Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-25 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Świdnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575229-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań Zamawiającego zawiera Załącznik Nr 1 – Tabele wymaganych parametrów technicznych do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 495f37d2-2e28-4875-8e00-effa61430418
Biuletyn 575229-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 43101087800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bolesława Leśmiana
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Świdnik
Zamawiajacy kod pocztowy 21-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 817 514 215
Zamawiajacy fax 81 751 27 49
Zamawiajacy email spzozswidnik@interia.pl
Adres strony url http://www.spzozswidnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spzozswidnik.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie do siedziby SP ZOZ w Świdniku - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku, ul. B. Leśmiana 4, 21 – 040 Świdnik
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/10/07/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań Zamawiającego zawiera Załącznik Nr 1 – Tabele wymaganych parametrów technicznych do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow Termin dostawy - do 20 dni roboczych
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga dokumentów: - Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wzór druku Wykazu dostaw stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 złotych brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przewiduje procedurę wskazaną w art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp odstępuje od żądania dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wymaga dokumentów: - Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wzór druku Wykazu dostaw stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 złotych brutto.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, powinna zawierać wypełniony Załącznik Nr 1 do SIWZ (Tabele wymaganych parametrów technicznych) oraz wypełniony Formularz –Asortymentowo – Cenowy ( Załącznik Nr 2 do SIWZ ). 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie – Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawców załączenia do oferty Oświadczenia producenta systemu Medicus On Line firmy Atende Medica Sp. z o.o., które powinno zawierać informacje o posiadanym wsparciu tego producenta dla Wykonawcy przy przenoszeniu i uruchomieniu nowego środowiska serwerowego oraz o zagwarantowaniu przez producenta systemu, przeniesienia wszystkich dostępnych danych do nowego środowiska. 5. Wraz z ofertą należy złożyć dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu ). 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, samodzielnie ( bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego ) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu ( o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp ). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wadium nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Umowa z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą podpisana zostanie zgodnie z projektem Umowy dołączonym do SIWZ, stanowiącym Załącznik Nr 7– Umowa Sprzedaży - projekt. Jednocześnie z Umową Sprzedaży zostanie podpisana Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiąca Załącznik Nr 8 do SIWZ - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.
IV 4 14 nie jest wymagane
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). 2.W trakcie obowiązywania Umowy o zamówienie publiczne, Strony przewidują zmiany zawartej Umowy na poniższych zasadach: a)przewiduje się zmianę wynagrodzenia o którym mowa w § 5 ust. 1 w przypadku, gdy nastąpi zmiana urzędowej stawki należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT, b)po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, dopuszcza się możliwość dostawy Sprzętu równoważnego ( posiadającego parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie ) pod warunkiem łącznego spełnienia poniższych wymogów, tj.: 1)oferowany w ofercie Sprzęt stał się niedostępny na rynku, z powodu zaprzestania jego produkcji lub wycofania z rynku, 2)Sprzęt równoważny spełnia wszystkie wymogi i parametry zawarte w SIWZ w zakresie takim, w jakim były wymagane dla pierwotnie zaoferowanego sprzętu, 3)cena Sprzętu równoważnego nie może być wyższa od ceny zaoferowanej w ofercie Wykonawcy, c)pojawienia się na rynku urządzenia producenta Sprzętu nowszej generacji lub nowej wersji oprogramowania, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny.
IV 4 4 data 2019-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Składanie ofert w Sekretariacie SP ZOZ pok. Nr 1 - I piętro. Otwarcie ofert dnia 25 lipca 2019 r. o godz. 10.10 w Sali Konferencyjnej SP ZOZ pok. Nr 13 - II piętro. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu jest Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku, ul. B. Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, adres e – mail : sekretariat@spzozswidnik.pl telefon ( 81 ) 452 30 50, 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Świdniku jest Pan Kamil Kamiński, kontakt: adres e-mail : iod@spzozswidnik.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania - numer sprawy : SPZOZ/ZP/271/10/07/2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ), dalej „ustawa Pzp”, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria gwarancja jakości
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)