„Dostawa środków czystości oraz artykułów do sprzątania do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.”

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-25 00:00:00
Instytucja Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574604-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa środków czystości oraz artykułów do sprzątania do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. numer nadany zamówieniu
ZP/34/ŚRODKI CZYSTOŚCI/2019/BZP. Zamówienie zostało podzielone na 5 części:
część nr I- Dostawa drobnego sprzętu do utrzymania czystości,
część nr II – Dostawa środków czystości,
część nr III – Dostawa sprzętu pomocniczego do mycia i dezynfekcji manualnej i maszynowej,
część IV – Dostawa worków na odpady komunalne i zakaźne,
część V – Dostawa jednorazowej myjki nasączonej środkiem myjącym.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, podział rodzajowo-ilościowy oraz wymagania realizacji przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załącznikach do SIWZ ( Formularze asortymentowo-cenowe, Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wzór Umowy, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. dostępnych na stronie Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1faf29bd-6bb6-4e91-8c46-4fa3dd948ada
Biuletyn 574604-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 01229882300000
Zamawiajacy adres ulica Al. Solidarności
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-401
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 555 11 54
Zamawiajacy fax 22 619 69 43
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl
Adres strony url www.ipzp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipzp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w Szpitalu Praskim pw. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie, Aleja Solidarności 67, budynek D pokój nr D/03 - Sekretariat Zarządu
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa środków czystości oraz artykułów do sprzątania do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.”
Numer referencyjny ZP/34/ŚRODKI CZYSTOŚCI/2019/BZP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa środków czystości oraz artykułów do sprzątania do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. numer nadany zamówieniu ZP/34/ŚRODKI CZYSTOŚCI/2019/BZP. Zamówienie zostało podzielone na 5 części: część nr I- Dostawa drobnego sprzętu do utrzymania czystości, część nr II – Dostawa środków czystości, część nr III – Dostawa sprzętu pomocniczego do mycia i dezynfekcji manualnej i maszynowej, część IV – Dostawa worków na odpady komunalne i zakaźne, część V – Dostawa jednorazowej myjki nasączonej środkiem myjącym. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, podział rodzajowo-ilościowy oraz wymagania realizacji przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załącznikach do SIWZ ( Formularze asortymentowo-cenowe, Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wzór Umowy, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. dostępnych na stronie Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia w zakresie części Część I -V będzie realizowane przez okres 12 miesięcy liczonych od daty zawarcia przez Strony umów lub odpowiednio do wyczerpania ich wartości (umowy zawierane będą odrębnie dla każdej części). Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Brak
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Brak
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej a)w zakresie posiadania doświadczenia: Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) główną dostawę – dla IV części zamówienia, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania, podmiotu, na rzecz której została wykonana oraz załączeniem dowodów, określających czy dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane. Wartość rodzaju dostawy (czyli dla części IV), o której mowa powyżej nie może być niższa niż 35 000 PLN brutto. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, które nadal są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny, o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – to w takiej sytuacji jest zobowiązany do złożenia odpowiedniego oświadczenia w sprawie, z zastrzeżeniem równoczesnego opisu, pozwalającego na bezsprzeczne stwierdzenie przez Zamawiającego o jej należytej realizacji. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Brak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt. 2 SIWZ składa: Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.13, 14 i 21, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 4.1. i 4.2. SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.przetargi.ipzp.pl/praski informacji dotyczącej nazw i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawcy wraz ze złożeniem oświadczenia, powinni przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla Części IV zamówienia wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzeczy których zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zaleca się sporządzić wykaz usług zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ – Wykaz dostaw /wzór/.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający żąda załączenia do oferty Pełnomocnictwa (oryginał dokumentu lub kopia dokumentu poświadczona przez osobę do tej czynności umocowanej „za zgodność z oryginałem”) z którego będzie wynikać zakres umocowania do podpisania oferty, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów, złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. Oświadczenia Wykonawcy, że posiada wszystkie wymagane dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski przedmiotu zamówienia, zgodnie z aktualnymi aktami prawnymi w tym z Ustawą o substancjach i preparatach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2018 r. poz. 143) oraz zobowiązuje się je dostarczyć Zamawiającemu na jego wezwanie, na każdym etapie realizacji umowy; Materiały informacyjne (karty charakterystyki, katalogi, specyfikacja, informacja od producenta – w języku polskim), potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem iż Zamawiający ma prawo do odstąpienia żądania przedłożenia przedmiotowych materiałów, w przypadku gdy oferowany przedmiot zamówienia jest mu znany, a tym samym zbędnym jest jego weryfikacja na poziomie dowodowym, Oświadczenia, że przedmiot zamówienia posiada certyfikat Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Opakowań w zakresie Części IV ( poz. 4, 5, 6, i 9). Kopię w/w dokumentu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na każdym etapie trwania umowy.
Wadium Brak
Przewiduje udzielenie zaliczek Brak
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Brak
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. przewidziany zakres i okoliczności zmian postanowień umowy Zamawiający pkreślił w umowie.
IV 4 4 data 2019-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Brak

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu do utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis, podział rodzajowo-ilościowy oraz wymagania realizacji przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załącznikach będących integralną częścią SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa środków czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Brak
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis, podział rodzajowo-ilościowy oraz wymagania zostały szczegółowo opisane oraz wykazane w załącznikach będących integralną częścią SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu pomocniczego do mycia i dezynfekcji manualnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis, podział rodzajowo-ilościowy oraz wymagania zostały szczegółowo opisane oraz wykazane w załącznikach będących integralną częścią SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa worków na odpady komunalne i zakaźne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis, podział rodzajowo-ilościowy oraz wymagania zostały szczegółowo opisane oraz wykazane w załącznikach będących integralną częścią SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowej myjki nasączonej środkiem myjącym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Brak
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis, podział rodzajowo-ilościowy oraz wymagania zostały szczegółowo opisane oraz wykazane w załącznikach będących integralną częścią SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)