harmonogramu ustalonego z Wykonawcą w terminie do dwóch tygodni od podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 31720000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 6
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy, na podstawie art. 144 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2019-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)