GuidZP400 |
663ab26c-2c67-4c2f-8aaf-39bd3789f87c
|
Biuletyn |
575171-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Wrocławski
|
Regon |
13010000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Uniwersytecki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-137
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 375 22 34
|
Zamawiajacy fax |
71 375 24 72
|
Zamawiajacy email |
bzp@uwr.edu.pl
|
Adres strony url |
www.uni.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
”LEOPOLDINA online – platforma integracji i udostępniania elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego, dla nauki, edukacji i popularyzacji wiedzy” dla zadań nr 4: „Stworzenie platformy cyfrowej WWW służącej integracji narzędzi wyszukiwawczych dla udostępnianych elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego” oraz zadania nr 5: „Rozwój zaplecza bazodanowego wraz ze stworzeniem dodatkowych funkcjonalności, spełniających kryteria interoperacyjności z innymi platformami cyfrowymi”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, Rozdział X
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, pok. 100, 50-138 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Audyt bezpieczeństwa i oprogramowania. – w ramach projektu POPC-POPC.02.03.01-00-0004/17
|
Numer referencyjny |
BZP.242.8.2019.JS
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług audytu informatycznego w ramach realizowanego projektu POPC-POPC.02.03.01-00-0004/17 ”LEOPOLDINA online – platforma integracji i udostępniania elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego, dla nauki, edukacji i popularyzacji wiedzy” dla zadań nr 4: „Stworzenie platformy cyfrowej WWW służącej integracji narzędzi wyszukiwawczych dla udostępnianych elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego” oraz zadania nr 5: „Rozwój zaplecza bazodanowego wraz ze stworzeniem dodatkowych funkcjonalności, spełniających kryteria interoperacyjności z innymi platformami cyfrowymi”.
1. Celem przeprowadzenia audytu jest zweryfikowanie czy wdrożone w ramach projektu rozwiązania informatyczne oraz konfiguracja infrastruktury spełniają wymogi
w zakresie obowiązujących w Polsce przepisów prawa i przyjętych dobrych praktyk
w zakresie bezpieczeństwa IT.
2. Prace audytowe przeprowadzone zostaną w dwóch etapach zgodnie z harmonogramem zamieszczonym w Opisie przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres usług, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SIWZ,
4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia oraz płatności określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72150000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-08-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: nie wcześniej niż od dnia 1.09.2019 do dnia 30.08.2020r.
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:
a) co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu doradztwa w zakresie wymogów bezpieczeństwa informacji w projekcie informatycznym o wartości* co najmniej 1 000 000 zł brutto służącym udostępnianiu zasobów elektronicznych w projekcie informatycznym;
b) co najmniej 1 usługę, polegającą na przeprowadzeniu audytu bezpieczeństwa informacji systemu informatycznego służącego elektronicznemu udostępnianiu zasobów,
c) co najmniej 1 usługę, polegającą na przeprowadzeniu audytu bezpieczeństwa, z zastosowaniem testów penetracyjnych oraz analizy implementacji mechanizmów bezpieczeństwa w projekcie informatycznym o wartości co najmniej 60 000 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto);
d) co najmniej 1 usługę o wartości usługi co najmniej 120 000 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych brutto) polegającą na realizacji projektu polegającego na wdrożeniu systemu informatycznego, który swym zakresem obejmował integrację zasobów ;
* Przez „wartość” projektu informatycznego Zamawiający rozumie sumę brutto (z VAT) wartości niematerialnych i prawnych oraz usług wykonanych przez Wykonawcę w związku z pełnym wdrożeniem projektu.
Do przeliczenia wartości finansowych występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli jeden z Wykonawców spełni wymagany warunek lub Wykonawcy spełniają go łącznie.
2) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami pełniącymi następujące funkcje i posiadającymi wskazane doświadczenie i kwalifikacje:
a) Ekspert ds. Audytu bezpieczeństwa (co najmniej 1 osoba), który spełnia następujące wymagania:
● posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie przeprowadzania audytów bezpieczeństwa informacji w projekcie informatycznym
● posiada wykształcenie wyższe,
● posiada aktualny certyfikat Audytora Wiodącego norm ISO 27001, ISO 22301 lub certyfikat równoważny**
b) Analityk ( co najmniej 2 osoby), który spełnia następujące wymagania:
● w ciągu ostatnich 3 lat brał udział w projekcie informatycznym obejmującym swym zakresem integrację zasobów,
● posiada wykształcenie wyższe,
c) Kierownik Projektu (1 osoba), która spełnia następujące wymagania:
● w ciągu ostatnich 3 lat brał udział w projekcie informatycznym obejmującym swym zakresem integrację zasobów,
● posiada wykształcenie wyższe,
● posiada certyfikat Prince2 lub PMI lub im równoważne ⃰,
● posiada certyfikat ITIL lub równoważny ⃰.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji przez osoby wskazane przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia ww. warunku. Minimalna liczba wymaganych osób wynosi 4.
** Za równoważne Zamawiający uzna certyfikaty (lub dokumenty równoważne dla certyfikatów, które potwierdzają co najmniej takie umiejętności, jakie potwierdzają certyfikaty wymienione w wymaganiach dla danej osoby, wystawione przez podmiot, który prowadził działalność polegającą na weryfikacji i potwierdzeniu umiejętności.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 Pzp- wykazujących brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) Dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału. 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty na ogólnie dostępne, bezpłatne, elektroniczne bazy danych, Zamawiający skorzysta z tych dokumentów dla potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, pobierając je samodzielnie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej sporządzone są w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 ppkt 1)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie odpowiednio jak dla dokumentów, o których mowa powyżej. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Pzp - potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
1) Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 6 do SIWZ;
2) Dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
3) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ –
w formie oryginału;
2) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 tj., Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień do świadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 7 do SIWZ) – w formie oryginału;
4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału;
5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik.
6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ jeśli dotyczy) –
w formie oryginału .
2. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 5.1. i 5.2. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego:
Santander Bank Polska S.A. we Wrocławiu
12 1090 2503 0000 0001 1257 6100
z dopiskiem: wadium, postępowanie nr BZP.242.8.2018.JS
5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty.
6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Kuźniczej 35 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. nr 31D (KASA), II piętro, w godz. Od 9:00 do 13:00) do terminu składania ofert. Kopię zaleca się dołączyć do oferty.
7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a ustawy.
9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
15. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
16. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Jako odrębny załącznik do SIWZ Zamawiający zamieścił Wzór umowy, który określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego, tj. Załącznik nr 9 do SIWZ.
2. Zmiany umowne dopuszczalne są tylko w sytuacjach wskazanych w §5 pkt 1 Wzoru umowy. W przypadku opóźnienia w wykonaniu usług, o których mowa w § 1, powstałego z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, termin wykonania usług ulega przedłużeniu o czas trwania opóźnienia.
|
IV 4 4 data |
2019-07-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
60
|