GuidZP400 |
1faf29bd-6bb6-4e91-8c46-4fa3dd948ada
|
Biuletyn |
574604-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
01229882300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Solidarności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-401
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 555 11 54
|
Zamawiajacy fax |
22 619 69 43
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl
|
Adres strony url |
www.ipzp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipzp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Szpitalu Praskim pw. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie, Aleja Solidarności 67, budynek D pokój nr D/03 - Sekretariat Zarządu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa środków czystości oraz artykułów do sprzątania do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.”
|
Numer referencyjny |
ZP/34/ŚRODKI CZYSTOŚCI/2019/BZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa środków czystości oraz artykułów do sprzątania do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. numer nadany zamówieniu
ZP/34/ŚRODKI CZYSTOŚCI/2019/BZP. Zamówienie zostało podzielone na 5 części:
część nr I- Dostawa drobnego sprzętu do utrzymania czystości,
część nr II – Dostawa środków czystości,
część nr III – Dostawa sprzętu pomocniczego do mycia i dezynfekcji manualnej i maszynowej,
część IV – Dostawa worków na odpady komunalne i zakaźne,
część V – Dostawa jednorazowej myjki nasączonej środkiem myjącym.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, podział rodzajowo-ilościowy oraz wymagania realizacji przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załącznikach do SIWZ ( Formularze asortymentowo-cenowe, Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wzór Umowy, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. dostępnych na stronie Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia w zakresie części Część I -V będzie realizowane przez okres 12 miesięcy liczonych od daty zawarcia przez Strony umów lub odpowiednio
do wyczerpania ich wartości (umowy zawierane będą odrębnie dla każdej części).
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Brak
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Brak
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
a)w zakresie posiadania doświadczenia:
Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) główną dostawę – dla IV części zamówienia, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania, podmiotu, na rzecz której została wykonana oraz załączeniem dowodów, określających czy dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane.
Wartość rodzaju dostawy (czyli dla części IV), o której mowa powyżej nie może być niższa niż 35 000 PLN brutto.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, które nadal są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny, o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – to w takiej sytuacji jest zobowiązany do złożenia odpowiedniego oświadczenia w sprawie, z zastrzeżeniem równoczesnego opisu, pozwalającego na bezsprzeczne stwierdzenie przez Zamawiającego o jej należytej realizacji.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Brak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt. 2 SIWZ składa:
Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.13, 14 i 21, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów,
o których mowa w ppkt. 4.1. i 4.2. SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.przetargi.ipzp.pl/praski informacji dotyczącej nazw i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów).
W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawcy wraz ze złożeniem oświadczenia, powinni przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dla Części IV zamówienia wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzeczy których zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zaleca się sporządzić wykaz usług zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ – Wykaz dostaw /wzór/.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający żąda załączenia do oferty Pełnomocnictwa (oryginał dokumentu lub kopia dokumentu poświadczona przez osobę do tej czynności umocowanej „za zgodność z oryginałem”) z którego będzie wynikać zakres umocowania do podpisania oferty, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów, złożonych wraz z ofertą.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
Oświadczenia Wykonawcy, że posiada wszystkie wymagane dokumenty dopuszczające
do obrotu i stosowania na terenie Polski przedmiotu zamówienia, zgodnie z aktualnymi aktami prawnymi w tym z Ustawą o substancjach i preparatach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2018 r. poz. 143) oraz zobowiązuje się je dostarczyć Zamawiającemu na jego wezwanie, na każdym etapie realizacji umowy;
Materiały informacyjne (karty charakterystyki, katalogi, specyfikacja, informacja
od producenta – w języku polskim), potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem iż Zamawiający ma prawo
do odstąpienia żądania przedłożenia przedmiotowych materiałów, w przypadku gdy oferowany przedmiot zamówienia jest mu znany, a tym samym zbędnym jest jego weryfikacja na poziomie dowodowym,
Oświadczenia, że przedmiot zamówienia posiada certyfikat Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Opakowań w zakresie Części IV ( poz. 4, 5, 6, i 9).
Kopię w/w dokumentu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na każdym etapie trwania umowy.
|
Wadium |
Brak
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Brak
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Brak
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. przewidziany zakres i okoliczności zmian postanowień umowy Zamawiający pkreślił w umowie.
|
IV 4 4 data |
2019-07-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Brak
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drobnego sprzętu do utrzymania czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis, podział rodzajowo-ilościowy oraz wymagania realizacji przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załącznikach będących integralną częścią SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Brak
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis, podział rodzajowo-ilościowy oraz wymagania zostały szczegółowo opisane oraz wykazane w załącznikach będących integralną częścią SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu pomocniczego do mycia i dezynfekcji manualnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis, podział rodzajowo-ilościowy oraz wymagania zostały szczegółowo opisane oraz wykazane w załącznikach będących integralną częścią SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa worków na odpady komunalne i zakaźne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis, podział rodzajowo-ilościowy oraz wymagania zostały szczegółowo opisane oraz wykazane w załącznikach będących integralną częścią SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowej myjki nasączonej środkiem myjącym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Brak
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis, podział rodzajowo-ilościowy oraz wymagania zostały szczegółowo opisane oraz wykazane w załącznikach będących integralną częścią SIWZ.
|
| |